اخبار داغ

لیگ برتر والیبال؛

بنایی نخستین برد خود را در شهرداری ارومیه کسب کرد/ دورنا؛ «سلطان باخت» رقابت های لیگ برتر والیبال

بنایی نخستین برد خود را در شهرداری ارومیه کسب کرد/ دورنا؛ «سلطان باخت» رقابت های لیگ برتر والیبال
تیم والیبال شهردرای ارومیه نخستین برد خود را با هدایت بنایی به دست آورد و تیم دورنا همانند بازی های قبلی به کاله مازندران هم نه نگفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، هفته بیستم رقابت های لیگ برتر والیبال با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که تیم های دورنای ارومیه و شهرداری ارومیه به مصاف حریفان خود رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

تیم والیبال شهرداری ارومیه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه میزبان هم نام تبریزی خود بود که در نهایت این تیم را با شکست بدرقه کرد.

,

ست نخست این بازی با برتر ۲۵ بر ۲۳ مهمان پایان یافت و بازی در ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نفع شهرداری ارومیه خاتمه یافت.

,

ست سوم بازی شاگردان به ناکار بازی خوبی ارائه کردند و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ حریف را مغلوب کردند. ست چهارم بازی نیز این شهرداری ارومیه بود که توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ حریف را شکست دهد.

,

ست پنجم و پایانی بازی نیز با نتیجه ۱۵ بر ۹ به نفع تیم میزبان خاتمه یافت تا به این ترتیب تبریز بازنده این بازی لقب گیرد.

,

در دیگر بازی که نماینده ارومیه ای حضور داشت بازی با تیم کاله مازندران بود که تیم دورنا این بازی را هم با باخت پشت سر گذاشت.

,

تیم کاله در سه ست متوالی با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۷ حریف خود را از پیش رو برداشت و سه امتیاز بازی را از آن خود کرد.

,

تیم دورنا تاکنون ۶ امتیاز به دست آورده و رکوردادر باخت در رقابت های لیگ برتر است از این رو می توان لقب “سلطان باخت” را بر روی این تیم گذاشت.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه