اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امداد امام خمینی (ره) شاهین دژ :

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان شاهین دژی ۶۰ درصد رشد داشته است

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان شاهین دژی ۶۰ درصد رشد داشته است
رئیس کمیته امداد شاهین دژ گفت: خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به مددجویان این شهرستان در ۹ ماهه سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته از۶۰ درصد رشد برخوردار بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد حبیبی رئیس کمیته امداد شاهین دژ در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز گفت: خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به مددجویان این شهرستان در ۹ ماهه سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته از۶۰ درصد رشد برخوردار بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری، شش هزار و ۴۷۸ مورد در شاهین دژ خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده و کمیته امداد در ۹ ماهه امسال ۲۴۵ میلیون تومان تسهیلات درمانی به مددجویان این شهرستان پرداخت کرده است.

,

رئیس کمیته امداد شاهین دژ با اشاره به افزایش پرداخت زکات در این شهرستان، عنوان کرد: میزان زکات پرداختی مردم خیر و نیکوکار این شهرستان در ۹ ماهه سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است.

,

وی افزود: مشارکت و استقبال مردم نیکوکار شاهیندژ در حوزه زکات نسبت به سالیان گذشته کم نظیر بوده و از ابتدای سال جاری یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان زکات پرداخت کرده اند.

,

حبیبی خاطرنشان کرد: مردم خیر شاهین دژ در ۹ ماهه امسال نزدیک به ۲۴۲ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند که این رقم نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

,

وی با اشاره به ساخت مسکن مددجویی در شاهین دژ، بیان کرد: به منظور تهیه سرپناه برای مددجویان، از ابتدای سال جاری ۵ مسکن مددجویی در این شهرستان احداث شده است.

,

رئیس کمیته امداد شاهین دژ افزود: برای ساخت مسکن مددجویی این شهرستان در ۹ ماهه امسال بیش از ۲۲۵ میلیون تومان هزینه شده است.

,

وی با اشاره به ایجاد اشتغال پایدار، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری، ۱۷۴ مددجو با تسهیلات سه میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان در شاهین دژ از تسهیلات اشتغال‌زایی استفاده کرده اند.

,

حبیبی یادآور شد: اشتغال‌زایی در شاهین دژ نسبت به زمان مشابه سال گذشته از لحاظ تعداد ۴۶ درصد و از لحاظ تسهیلات ارائه شده ۸۵ درصد رشد داشته است.

,

این مقام مسئول با اشاره به بروز مشکلات معیشتی اخیر در خانواده ها، تصریح کرد: از ابتدای امسال ۸۱۰ خانوار با جمعیت یکهزار و ۵۲ نفر در شاهین دژ تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفته اند.

,

رئیس کمیته امداد شاهین دژ تاکید کرد: هم اکنون ۲ هزار و ۹۵۶ خانوار با جمعیت هفت هزار و ۵۲۰ مددجو، تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان بوده و از خدمات و تسهیلات این نهاد بهره‌مند هستند.

,

وی با بیان برآورده شدن اهداف و برنامه های ۹ ماهه کمیته امداد شاهین دژ، گفت: تکمیل ۱۵ واحد’ مسکن روستایی، پالایش و غربالگری مددجویان و افزایش کمی و کیفی خدمات ارائه شده از اهم اهداف و برنامه های کمیته امداد این شهرستان برای سه ماهه پایانی سال جاری است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه