اخبار داغ

امام جمعه زنجان:

ملت ایران با حفظ اتحاد و انسجام دشمنان را زمین‌گیر می‌کنند

ملت ایران با حفظ اتحاد و انسجام دشمنان را زمین‌گیر می‌کنند
امام جمعه زنجان با تاکید بر حفظ اتحاد و انسجام در برابر دشمنان گفت: ملت ایران با حفظ اتحاد و انسجام دشمنان را زمین‌گیر می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه و دفاع از آرمان‌های کشورمان رمز ماندگاری انقلاب است اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون جوانان و شهدا به دست آمده است و برای بدست آوردن این انقلاب سرمایه‌‌های زیادی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه حرکت در راه ولایت فقیه به معنی ایستادن در برابر دشمنان است افزود: مردم ولایی ایران برای پیروزی این انقلاب جوانان خود را فدا کردند.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران جدایی از مردم نیست افزود: ملت ایران در این چهل سال تمام سختی‌ها را تحمل کردند و تسلیم در برابر دشمن را نپذیرفتند ولی تبعیض و دزدی و عدم رعایت قانون برای مردم آزار دهنده است.

,

وی با اشاره به اینکه ملت ایران همه توطئه‌های دشمنان را مشاهده کردند عنوان کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب برای براندازی انقلاب انواع توطئه‌های داخلی و خارجی را علیه انقلاب انجام دادند.

,

خاتمی با اشاره به اینکه در طول چهل سال گذشته انقلاب دستاوردهای بزرگی در کشورمان کسب شده است ابراز کرد: امروز همه ملت از جوانان٬ دانشمندان٬ صنعتگران و عالمان این دستاوردها را ملاحضه می‌کنند.

,

امام جمعه زنجان عنوان کرد: دشمنان انقلاب چشم دیدن این دستاوردها را ندارند و در حفظ این دستاوردها نباید به توصیه‌ها و تاکیدات دشمنان توجه شود.

,

وی در ادامه با اشاره به حضور گسترده مردم زنجان در مراسم تشیییع پیکر مطهر شهید ازبرعلی احمدی که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بود گفت: این نشان می‌دهد مردم همچنان در حفظ آرمانهای خود در صحنه بوده و ادامه دهنده راه شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند.

,

خاتمی به حفظ اتحاد ملت ایران در برابر دشمنان افزود: ملت ایران با اتحاد و انسجام کامل در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب ایستاده و دشمنان را زمین‌گیر خواهند کرد.

,

وی با اشاره به اینکه بالندگی و عزت امروز انقلاب اسلامی ایران نتیجه خون پاک شهدا بدست آمده است ابراز کرد: در عملیات کربلای چهار و پنج به ترتیب 27 و 200 شهید تقدیم این انقلاب شد.

,

امام جمعه زنجان ششم بهمن ماه سال 56 و 60 را یکی از روزهای پرافتخار در تاریخ انقلاب دانست و افزود: سال 60 ضد انقلاب درتلاش برای ایجاد منطقه ای آزاد و امن برای خود بود که در جنگل های مازندران پناه گرفته و شب ششم بهمن شبانه به مردم آمل حمله ور شدند و جنایت هایی را انجام دادند و مردم آمل در برابر این ضد انقلابها ایستادند و آنها را ریشه کن کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه