اخبار داغ

چهل سالگی انقلاب/4

6 واحد تولیدی صنعتی در دهه فجر امسال در زنجان افتتاح می‌شود

6 واحد تولیدی صنعتی در دهه فجر امسال در زنجان افتتاح می‌شود
همزمان با دهه فجر امسال 6 واحد تولیدی صنعتی در زنجان به بهره‌بردای می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه 6 واحد صنعتی در دهه فجر با حضور مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت افتتاح و به بهره برداری می‌رسد اظهار کرد: پدیده شیمی قرن که در زمینه تولید انواع شوینده فعالیت خواهد کرد در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: این واحد تولیدی ظرفیت تولید 250 هزار تن را دارد که با سرمایه گذاری 250 میلیارد ریال ایجاد شده و زمینه اشتغال برای 55 نفر را فراهم می‌کند.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه بهره برداری از فاز توسعه واحد جی‌تی‌آی که در تولید سیگار فیلتردار فعالیت دارد افزود: فاز توسعه‌ای این واحد در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود که این واحد با سرمایه گذاری 7 هزار و 672 میلیارد ریال ایجاد شده است.

,

وی بیان کرد: این واحد تولیدی زمینه اشتغال برای 518 نفر را فراهم کرده است.

,

فغفوری از افتتاح یکی دیگر از واحد‌های تولیدی که در زمینه تولید مواد شوینده‌ها فعالیت دارد خبرداد و افزود: این واحد تولیدی ظرفیت تولید 450 هزار تن را دارد.

,

وی ابراز کرد: این واحد تولیدی با سرمایه یک هزار و 958 میلیارد ریال ایجاد شده و برای 140 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه واحد تولیدی پوشاک نانو مهیار که شهرک صنعتی انتقال یافته و نوسازی و افزایش ظرفیت در این واحد اتفاق افتاده است افزود: فعالیت این واحد تولیدی همزمان با دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

,

وی عنوان کرد: این واحد تولیدی با سرمایه 140 میلیارد تومان ایجاد شده و زمینه اشتغال 35 نفر را فراهم کرده است.

,

فغفوری از افتتاح پاک روی صنعت که در زمینه بازیافت روی به صورت ورق فعالیت خواهد کرد را از دیگر برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و گفت: این واحد با 100 میلیارد ریال ایجاد شده و برای 50 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

,

وی از افتتاح ذوب آهن نگین کاسپین در زنجان خبرداد و افزود: این واحد در زمینه تولید انواع شمش فولادی فعالیت می‌کند و ظرفیت تولید 50 هزار تن را دارد.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان کرد: این واحد تولیدی با سرمایه 100 میلیارد ریال ایجاد شده و زمینه اشتغال 80 هزار نفر را فراهم می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه