اخبار داغ

مهلت ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم تا ۱۰ بهمن ماه تمدید شد

مهلت ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم تا ۱۰ بهمن ماه تمدید شد
مهلت ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم تا ۱۰ بهمن ماه تمدید شد و بیش از ۱۲۰ هزار نفر تا به امروز در این آزمون شرکت کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛باتوجه به درخواست های مکرر متقاضیان ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در تمامی رشته ها بجز رشته های الکترونیک تا چهارشنبه ۱۰ بهمن تمدید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

براساس جدیدترین آمار استان اصفهان با بیشترین ثبت‌نام، رتبه نخست استانی را از آن خود کرده و استان‌های کرمانشاه، خراسان رضوی، تهران و کرمان در رتبه‌های دوم تا پنجم ثبت‌نام قرار دارند و در بخش شهرستانی نیز شهر تهران همچنان در جایگاه برتر قرار دارد و در بخش مؤسسات هم مؤسسه جامعه القران خواهران شاهرود پیشگام است.

,

بر اساس  جدول ثبت‌نام استان‌ها درسامانه استان‌های ایلام، هرمزگان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به ترتیب جزو آخرین استانها ثبت نام قرار دارند.

,

گفتنی است، آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در سال جاری با همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این آزمون می‌توانند به سایتhttps://www.quranedu.ir مراجعه کنند.

,

این آزمون در ۳ گروه امتحانی و در قالب ۱۸ رشته شامل: گروه حفظ قرآن کریم با ۸ رشته، گروه مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت(ع) با ۷ رشته و گروه آموزش‌های الکترونیکی با ۳ رشته برگزار خواهد شد.

,

ثبت‌نام در سامانه آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم از ۱۰ دی ماه آغاز شده و تا ۱۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ ادامه خواهد داشت و آزمون روز ۹ اسفندماه به صورت سراسری برگزار می‌شود.

,

در پایان بیست‌وسومین روز ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن؛ بیش از ۱۲۰ هزارنفر در این آزمون موفق به ثبت‌نام شدند.

,

همچنین رشته ترجمه و مفاهیم قرآن کریم (واژه‌های آسمانی) به مجموعه رشته‌های آزمون‌ سراسری حفظ و مفاهیم قرآن، اضافه شد.

,

منبع:مهر

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه