اخبار داغ

پناهیان در رشت:

حساس ترین گلوگاه های جهان در تیررس سربازان جمهوری اسلامی است/ علمای بیش از ۷۰ کشور در قم آموزش می بینند

حساس ترین گلوگاه های جهان در تیررس سربازان جمهوری اسلامی است/ علمای بیش از ۷۰ کشور در قم آموزش می بینند
استاد حوزه و دانشگاه، گفت: حساس ترین گلوگاه های جهان در خاورمیانه در تیررس سربازان جمهوری اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، حجت الاسلام علیرضا پناهیان بعد از ظهر امروز در ویژه برنامه بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در حرم مطهر فاطمه اخری(س) رشت با بیان اینکه خداوند عالم خلقت را در ۶ روز خلق کرده است اظهار کرد: این ۶روز حکمت دارد، یعنی ظرفیت پذیرش عالم خلقت برای خود ممکنات بیش از این نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی با اشاره به اهمیت صبر و جایگاه رفیع آن بیان کرد: صبر در دل انسان ها نهادینه شده به طوریکه در دوران انقلاب دیده می شد که افراد دست در دست هم سوره والعصر را می خواندند که تاکید این سوره بر صبر است.

,

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به دو صبر یکی از بدو اسلام تاکنون و دیگری از ابتدای انقلاب تا الان ابراز کرد: بعد از حیات پیامبر(ص) سه دوره شامل امامت و ولایت، تعلیم و تربیت و دوران نیابت تشکیل شد.

,

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به مشکلات پیامبران در صدر اسلام گفت: از زمان امام رضا(ع) نائب انتخاب کردن آغاز شد و این نائبان در واقع همان شاگردان پیامبران بودند.

,

وی در ادامه افزود: در این دوران که عصر غیبت است باید عالمان را تشخیص دهیم و از راهنمایی های آن ها بهره مند شویم.

,

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه دوران غیبت نیز به سه دوره پراکندگی شیعه، انسجام و حاکمیت تقسیم می شود اذعان کرد: از ۴۰۰سال گذشته تا ۴۰ سال پیش دوران انسجام شیعه و از ۴۰ سال قبل تاکنون دوران حاکمیت انقلاب است.

,

استاد حوزه و دانشگاه پیشروی شیعه در این ۴۰ سال را بسیار زیاد معرفی کرد و گفت: بزرگترین ارتش منطقه ای جهان اکنون در اختیار فرمانده کل قوا حضرت آیت الله سید علی خامنه ای است.

,

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه آمریکا هیچ وقت چنین نفوذ منطقه ای را ندارد ابراز کرد: باید از قدرت جمهوری اسلامی استفاده کرد.

,

وی حساس ترین گلوگاه های جهان در خاورمیانه را در تیررس سربازان جمهوری اسلامی خواند و افزود: چندی پیش رئیس جمهور ما با تهدید دشمن به عدم فروش نفت به گلوگاه خلیج فارس اشاره کرد و نشانه هایی نیز داشت.

,

این کارشناس مذهبی دوره هفتم بعد از بعثت پیامبر را ظهور معرفی کرد و با طرح این سوال که آیا ظهور در پس این انقلاب اتفاق می افتد یا خیر گفت: طبق روایتی قم در آخرالزمان محل نشر علم در جهان می شود و این وضعیت تا زمان ظهور پایدار است و بدانید که هم اکنون علمای بیش از ۷۰ کشور در قم در حال آموزش هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه