اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن استان قزوین:

صادرکنندگان برتر قزوین تجلیل می‌شوند

صادرکنندگان برتر قزوین تجلیل می‌شوند
رئیس سازمان صنعت، معدن استان قزوین از برگزاری مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر استان در چهارشنبه هفته جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ علی پرزحمت امروز(یکشنبه) در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار کرد: در 9ماهه نخست امسال به ارزش 570میلیون دلار معادل 590هزارتن انجام گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: این صادرات شامل کالاهای صنعتی، صنایع تبدیلی و محصولات خام کشاورزی توسط 205 واحد صادراتی استان از گمرکات کشور به خارج از کشور صادر شده است. 

رئیس سازمان صمت ابراز کرد: در 9ماهه نخست امسال به ارزش 514میلیون دلار معادل 435هزارتن شامل محصولات پلیمری، محصولات غذایی، مواد شوینده، شیشه، مفتول‌های مسی، کاشی و سرامیک، آهن آلات و فولاد و مواد شیمیایی توسط واحدهای صادراتی استان از گمرک استان قزوین به خارج از کشور صادر شده است. 

وی بیان کرد: عمده کشورهای هدف صادراتی استان قزوین عبارتند از عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه، ترکمنستان، امارات متحده عربی، سوریه، ارمنستان، هلند و عمان است.

رییس سازمان صمت قزوین عنوان کرد: در 9 ماهه سال جاری 75هزار تن کالا به ارزش 116میلیون دلار صادرات از ایران به سوریه انجام شده است.

وی اذعان کرد: عمده‌ترین اقلام صادراتی به این کشور عبارتند از لوله و پروفیل‌های فولادی، شیرآلات بهداشتی، دارو و شیر خشک و سرلاک، کاشی و سرامیک، شیشه و قطعات خودرو است.

این مسئول در پایان از برگزاری مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر استان در چهارشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: در این مراسم از صادرکنندگان برتر کشوری و استانی و پیشکسوتان با حضور سرپرست سازمان توسعه تجارت تجلیل بعمل خواهد آمد.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه