اخبار داغ

تعطیلی برخی مدارس شهرستان دزفول

تعطیلی برخی مدارس شهرستان دزفول
رئیس اداره آموزش و پرورش دزفول از تعطیلی مدارس برخی روستاهای این شهرستان برای جلوگیری از حوادث ناشی از سیلاب احتمالی در روز دوشنبه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمحمد جرجانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور جلوگیری از بروز حادثه برای دانش آموزان مناطق روستایی در پی بارش های شدید روز دوشنبه اختیار تعطیلی مدارس برای فردا از سوی فرمانداری به آموزش و پرورش سپرده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: براین اساس مدارس روستاهای زاویه، شوهان، بنه عاطی، بنه حاجات، روستاهای پیروزی و بهروزی و همچنین روستای امیر المومنین که در حاشیه رودخانه دز قرار دارند به دلیل احتمال وقوع سیلاب فردا دوشنبه ۸ بهمن ماه در دو نوبت صبح و عصر تعطیل شدند. 
,
 
,
مدیر آموزش و پرورش دزفول عنوان کرد: تاکنون برای تعطیلی دیگر مدارس تصمیمی اتخاذ نشده و سایر مدارس فردا دایر هستند. 
,
 
,
به گزارش خبرنگار مهر، بارندگی های سال زراعی جاری موجب پر شدن مخزن سد دز شد که با توجه به بارندگی قابل ملاحظه در روزها و هفته های آینده مسئولان ستاد بحران تصمیم به باز کردن خروجی سد دز تا یک‌هزار و ۳۰۰ مترمکعب بر ثانیه گرفتند.
,
 
,
افزایش دبی رودخانه دز که به واسطه رهاسازی آب سد ایجاد شده طی روزهای اخیر منجر به آبگرفتگی بوستان های ساحلی دزفول و همچنین حجم قابل توجهی از زمین های کشاورزی شده است.
,
 
,
درحال حاضر دبی رودخانه دز یک‌هزار و ۱۵۰ مترمکعب برثانیه است. 
,
 
,
ساعاتی پیش روستای بنه عاطی از توابع بخش چغامیش دزفول بنابر دستور رئیس ستاد بحران شهرستان در راستای جلوگیری از حوادث ناشی از سیلاب تخلیه شد. 
,
 
,
ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان نسبت به بارندگی قابل ملاحظه و آبگرفتگی معابر و سیلاب مسیل ها طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه هشدار داده است و از شهروندان خواسته تا از استقرار در ساحل رودخانه های دز و کرخه خودداری کنند.
,
 
,
مدیریت بحران شهرستان دزفول نیز درحالت آماده باش کامل است.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه