اخبار داغ

رئیس اداره صنعت جویبار اعلام کرد؛

آغاز طرح ویژه نظارتی نوروز 98 در جویبار

آغاز طرح ویژه نظارتی نوروز 98 در جویبار
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار از آغاز طرح ویژه نظارتی نوروز 98 از اول بهمن ‌‌ماه 97 تا 15 فروردین 98 در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، بهرام عبدالله‌پور طی گفت‌وگویی با بیان اینکه طرح ویژه نظارتی نوروز 98 از اول بهمن ماه آغاز شده است گفت: بنا به دستورالعمل نظارتی، ابلاغی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، طرح ویژه نظارتی نوروز 98 از ابتدای بهمن ماه امسال تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ در شهرستان جویبار اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از هرگونه افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات است که در این طرح از ظرفیت سایر دستگاه‌ها از جمله تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، اداره بهداشت و درمان و ناظران افتخاری استفاده خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار بیان کرد: در این طرح بازرسان در قالب 3 تیم دو نفره همه روزه بر توزیع کالاها به خصوص کالاهای پرمصرف با جدیت بیشتری نظارت می‌کنند.

وی افزود: شهروندان جویباری در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب و عدم عرضه کالا و خدمات می‌توانند موارد را به تلفن ۱۲۴ یا با شماره تلفن‌های 42533110 و 42544748 اعلام کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه