اخبار داغ

استاندار به اردبیل خبرداد؛

احیای 117 واحد تولیدی بخش کشاورزی در اردبیل

احیای 117 واحد تولیدی بخش کشاورزی در اردبیل
استاندار اردبیل از راه اندازی مجدد ۱۱۷ کارگاه و واحد تولیدی راکد بخش کشاورزی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازسبلان‌ما،اکبر بهنام جو صبح امروز در آیین افتتاح مدرن ترین واحد تولید مرغ گوشتی هشجین بخش خورش رستم خلخال اظهار کرد:باید در جنگ اقتصادی شبانه روزی و جهادی فعالیت کنیم و روش های مناسبی برای افزایش راندمان تولید و توسعه پیدا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: باید از سرمایه گذاران حمایت همه جانبه داشته باشیم چرا که آنها تمام توان خود را در راستای توسعه و پیشرفت طرح های اقتصادی مناطق مختلف بویژه مناطق محروم روستایی برای اشتغال جوانان بکار می گیرند.

,

استاندار اردبیل راه اندازی واحد ۶۰هزار قطعه ای مرغداری ناصری در روستای مزرعه واقع در خوروش رستم را به فال نیک گرفت و افزود:در فاز اول این مجموعه ۱۲نفر بصورت مستقیم فعالیت می کنند و در فازهای بعدی تعداد اشتغال به بیش از ۵۰ نفر می رسد.

,

بهنام جو دعوت از افراد ذینفوذ و سرمایه دار را وظیفه همگانی دانست و افزود: افرادی که دلسوز سرزمین مادری و زادگاه خود هستند باید با تمام وجود از سرمایه گذاران حمایت کنند.

,

وی‌ استان اردبیل را برای سرمایه گذاری مطلوب ارزیابی کرد و افزود:مدیران دستگاه های اجرایی با تهیه زمین و صدور مجوز در سریع ترین زمان ممکن از سرمایه گذاران در نقاط مختلف حمایت می کنند.

,

استاندار اردبیل اظهار کرد: با راه اندازی و فعالیت پنجره واحد در این استان امکان رسیدگی سریع به مشکلات و خواسته سرمایه گذاران طرح های اقتصادی در بخش های مختلف ، ارائه تسهیلات بانکی و رفع موانع اداری و تولید فراهم شده است.

,

وی از راه اندازی مجدد ۱۱۷ کارگاه و واحد تولیدی راکد بخش کشاورزی خبر داد و گفت: این واحدها توسط دستگاه های متولی احصا و در سریع ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شده و مالکان این واحدها قصد توسعه دارند.

,

گفتنی است واحد مرغداری ۶۰هزار قطعه ای مرغ گوشتی روستای مزرعه با اشتغال ۱۲نفر در۱۹ بهمن ماه جوجه ریزی می شود این واحد با مدرنترین دستگاه ها قابل توسعه است و در آینده نزدیک فاز تولید خوراک دام، طیور و آبزیان با ظرفیت ۷تن در ساعت عملیاتی می شود‌.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه