اخبار داغ

اولین ساختمان اداری جرگلان در دهه فجر افتتاح می شود

اولین ساختمان اداری جرگلان در دهه فجر افتتاح می شود
بخشدار جرگلان گفت: اولین ساختمان داری بخش جرگلان که ساختمان بخشداری این بخش است در دهه فجر افتتاح خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، پولاد نجاهی، بخشدار جرگلان  اظهارکرد :این ساختمان با ۸۸۰ متر زیربنا در دو طبقه ساخته شد که که ساخت آن از سال ۹۴ آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

نجاهی افزود: اعتبار مصوب برای ساخت این پروژه در سال۹۴ دومیلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود اما در حال حاضر به دلیل گرانی ها بیش از دو میلیارد تومان اعتبار برآورد شد .

,

وی ادامه داد: این ساختمان دارای چند اتاق، سالن های سی نفره و صد نفره است که اکثر جلسات را می توان در آن برگزار کرد .

,

بخشدار جرگلان با اشاره به ارتقا دهستان جرگلان در سال ۹۱ به بخش گفت: طی سال های گذشته بخشداری این منطقه در ساختمان قدیمی جهاد کشاورزی استقرار داشت.

,

وی همچنین با اشاره به اینکه نمایندگی های ادرات بهزیستی، ثبت احوال، جهاد کشاورزی، برق ، آتش نشانی و کمیته امداد امام خمینی (ره) مستقر شده اند، ادامه داد: ساختمان این ادرات قدیمی و یا خریداری شده اند بنابراین ساختمان بخشداری جرگلان اولین ساختمان ادرای نوساز در بخش جرگلان است .

,

بخشدار جرگلان همچنین به ضرورت استقرار نمایندگی ادارات آموزش و پرورش، آب و فاضلاب و شرکت گاز در بخش جرگلان تاکید کرد و گفت: ۵۰ درصد دانش آموزان و پرسنل آموزش و پرورش رازوجرگلان در بخش جرگلان هستند.

,

 بخش جرگلان در شهرستان رازوجرگلان قرار دارد که دارای ۳۰ هزار نفر جمعیت  بوده که نصف جمعیت شهرستان رازوجرگلان را دارا است .

,

خبرنگار : رحیمی

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه