اخبار داغ

در نشست خبری فیلم «تیغ و ترمه» مطرح شد؛

تذکر گبرلو به پوراحمد برای به کار بردن الفاظ رکیک/ پوراحمد: متاسفم که فیلمی بی هویت ساخته ام

تذکر گبرلو به پوراحمد برای به کار بردن الفاظ رکیک/ پوراحمد: متاسفم که فیلمی بی هویت ساخته ام
کیومرث پوراحمد کارگردان «تیغ و ترمه »گفت: کودن ترین فیلمساز هم از فیلمی که ساخته راضی است، مهم این است که مردم و شما اصحاب رسانه راضی باشید؛ اگر این اتفاق بیافتد این فیلم می رود جزو فیلم های خوب من و اگر نه، می رود جزو فیلم های بدی که ساخته ام.
[

به گزارش خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در دومین روز از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت، کاخ جشنواره و محل حضور هنرمندان و اصحاب رسانه فیلم تیغ و ترمه به کارگردانی کیومرث پوراحمد به اکران در آمد و پس از آن عوامل فیلم در نشستی خبری با حضور اصحاب رسانه و اجرای محمود گبرلو به گپ و گفت نشستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر, تیغ و ترمه, کیومرث, پوراحمد, محمود گبرلو,

 

,

پژمان بازغی که یکی از بازیگران این فیلم بود گفت: جشنواره فجر یکی از بزرگترین رویداد های هنری کشور است، خوشحالم که ۲ فیلم در این جشنواره داشتم؛ کار در این فیلم آقای پوراحمد یکی از بهترین تجربه های من است.

, پژمان بازغی, آقای پوراحمد,

وی با اشاره به این که پوراحمد در یک پلان از فیلم حضوری کوتاه دارد ادامه داد: میترسم که آقای پوراحمد امسال کاندیدای بازیگری شود؛ آقای پوراحمد خوب است که من هم کاندیدای کارگردانی شوم؟!

, پوراحمد, آقای پوراحمد, قای پوراحمد,

 

,

لاله اسکندری دیگر بازیگر فیلم تیغ و ترمه اظهار داشت: خوشحالم که در این جشنواره هستم، کار با آقای پوراحمد یک تجربه خوبی برای من بود مخصوصا که با کارهای ایشان مثل اتوبوس شب خاطره های زیادی دارم.

, لاله اسکندری, آقای پوراحم, اتوبوس شب,

 

,

دیبا زاهدی که نقش اصلی فیلم را ایفا کرده است در این نشست بیان داشت: فیلم های آقای پوراحمد برای من خاطره های کودکی ام را زنده می کنند، فکر می کنم من ۵ ساله بودم که ایشان فیلم خواهران قریب را ساختند و خوشحالم که در این سن برای ایشان بازی کردم.

, دیبا زاهدی, آقای پوراحمد, خواهران قریب,

 

,

فردین خلعتبری آهنگساز تیغ و ترمه نیز گفت: آشنایی با پوراحمد برای من قدیمی نمی شود، فکر کنید که آهنگساز باشید و با پوراحمد ارتباط داشته باشید، حتما رابطه خوبی خواهد شد.

, فردین خلعتبری, تیغ و ترمه, پوراحمد, پوراحمد,

 

,

کوروش سلیمانی که نقشی بسیار کوتاه در این فیلم داشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با افتخار عرض میکنم با کارگردانی کار کردم که بهترین آثار را در سینمای ایران دارد، یکی از معدود هنرمندانی که درد را می فهمد و به تصویر می کشد کیومرث پوراحمد است؛ برای من افتخار است که در این تیم حرفه ای حضور داشته ام.

, کوروش سلیمانی, کیومرث پوراحمد,

 

,

هومن برق نورد که در این فیلم ایفای نقش کرده است در نشست حضور نداشت.

, هومن برق نورد,

 

,

کیومرث پوراحمد کارگردان فیلم سینمایی تیغ و ترمه از عوامل فیلمش تشکر کرد و گفت: خوشحالم که صدای رضا یزدانی روی فیلم من است؛ تا کنون تقریبا ۵۰ ، ۶۰ فیلم ساخته ام اما در این فیلم خیلی احساس راحتی میکردم و اصلا نگران فیلمبرداری نبودم، افتخار بزرگی برای من است که علیرضا زرین دست فیلمبرداری این فیلم را انجام داد که متاسفانه غایب بزرگ این جلسه است؛ این فیلم اقتباسی از کتاب «کی از این چرخ و فلک پیاده می شوم» نوشته گلرنگ رنجبر است.

, کیومرث پوراحمد , تیغ و ترمه, رضا یزدانی, علیرضا زرین, «کی از این چرخ و فلک پیاده می شوم»,

وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران که چرا در فیلم الفاظ رکیک بسیاری به کار برده اید، درست همان الفاظ مذکور را در نشست خبری نیز به کار برد و آن قدر این کلمات را تکرار کرد که محمود گبرلو مجری برنامه از وی خواست که از تکرار آن کلمات خودداری کند و در نهایت پوراحمد گفت: خب از این امثال کلمات در سینمای آمریکا زیاد است؛ ما هم در فیلم استفاده کرده ایم و اتفاقی نیفتاده است.

, محمود گبرلو, پوراحمد,

یکی از خبرنگاران آخرین اثر پوراحمد را بی هویت خواند و کارگردان کار در جواب وی گفت:  ممنونم که برای من احترام قائل هستید و متاسفم که فیلمی بی هویت ساخته ام.

, پوراحمد,

خبرنگار دانا نیز از کیومرث پوراحمد پرسید چه اتفاقی افتاده فیلمی به این ضعیفی ساخته اید، آیا خود شما از این اثرتان راضی هستید؟ و کارگردان چنین پاسخ داد: کودن ترین فیلمساز هم از فیلمی که ساخته راضی است، مهم این است که مردم و شما اصحاب رسانه راضی باشید؛ اگر این اتفاق بیافتد این فیلم می رود جزو فیلم های خوب من و اگر نه می رود جزو فیلم های بدی که ساخته ام.

, دانا, کیومرث پوراحمد,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه