اخبار داغ

گزارش دانا از نشست خبری فیلم ناگهان درخت؛

معادی: این فیلم ممکن است ۱۰ درصد مخاطب داشته باشد / هدفمان آزار دادن مخاطب بود!

معادی: این فیلم ممکن است ۱۰ درصد مخاطب داشته باشد / هدفمان آزار دادن مخاطب بود!
پیمان معادی در پاسخ به این سئوال که غیر از آزار مخاطب هدفی برای ساخت فیلم داشتید؟ گفت: نه دقیقا همین هدف را داشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست خبری فیلم ناگهان درخت با حضور صفی یزدانیان نویسنده و کارگردان اثر، پیمان معادی تهیه کننده و بازیگر اثر، مهناز افشار، مهراب قاسمخانی و شقایق دهقان بازیگران، کریستف رضاعی آهنگساز و سایر عوامل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

صفی یزدانیان کارگردان این فیلم درباره علاقه خود به لوکیشن رشت گفت: علاقه شخصی من به رشت به دلیل زادگاه بودن این شهر و علاقه شخصی من به این شهر است. برخی نشانه ها مانند اسب یخ زده در پلکان شهر رشت در ابتدا از زندگی شخصی من و بعد از فیلم قبلی بر می آید.

, صفی یزدانیان,

معادی: ناگهان درخت قرار نیست ۲۵ میلیارد تومان بفروشد/یزدانیان: فیلم به اتمام رسیده و هیچ تغییری نخواهد کرد

, معادی: ناگهان درخت قرار نیست ۲۵ میلیارد تومان بفروشد/یزدانیان: فیلم به اتمام رسیده و هیچ تغییری نخواهد کرد,

پیمان معادی درباره احتمال دخالت خود در بخش فیلمنامه گفت: من به هیچ عنوان هیچ دخالتی در فیلمنامه نداشتم. البته بحث هایی در مورد نقش‌ها و شخصیت‌ها بود اما هیچ دخالتی در کار نبود.

, پیمان معادی,

یزدانیان با تقدیر از کریستف رضاعی درمورد موسیقی فیلم گفت: که وجود کریستف برای من یک موهبت است زیرا خود من علاقمند فیلمی هستم که فیلمش نیز به یاد بماند.

, یزدانیان,

کریستف رضاعی آهنگساز فیلم درباره انتخاب‌های موسیقی در این فیلم گفت: انتخاب موسیقی ها با همکاری و هم فکری صفی یزدانیان شکل گرفت. در بخش موسیقی هم برخی ربطها به این فیلم با فیلم قبلی صفی یزدانیان موجود بود.

, کریستف رضاعی,

زهره عباسی درباره بازی به عنوان نقش در این فیلم گفت: من هرچه در این فیلم دارم لظف صفی یزدانیان است. در کنار پیمان معادی و مهتاز افشار بازی کردن برایم افتخار بود. رفتار عوامل و بازیگران با من بی نظیر بود. این اولین تجربه من در بازیگری بود و وجود این عزیزان باعث شد خیلی راحت جلوی دوربین حاضر شوم.

, زهره عباسی,

مهراب قاسمخانی درباره بازی در فیلم ناگهان درخت گفت: من هیچوقت وسوسه بازیگری را نداشته و ندارم اما بازی در این فیلم برایم هیجان انگیز بود. اینکه بعد از بیست و پنج سال نوشتن بازی در کنار دوستان لذت بخش بود.

, مهراب قاسمخانی,

مهناز افشار درباره همکاری بازی در این فیلم گفت: همه چیز همکاری و تعهد پیمان معادی در این فیلم بود. صفی یزدانیان لحظه اول به من گفت که بازی را انجام بده که تا به حال انجام نداده ای و من فهمیدم بازی در نقشی سخت را پیش رو دارم. البته این را بگویم که اگر نقدی به بازی من می شود به شدت خوشحال می شوم زیرا می دانم در آینده راه سخت تری را در پیش دارم.

, مهناز افشار ,

پیمان معادی درباره شانس موفقیت ناگهان درخت در اکران عمومی گفت: فیلم ناگهان درخت قرار نیست فیلمی با فروش 25 میلیارد تومانی نیست. صد در صد مالکیت فیلم با من است زیرا عاشق این فیلم هستم. ما از اول هم به سود مالی اثر نگاه نکردم. اگر فیلم به هنر و تجربه هم برود اشکالی ندارد. جنسی از سینما ده درصد مخاطب را دارد و من دوست دارم آن درصد را به فیلم جذب کنم.

, پیمان معادی,

وی ادامه داد: تهیه کنندگی چنین فیلمی جرات می طلبد و تمام دغدغه ام از این به بعد تهیه کنندگی چنین فیلم هایی است و افتخار می کنم که این فیلم را تهیه کرده ام.

,

یزدانیان درباره اجتمال تغییر این فیلم در تدوین اضافه کرد: از نظر من فیلم کند و تند و اینها ندارد. از نظر من فیلم بعد از پایان به پایان رسیده و من نمی توانم به شخصه آن را تغییر دهید.

, یزدانیان,

پیمان معادی در پاسخ به سوال خبرنگار دانا مبنی بر اینکه به جز آزار دادن مخاطب دلیل دیگری برای ساخت ناگهان درخت داشته گفت: نه من هیچ قصد دیگری نداشتم و قصدم کاملاً آزار مخاطب بود.

,

شقایق دهقان درباره بازی معادی و افشار گفت: از نظر من صفی یزدانیان آنقدر به کار اشراف دارند که همه چیز یکدست است که نمی توان خوب و بدی برای آن در نظر گرفت. این فیلم وامدار کامل از فضای ادبیات است. به نظر من وجود شخصیت من و مهراب در فیلم به دلیل تکمیل شدن درام و اینکه دو خانواده با یکدیگر مقایسه شوند.

, شقایق دهقان,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه