اخبار داغ

دبیر همایش فجر فاطمی:

مداحان نسبت به موضع‌گیری‌های خود هوشیار باشند

مداحان نسبت به موضع‌گیری‌های خود هوشیار باشند
یک مداح اهل بیت (ع) گفت: مداحان ما باید در برنامه‌ها و تریبون های خود نسبت به موضع‌گیری‌هایشان هوشیار بوده و بهترین موضع‌گیری را داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی روحی امروز در گفت‌وگو با نافع در خصوص تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر گفت: جلسه‌ای برای تبیین برنامه‌های ستاد دهه فجر برای مداحان شاخص همدان با ریاست ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن فاضلیان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی افزود: مسلماً یکی از پایگاه‌های فرهنگی نظام، هیأت‌ها هستند که در زمینه فرهنگی نقش بسیار مهمی دارند و در این جلسه در خدمت مداحان فعال شهرستان همدان خواهیم بود که قرار است در ایام فاطمیه در هیأت‌ها ایفای نقش کنند.

,

دبیر همایش فجر فاطمی بیان کرد: به علت تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر، وظیفه همه ما است که دستاوردهای نظام، نعمت ولایت فقیه، هوشیاری و بصیرت‌افزایی مخاطبان خود قدم‌هایی موثر برداریم.

,

وی ادامه داد: در این زمینه سوالاتی نیز مطرح می‌شود که برنامه‌های ایام فاطمیه از چه روزی شروع می‌شود و محتوای جشن دهه فجر با ایام فاطمیه چگونه جمع می‌شود که در سوالاتی که از مراجع و به خصوص مقام معظم رهبری داشته‌ایم ایشان گفتند روزهای هفدهم تا بیست‌و‌یکم به عنوان ایام عزاداری اعلام شده است و غروب روز بیست‌و یکم المان‌های عزاداری از سطح شهر جمع‌آوری شده و محیای راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن می‌شویم.

,

روحی با بیان اینکه مداحان ما باید در برنامه‌ها و تریبون‌های خود نسبت به موضع‌گیری‌هایشان هوشیار  بوده و بهترین  موضع‌گیری را داشته باشند، خاطرنشان کرد: تلفیق فجر فاطمی عنوانی است که برای این ایام در نظر گرفته شده و برنامه‌های عزاداری هیچ منافاتی با بیان دستاوردهای انقلاب ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه