اخبار داغ

بازیگر نقش جواد در "بچه مهندس ۲":

برخلاف کارکتر "جواد" بچه اکتیو و فعالی هستم/ دوست دارم نقش پسر شرور را بازی کنم

برخلاف کارکتر "جواد" بچه اکتیو و فعالی هستم/ دوست دارم نقش پسر شرور را بازی کنم
بازیگر نقش جواد در ” بچه مهندس ۲” با اشاره به اینکه در بیشتر نقش هایم یا پدر و مادر نداشتم یا در فضای گریه و غم و غصه بودم، گفت: نقش آفرینی در آثار طنز را دوست دارم و دیگر اینکه دوست دارم نقش پسر شرور را بازی کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مانی رحمانی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در جریان نمایش سریال “بچه مهندس ۲”، اظهار کرد: بنده ۱۵سال سن دارم و از چهار سالگی وارد عرصه بازیگری با کار هنروری شدم و در گام اول نقش آفرینی در سریال “زن بابا” را تجربه کردم و با گرفتن این نقش و ادامه بازی در نقش های کوتاه به ایفای نقش در کارکتر اصلی رسیدم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی افزود: محمد جواد سعدی دستیار اول کارگردان این سریال و آقای غفاری با بنده تماس گرفتند و گفتند که کارهای شما را در فیلم هایی که نقش آفرینی کردید تماشا کردیم و در جریان پیش تولید این کار در دفتر آقای غفاری حضور پیدا کردم و در مورد نقش صحبت شد و به توافق رسیدیم ولی هنوز نهایی نشده بود.

,

بازیگر نقش جواد در “بچه مهندس ۲” با اشاره به اینکه با اتمام فاز اول فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی “بچه مهندس” به اصطلاح در اواخر فیلمبرداری سری اول نقشم تثبیت شد و از آن به بعد جواد جوادی شناخته شدم.

,

 

,

, ,

 

,

رحمانی گفت: خودم احساس می کنم با کمک آقای غفاری و دوستان دیگر و به ویژه آقای کاسه ساز سرپرست گروه کارگردانی این سریال خیلی توانستم به نقش نزدیک شوم اما شخصا خیلی به کارکتر جواد جوادیِ “بچه مهندس” شبیه و نزدیک نیستم.

,

وی با تأکید بر اینکه کارکتر جواد جوادی کلا بچه آرام و کم حرفی است اما برخلاف این کارکتر بچه اکتیوی هستم، بیان کرد: امادر بعدی از شخصیتم نسبت به درس خواندن و علاقه به تحصیل با کارکتر جواد یکی هستم.

,

, ,

 

,

 

,

** دوست دارم در رشته کارگردانی تحصیل کنم

, ** دوست دارم در رشته کارگردانی تحصیل کنم, ** دوست دارم در رشته کارگردانی تحصیل کنم,

 

,

بازیگر نقش جواد در “بچه مهندس ۲” با اشاره به اینکه اگر خدایاری کند علاقه به ادامه حرکت در مسیر بازیگری و به ویژه کارگردانی دارم، تصریح کرد: تصمیم دارم رشته تحصیلی ام را در آینده کارگردانی انتخاب کنم و در کنار بازیگری کارگردانی هم انجام دهم.

,

وی با بیان اینکه خیلی ها هستند که در شبکه های اجتماعی یا کوچه و خیابان با بنده صحبت می کنند و می خواهند خیلی سریع نقش اصلی را بگیرند و دوست دارند یک مرتبه سراغ اصل کار بروند، گفت: به نظر بنده باید قدم اول در مسیر بازیگری را از دفاتر رسمی درست و شناخته شده بازیگری و هنروری شروع کنند، من چون خودم از این راه وارد شدم بیشتر هنروری و بعد کلاس بازیگری را پیشنهاد می کنم یعنی اول ببینند استعداد دارند و از پس کار بر می آیند.

,

رحمانی با اشاره به اینکه بیشتر نقش هایی که در این ۴۰کاری که داشتم یا پدر و مادر نداشتم یا در فضای گریه و غم و غصه بودم، اضافه کرد: نقش آفرینی در آثار طنز را دوست دارم نه اینکه کلا حرفه ام طنز باشد و دیگر اینکه دوست دارم نقش پسر شرور را بازی کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه