اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

کشف و ضبط 1300 کیلوگرم انواع مواد مخدر در زنجان/ افزایش کشف 27 درصدی قاچاق کالا در استان زنجان

کشف و ضبط 1300 کیلوگرم انواع مواد مخدر در زنجان/ افزایش کشف 27 درصدی قاچاق کالا در استان زنجان
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به افزایش کشف مواد مخدر استان زنجان گفت: یک هزار و 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف و ضبط شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; رحیم جهانبخش امروز در نشست خبری با تبریک دهه فجر و تسلیت شهادت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: دشمنان همواره در صدد از بین بردن امنیت در کشور هستند و با اقدمات مختلف تروریستی در تلاش هستند فضای امنیتی را از بین ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه تامین امنیت مردم از وظایف مهم نیروی انتظامی است و در این راستا نیز مردم همکاری خوبی با پلیس دارند تصریح کرد: از مردم خواستاریم هر گونه رفتار مشکوکی را که مشاهده کردند به پلیس اطلاع دهند.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: مردم استان زنجان در بحث کنترل در حوزه مواد مخدر از ما انتظار دارند بیان کرد: در این راستا اقدماتی را انجام خواهیم داد و یکی از این اقدامات جمع آوری معتادان و برگرداندن آنها به کمپ‌های ترک اعتیاد است.

,

وی با اشاره به اینکه برخورد با توزیع کننده گان مواد مخدر در استان زنجان افزایش می یابد افزود: منشاء بسیاری از جرایم مواد مخدر است که باید چرخه توزیع آن را به شدت کاهش دهیم.

,

جهانبخش با اشاره به مشکلات ترافیکی در زنجان بیان کرد: گره‌های ترافیکی در برخی از مناطق زنجان اتفاق می‌افتد و باید برای حل این مشکل مهندسی ترافیکی خوبی ایجاد شود.

,

وی بیان کرد: در بحث ساخت‌ها در برخی از نقاط زنجان به مسئله ترافیکی توجه نشده است و نبود پارکینگ در برخی از مناطق مشکل ترافیکی را تشدید می‌کند.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه با اشاره به مسئله قاچاق دام در استان زنجان ابراز کرد: موضوع قاچاق دام زنده در استان زنجان امسال افزایش یافته و در این راستا نیز کشفیات زیادی از ابتدای سال تا به امروز داشتیم.

,

وی عنوان کرد: دستگیری و توقیف دام قاچاق در استان زنجان امسال سه برابر افزایش یافته و در حدود 4 هزار راس دام زنده قاچاق کشف شده است.

,

جهانبخش در ادامه با اشاره به اینکه جرائم رانندگی به خزانه دولت واریز می‌شود بیان کرد: از این پول حتی یک ریال هم به حساب نیروی انتظامی واریز نمی‌شود.

,

وی با اشاره به افزایش جرائم فضای مجازی در استان زنجان عنوان کرد: متاسفانه جرائم فضای مجازی در استان زنجان امسال 60 درصد افزایش یافته است.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان بیشتر جرائم فضای مجازی مالی است بیان کرد: 89 درصد جرائم فضای مجازی در استان زنجان توسط پلیس فتا کشف شده است.

,

وی عنوان کرد: مرکز پلیس فتای کشور یکی از الگوترین و نمونه‌ترین پلیس فتا در سطح کشور است.

,

جهانبخش با اشاره به دستگیری قمار باز اینترنتی توسط پلیس فتای زنجان عنوان کرد: 70 میلیارد تومان تراکنش مالی این متخلفان اینترنتی بود که توسط پلیس فتای زنجان جمع آوری شد.

,

وی در مورد نظارت بر قهوه‌خانه‌ها و کافی‌شاپ‌ها در سطح استان زنجان بیان کرد: نظارت براین مکانها برعهده وزارت بهداشت و درمان علوم پزشکی بوده و نیروی انتظامی مسئولیت پشتیبانی را برعهده دارد.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: پیگیریهایی که ما در این زمینه داریم جمع آوری قلیان سراهایی که نزدیک به مراکز آموزشی مدارس و دانشگاه‌ها بوده که این موضوع به پلیس امنیت استان ابلاغ شده است.

,

وی در مورد فعالیت مراکز مشاوره‌ای در کلانتریها بیان کرد: امسال 4 هزار و 300 اختلاف خانوادگی به این مراکز مراجعه شده که از این تعداد حدود 3 هزار و400 فقره منجر به صلح شده که 76 درصد از مجموع حساب می‌شود.

,

جهانبخش در ادامه با اشاره به اینکه در اغلب جرائم در استان زنجان منهای قتل و تصادفات روند کاهش داشتیم ابراز کرد: در قتل افزایش جزئی داریم ولی در بحث تصادفات در استان افزایش بالایی امسال داشتیم.

,

وی با اشاره به کاهش آمار نزاع در استان زنجان افزود: در این بخش شاهد کاهش 28 درصدی هستیم.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تشدید برخورد با توزیع موارد مخدر در استان زنجان ابراز کرد: در این راستا در استان زنجان یک هزار و 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

,

وی با اشاره به بخورد با قاچاق سوخت در استان زنجان خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال تا به امروز نزدیک به 600 لیتر سوخت قاچاق در استان کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر افزایش داشتیم.

,

جهانبخش در ادامه با بیان اینکه بیشترین سرقت‌هایی که در استان زنجان اتفاق می‌افتد سرقت موتورسیکلت و خودرو پراید است عنوان کرد: در بحث خیانت در امانت نیز 41 درصد افزایش داشتیم که در این راستا نیز نیازمند فرهنگ سازی هستیم.

,

وی از افزایش 27 درصدی قاچاق کالا در استان زنجان خبرداد و گفت: امسال در حدود 454 میلیارد ریال قاچاق کالا در استان زنجان کشف شده است.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال 240 هزار نفر در سطح استان از طریق مراجعه حضوری و تماس 110 به کلانتریها مراجعه داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه