اخبار داغ

رئیسی: تحریم‌ها در برابر توان جوانان تاثیری ندارد

رئیسی: تحریم‌ها در برابر توان جوانان تاثیری ندارد
تولیت آستان قدس با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال متفاوت‌تر از گذشته خواهد بود، گفت: باز هم نشان خواهیم داد که تحریم‌ها و شدت آن در برابر توان و غیرت جوانان ولایی و نخبه ایرانی تاثیری ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های فرهنگی آستان قدس رضوی، اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که با لطف خود و عنایت ویژه امام رضا (ع) ما را در مسیر خدمت‌رسانی به مردم قرار داد و سالانه شاهد بیش از ۱۰ هزار کاروان دانش‌آموزی، دانشجویی، طلبگی و دیگر گروه‌ها هستیم در سفرهای اردویی و زیارتی خود به مشهد می‌آیند و در تلاش هستیم که خدمت ویژه‌ای به تمامی این گروه‌ها به‌خصوص کودکان در فضای کبوترانه داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: متوسط حضور این زائران در مشهد ۳.۵ روز است و در آستان قدس رضوی فضاهای تفریحی و فرهنگی را به متراژ یک میلیون متر مربع ساخته‌ایم تا زائران امام مهربانی‌ها از ثانیه‌ثانیه حضورشان حداکثر بهره‌برداری را داشته باشند.

,

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه تمام این توسعه با حفظ فضای طبیعی و مفرح بود، خاطرنشان کرد: در پروژه‌های اجرایی آستان قدس رضوی اجازه قطع یک درخت را ندادیم، زیرا درختان شش‌های نفس‌کش شهر بوده و با قطع هر درخت آسیب زیادی وارد می‌شود و برای جبران آن حداقل نیازمند کاشت حداقل ۱۰ درخت هستیم.

,

وی تاکید کرد: اردوگاه فرهنگی و تربیتی امام رضا (ع) با حضور نوجوانان و جوانان ایرانی زینت خاص و ویژه‌ای گرفته و امکانات حضور حداکثری آن‌ها فراهم شده که از این ظرفیت‌ها برخوردار شوند و دیگر ظرفیت‌ها را هم در کتابخانه گناباد، مدرسه سرخس و سالن ورزشی منطقه شهید رجایی مشهد که همگی مزین به نام مبارک امام رضا (ع) هستند داشتیم.

,

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه امروز بیش از ۵۰ عنوان کتاب با موضوع انقلاب، دفاع مقدس و حضرت زهرا (س) که توسط انتشارات به‌نشر منتشر شده بود رونمایی شد، بیان کرد: در مسیر خدمت به زائران و مجاوران امام رضا (ع) و در مسیر توسعه فرهنگی کارهای بسیار زیادی انجام شده، هرچند که هنوز کم است و باید تلاشمان مضاعف شود.

,

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: در ایام فرخنده فجر چهلم که مزین به فجر فاطمی شده ۴۰ پروژه آستان قدس رضوی در پنج محور فرهنگی، کشاورزی، بهداشت و درمان، محرومیت‌زدایی و اشتغال به بهره‌برداری رسید.

,

وی افزود: مهمترین دغدغه زائر رفاهش بود که طرح‌های زائرمحوری در دستور کار قرار گرفت تا نهایت آرامش را در امر زیارت، اسکان و تغذیه داشته باشد و با ظرفیت‌های موجود باب حضور نوجوانان و جوانان بازتر از گذشته شد و الحمدلله جواب مثبت هم داده است.

,

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه دشمنان ۴۰ سال در برابر ملت ایران ناکام و سرافکنده بوده‌اند، گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه امسال متفاوت‌تر از گذشته خواهد بود و در شرایطی که دشمنی دشمنان گسترده‌تر شده انتظار حضور هم در این راهپیمایی پرشورتر از سال‌های قبل است و قطعاً درخشش بی‌نظیر ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه امسال که مصادف با جشن فجر چهلم و آغاز دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی بوده مشت کوبنده دیگری بر دهان استکبار خواهند زد.

,

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: این مردم همیشه در صحنه بار دیگر انسجام و وحدت مثال‌زدنی خود را در برابر جهانیان به نمایش خواهد گذاشت و پیام‌های بزرگی را برای دوستان و دشمنان انقلاب خواهد داد و باز هم نشان خواهیم داد که تحریم‌ها و شدت آن در برابر توان، دانش، قدرت و غیرت جوانان ولایی، داشمند و نخبه ایرانی تاثیری ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه