اخبار داغ

زدن نظام دینی در جشنواره‌ای برای انقلاب!

زدن نظام دینی در جشنواره‌ای برای انقلاب!
بزرگداشت بازیگر اهل فتنه و ضدانقلاب، در جشنواره‌ای که به حرمت انقلاب اسلامی مجال برپایی دارد و نیز سخنان ساختارشکنانه وی و تایید گسترده همکارانش، درستی یک حدس را تقویت می‌کند و آن اینکه؛ برنامه‌ریزی زدن انقلاب و نظام دینی برآمده از آن، در جشنواره‌ای برای انقلاب!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن کربلایی مدیر عامل خبرگزاری آنا طی یادداشتی نوشت :

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پرداختن به حاشیه‌های مهوع مراسم گشایش و متن سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نباید به سادگی فراموش شود و یا هدف اغماض قرار گیرد.

,

دلیل این تاکید نیز مشخص است؛

,

جشنواره فیلم فجر با هدف تکریم انقلاب اسلامی و به بهانه بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. از این رو آیا عاقلانه، منطقی و منصفانه است که چنین رویدادی بزرگ جولانگاه عناصر ضدانقلاب واقع شود و رخدادی برای انقلاب اسلامی و متعلق بدان، بدست ضد انقلابیون مصادره گردد؟

,

متاسفانه باید گفت جشنواره فیلم فجر به عنوان بزرگترین رویداد سینمایی کشور، در سایه اهمال کارگزاران فرهنگی و لاابالی‌گری برخی منسوبان به اردوگاه سینما، گرفتار تحریف شده و تبدیل به عرصه خودنمایی ضدانقلاب گشته است.

,

بطور نمونه؛

,

در آیین گشایش جشنواره سی و هفتم یک بازیگر زن که همواره از سفره پربرکت انقلاب اسلامی بهره‌مند بوده، با پوششی نامناسب به روی صحنه آمد و در حضور حاضران و در پیش چشم میلیون‌ها بیننده تلویزیون و در پیش گوش میلیون‌ها شنونده رادیو، انقلاب اسلامی و حاصل آن یعنی «جمهوری اسلامی» را به خشونت و تلاش برای توقف خود و زنان توصیف کرد!

,

در همین مراسم بود که بازیگر سینما، در سخنانی، دروغ ممنوعیت تدریس یک شاعر معروف را به زبان آورد و بر صحت آن تاکید نمود و تاسف خورد!

,

رفتار زننده و توهین‌آمیز و بیرون از منطق و سخیف و ضد انقلابی سیمین معتمدآریا در جشنی رخ داد که به دلیل قرار داشتن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، توقع بود خاص و انقلابی برپا شود اما چنین نشد.

,

اما سیمین خانم یا همان فاطمه معتمدآریا کیست و آیا چنان که اظهار می‌دارد، همواره در برابر اراده انقلاب و انقلابیون برای توقف متصور بوده و ایستاده است؟

,

باید گفت؛

,

سیمین معتمدآریا همان بازیگر 57 ساله‌ای است که تاکنون در 70 فیلم سینمایی و تلویزیونی حضور داشته است. در 10 نمایش بازی کرده است. در 6 کار عروسکی و در پنج سریال تلویزیونی ظاهر گشته است. کسب بیش از 80 جایزه ملی و بین‌المللی را در کارنامه خود دارد. حالا می‌توان پرسید:

,

بازیگری با چنین کارنامه‌ای پربار از حیث کمّی، چگونه می‌تواند ادعا کند؛ به دلیل انقلاب و حیات جمهوری اسلامی 40 سال در معرض توقف بوده است؟!

,

با نگاه به کارنامه این بازیگر، آیا نمی‌توان وی را فردی کذاب دانست که برای زدن انقلاب و نظام دینی به راحتی چشم به حقیقت و انصاف می‌بندد؟!

,

آیا پذیرفتنی است که یک بازیگر زن متوقع در برابر میلیون‌ها مخاطب ظاهر شود و خدمات انقلاب و نظام دینی و خاصه خدمات فرهنگی را نادیده انگارد و چیزی بگوید که هدف استقبال رسانه‌های معاند قرار گیرد و تروریست‌های تکفیری نیز در رسانه‌شان برای وی کف بزنند؟

,

براستی اگر انقلاب اسلامی پیروز نمی‌شد و همان سینمای چاله‌میدانی و وقیحانه پهلوی ادامه حیات می‌داد، جایگاه امثال معتمدآریا چه بود؟

,

آیا جز این است که انقلاب و نظام برآمده از آن به امثال معتمدآریا مجال تنفس و هنرورزی در عرصه هنر سالم و با طراوت را داد؟

,

حالا بیاییم ببینیم که معتمدآریا چه کرد و انقلابیون و نظام با وی چه رفتاری داشتند. به این شکل مخاطب بی‌خبر، بخوبی درک خواهد کرد که معتمدآریا بسیار بدهکار انقلاب و نظامی است که بدان بی‌مهری و کینه می‌ورزد.

,

معتمدآریا که برخی همکارانش وی را آبرو و سیمین سینمای ایران خطاب می کنند!، همان بازیگری است که در دهه 70 در یک مهمانی مختلط، در حالی که کشف حجاب کرده بود، شروع به تمسخر نوحه‌ای مشهور می‌کند و به شهدای دفاع مقدس و به‌ویژه شهید بزرگوار محمد جهان‌آرا اهانت می‌نماید.

,

انتشار تصاویر مبتذل اهانت یاد شده، سبب ممنوعیت بازی وی می‌شود اما دیری نمی‌گذرد که مجوز بازی او صادر می‌شود.

,

ببینید رافت انقلاب و نظام را؟

,

آیا باید نمک خورد و نمکدان شکست؟

,

در سال 88 و در زمان بروز فتنه آمریکایی ـ اسراییلی موسوم به جنبش سبز، معتمدآریا به حمایت از فتنه‌گران پرداخت و به ملاقات خانواده یک فتنه‌گر شتافت.

,

اما باز رافت اسلامی شامل حال وی گردید.

,

در سال 89 نیز معتمدآریا همچنان تظاهر به حمایت از فتنه و فتنه‌گری کرد. باز هم رافت اسلامی وی را از مجازات به دور داشت.

,

حضور بدون حجاب اسلامی و با پوشش زننده ـ که در خور یک زن مسلمان و نماینده سینمای ایران نیست ـ در جشنواره‌های خارجی، به دفعات در کارنامه معتمدآریا وجود دارد. اما با این حال، برخوردی سخت با وی صورت نگرفت!

,

با این اوصاف، شما بگویید؛ رفتار زشت معتمدآریا فراتر از ابعاد کذب بودن، نمک‌نشناسی و تلاش برای تحمیق مخاطب، نشانه - به تعبیر نویسنده‌ای - «محاکمه انقلاب اسلامی» به روش استالینیستی نیست؟

,

انتهای پیام/ 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه