اخبار داغ

دادستان کل کشور: کمک به دولت ضروری است

دادستان کل کشور: کمک به دولت ضروری است
دادستان کل کشور تصریح کرد: شرایط امروز به گونه‌ای است که هماهنگی و تعامل قوای سه گانه برای بهبود وضعیت زندگی و معیشت مردم لازم و ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در ابتدای سفر به گیلان در فرودگاه رشت در جمع خبرنگاران، با اشاره به مشکلات و شرایط خاص اقتصادی کشور گفت: قوه قضائیه و دادستانی کل کشور برای ساماندهی اوضاع اقتصادی همکاری با قوای دیگر را دستور کار خود قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی تصریح کرد: شرایط امروز به گونه‌ای است که هماهنگی و تعامل قوای سه‌گانه برای بهبود وضعیت زندگی و معیشت مردم لازم و ضروری است.
,
 
,
به گزارش ایسنا، دادستان کل کشور به مشکلات عرصه‌های مختلف تولید توزیع و نرخ گذاری کالاها اشاره کرد و افزود: برای شناسایی عوامل مؤثر در تعطیلی برخی کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی و جلوگیری از بیکار شدن کارکنان و کارگران این کارخانه‌ها کمک به دولت ضروری است.
,
 
,
منتظری خاطرنشان کرد: از سوی رئیس قوه قضائیه و دادستانی کل در بخشنامه‌ای به مراکز قضائی استان‌ها ابلاغ شد تا برای کاهش و به حداقل رساندن مشکلات اقتصادی مردم در کنار دیگر مسئولان، به ویژه مدیران اجرایی استان‌ها از هیچ گونه کمک و همکاری دریغ نکنند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه