اخبار داغ

آمادگی کامل پلیس برای راهپیمایی22 بهمن؛

سردار رحیمی: هدف اصلی دشمن از تحریم‌ها، ناکارآمد نشان دادن نظام است

سردار رحیمی: هدف اصلی دشمن از تحریم‌ها، ناکارآمد نشان دادن نظام است
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: هدف اصلی دشمن از تحریم های همه جانبه، ناکارآمد نشان دادن دولت و نظام اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تبریک فرارسیدن جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی گفت: نیروهای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برای برقراری نظم و انضباط مراسم 22 بهمن در آمادگی کامل هستند و برنامه ریزی های لازم برای جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی صورت گرفته تا امسال این مراسم باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سردار حسین رحیمی با اشاره به دشمنی‌های همه‌جانبه استکبار جهانی با ملت ایران در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: رفتارهای سران آمریکا نشان از دشمنی آنان با مردم ایران است چراکه تحریم‌های آمریکا، زندگی روزمره مردم را نشانه گرفته و امروز دشمن با تلاش‌های شبانه‌روزی در عرصه بین‌المللی، سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کرده است.
,
 
,
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به لزوم بصیرت در برابر توطئه‌های دشمن، گفت: هدف اصلی دشمن از تحریم‌های سخت، سلب اعتماد مردم از مسئولان است تا بین مردم و مسئولان شکاف ایجاد کند و در افکار عمومی، دولت و نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان بدهد. در چنین شرایطی باید مراقب بود که فریب عملیات روانی دشمن را نخوریم و برای رسیدن به آرمان‌های مترقی، با حفظ وحدت و انسجام، مقاوم و پرتلاش کنیم.
,
 
,
سردار حسین رحیمی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز مبنی بر حفظ وحدت و همدلی در جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم منحوس شاهنشاهی و هشت سال دفاع مقدس، وحدت، همدلی و انسجام ملی با محوریت ولایت بود و امروز نیز تنها راه عبور از تنگناها و سختی‌های پیش رو، اتحاد و وحدت ملی با گوش سپاری به منویات مقام معظم رهبری است.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه