اخبار داغ

کارشناس مسائل خاورمیانه عنوان کرد؛

مذاکره با ایران پاشنه آشیل ترامپ

مذاکره با ایران پاشنه آشیل ترامپ
عرب گفت:علاوه بر اینکه اکنون ترامپ وضعیت مناسبی نه در خاورمیانه و نه در داخل آمریکا دارد؛ لذا اکنون مذاکره با ایران به پاشنه آشیل ترامپ تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علیرضا عرب کارشناس مسائل خاورمیانه در گفتگو با راه آرمان ؛ با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا ترامپ به دو دلیل ملغی کردن توافق اوباما و توافقی مجدد با ایران و گرفتن امتیازات بیشتر از برجام خارج شد، گفت: ترامپ به دلیل اول رسیده است؛اما در آرزوی مذاکره با ایران به سر می برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی تأکید کرد:قطعا ایران امتیاز بیشتری نخواهد داد و ترامپ هم این را فهمیده است؛ بنابراین اکنون صرفا به دنبال «مذاکره برای مذاکره» است تا موعد انتخابات مجدد ریاست جمهوری آمریکا تا رای دهندگان آمریکایی را به موفقیت خود مجاب کند.

,

عرب بیان کرد: علاوه بر اینکه اکنون ترامپ وضعیت مناسبی نه در خاورمیانه و نه در داخل آمریکا دارد؛ لذا اکنون مذاکره با ایران به پاشنه آشیل ترامپ تبدیل شده است.

,

این کارشناس مسائل خاورمیانه در پایان خاطر نشان کرد:حال ورود ایران به مذاکره مجدد وقتی قرار است حداقل مذاکره برای مذاکره ، یا حداکثر امتیازات بیشتری بدهد؛آیا منطقی است؟؛ لذا به نظر بنده، قاطعیت موضع ایران مبتنی بر چنین منطقی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه