اخبار داغ

فرج الله گل سفیدی در گفتگو با دانا؛

تلویزیون سریال خوب نمی سازد چون کمبود بودجه دارد/ بودجه باشد سریال ها هم با کیفیت می شوند +فیلم

تلویزیون سریال خوب نمی سازد چون کمبود بودجه دارد/ بودجه باشد سریال ها هم با کیفیت می شوند +فیلم
فرج الله گل سفیدی بازیگر گفت: دلیل این که تلویزیون سریال های خوب نمی سازد بودجه است، وقتی که بودجه خوبی وجود داشته باشد طرح های خوبی ارائه می دهند و کارهای خوبی می سازند، وقتی یک نویسنده فیلمنامه یک سریال را به تلویزیون ارائه می دهد به خاطر کمبود بودجه تصویب نمی شود.
[

فرج الله گل سفیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در مورد فعالیت های اخیر خود در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سریال های دلواپسی و روزهای خوش زندگی را تمام کرده ام، با یک سریال قرار داد بسته ام که در روزهای آینده کارم شروع می شود.

, فرج الله گل سفیدی, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلواپسی, روزهای خوش زندگی,

 

,

وی افزود: من خیلی کم تئاتر کار می کنم چون متاسفانه وقت نمی کنم اما خیلی دوست دارم که تئاتر کار کنم.

,

 

,

این بازیگر کشورمان در مورد عدم ساخت سریال های پر بیننده و موفق در تلویزیون اظهار داشت: دلیل این که تلویزیون سریال های خوب نمی سازد کمبود بودجه است، وقتی که بودجه خوبی وجود داشته باشد طرح های خوبی ارائه می دهند و کارهای خوبی می سازند، وقتی یک نویسنده فیلمنامه یک سریال را به تلویزیون ارائه می دهد به خاطر کمبود بودجه تصویب نمی شود.

,

 

,

گل سفیدی در خصوص کمبود بودجه تلویزیون با وجود درآمدی که از راه تبلیغات بازرگانی دارد گفت:  پولی که تلویزیون بابت تبلیغات بازرگانی می گیرد در مقابل آن همه کارمندی که دارد چیزی نیست، اگر این تبلیغات را جمع کنیم اتفاقی نمی افتد چون خود تلویزیون بودجه دارد، اگر بودجه کافی در اختیار داشته باشد آن وقت سریال های خوبی می سازد.

, گل سفیدی ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه