اخبار داغ

با حضور استاندار مرکزی؛

سیلوی ۲۰ هزار تنی ذخیره گندم در ساوه به بهره برداری رسید

سیلوی ۲۰ هزار تنی ذخیره گندم در ساوه به بهره برداری رسید
سیلوی ۲۰ هزار تنی فلزی ذخیره گندم ساوه همزمان با دهه مبارک فجر باحضور آقازاده استاندار مرکزی ، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس و سایر مسئولین شهرستانی با هزینه ساخت ۸۰ میلیارد ریال به مرحله بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  دیار آفتاب؛ سیلوی ۲۰ هزار تنی فلزی ذخیره گندم ساوه همزمان با دهه مبارک فجر باحضور آقازاده استاندار مرکزی ، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس و سایر مسئولین شهرستانی با هزینه ساخت ۸۰ میلیارد ریال به مرحله بهره‌برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

این سیلو با هدف ذخیره‌سازی استاندارد گندم خریداری شده از کشاورزان منطقه با توجه به کافی نبودن ظرفیت سیلوی قدیمی ساخته شده است و  امکان ذخیره‌سازی بلندمدت با حفظ پارامترهای غذایی و امکان مدیریت تفکیک و اختلاف گونه‌های مختلف گندم در چهار کندوی متفاوت را می دهد.

,

عملیات تکمیلی این سیلو در سال ۱۳۹۷ با تغییرات مدیریتی و تامین اعتبار به میزان ۱۶ میلیارد ریال توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران تسریع شد تا در دهه فجر سال ۹۷ به بهره برداری رسید.

,

ظرفیت دینامیکی ماشین‌آلات و بارگیری گندم به میزان ۲۰۰ تن بر ساعت و اتاق کنترل و مونیتورینگ و سیستم کنترل plc جهت کنترل تمام اتوماتیک تجهیزات و ماشین‌آلات سیلو از جمله مشخصات فنی این سیلو است.

,

سوله ساوه 20 گندم

, سوله ساوه 20 گندم,

از مزایای این سیلو می توان به چهار کندوی فلزی استوانه‌ای کف تخت با ورق‌های موجدار گالوانیزه با ظرفیت هر کندو حدود ۵ هزار تن مجهز به شبکه‌های هوادهی در سیستم کنترل و پایش دمای داخل کندوها و سیستم سطح‌سنج برای برآورد دقیقی گندم اشاره کرد.

,

در این واحد ذخیره سازی گندم یک سوله سرپوشیده واردات و صادرات گندم به مساحت ۳۵۰ متر مربع و دو عدد بونکر فلزی جهت صادرات گندم با ظرفیت حدود ۸۰ مترمکعب و ‌جهت ذخیره خاک و فضولات ظرفیت حدود ۶۰ مترمکعب نیز احداث شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه