اخبار داغ

مصوبه مهم مجلس برای اجرای ‌پروژه‌های راه‌آهن‌

مصوبه مهم مجلس برای اجرای ‌پروژه‌های راه‌آهن‌
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:‌ طبق این مصوبه‌ دولت برای اجرای پروژه‌های راه‌آهن ‌به‌صورت فاینانس، از پرداخت سهم ۱۵درصدی خود معاف می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد بائوج لاهوتی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای ساخت پایگاه امداد هوایی هلال‌احمر در منطقه چاف شهرستان لنگرود حدود ۶ میلیارد تومان اعتبار صرف شده که با توجه به اتمام مراحل ساخت طرح مذکور به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی احداث پروژه بندر چمخاله را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: این پروژه سالیان متمادی به‌علت وجود برخی مشکلات متروکه مانده بود که با رایزنی‌های انجام‌شده و مساعدت دولت ضمن رفع موانع آن اقدامات لازم برای تأمین اعتبار و احداث آن انجام شد.
,
 
,
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه پروژه بندر چمخاله برای ساخت و تکمیل به حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تصریح کرد: امیدواریم با مساعدت سازمان‌های ذی‌ربط و مجموعه دولت اعتبارات اجرای این طرح به‌موقع تخصیص داده شود.
,
 
,
لاهوتی فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه ساخت انواع سدها در لنگرود را قابل قبول خواند و ابراز داشت: شهرستان لنگرود و مناطق تابعه آن در انتهای آب‌خور سد سفیدرود واقع شده‌اند بنابراین احداث طرح‌هایی نظیر سد پهلوان بست به تأمین آب مورد نیاز اهالی منطقه کمک شایانی می‌کند.
,
 
,
وی در مورد وضعیت ساخت پروژه‌های بیمارستانی در شهرستان لنگرود نیز بیان داشت: هم‌اکنون ۲ پروژه بزرگ بیمارستانی در حال احداث در این شهرستان وجود دارد که یکی از آن‌ها با ۱۳۷ تختخواب به‌زودی توسط پیمانکار مجری طرح به‌صورت موقت افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.
,
 
,
نماینده مردم لنگرود در مجلس در مورد تصمیم مجلس برای اجرای پروژه‌های ریلی به‌صورت فاینانس خارجی نیز عنوان کرد: طبق این مصوبه اگر دولت پروژه‌های راه‌آهن را به‌صورت فاینانس و با مشارکت سرمایه‌گذار اجرایی کند از پرداخت سهم ۱۵ درصدی خود معاف می‌شود.
,
 
,
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تأکید بر اینکه با اذن مقام معظم رهبری سهم ۱۵ درصدی دولت از محل صندوق توسعه ملی تأمین خواهد شد افزود: مجلس گام بزرگی را برای تسریع در اجرای پروژه‌های ریلی برداشته و امیدواریم دولت نیز برای پیشبرد تکالیف خود تلاش کند.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه