اخبار داغ

فـردا، بــاز هم مثل همیشه!

فـردا، بــاز هم مثل همیشه!
مردمِ انقلاب، آنچه مطالبه می‌کنند به خودِ انقلاب مربوط است. آنها همین مطالبه و گلایه و شکایت را، برای حفظ جمهوری اسلامی، بر خود فرض می دانند! فهم این قصه برای خواب زده‌ها سخت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آناج: اینکه لب به انتقاد و گلایه از وضع موجود می گشاییم، بعضی‌ها را به توهم انداخته گویا. امر برای نامحرمانِ سر در آخورِ بیگانه مشتبه شده ظاهراً؛ خیال برشان داشته. حالا نشسته اند و دارند چرتکه می اندازند که «مردم از دست جمهوری اسلامی به ستوه آمده‌اند»! اینقدر خام اندیشی نوبر است انصافاً.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بعضی هاشان البته یک چیزهایی سرشان می‌شود و می‌دانند که این نارضایتی، اساساً نتیجه اش این نیست که «جمهوری اسلامی را بی خیال»، اما به روی خود نمی‌آورند و ترجیح می‌دهند در اوهام خود غوطه‌ور باشند تا شاید زد و مرادشان حاصل شد. اما، هر بار بعد از یک بیست و دوی بهمن، خواب از سرشان می پرد و دوباره برمی گردند سرِ نقطۀ اول.
,
 
,
مردمِ انقلاب، آنچه مطالبه می‌کنند به خودِ انقلاب مربوط است. آنها همین مطالبه و گلایه و شکایت را، برای حفظ جمهوری اسلامی، بر خود فرض می دانند! فهم این قصه برای خواب زده‌ها سخت است. با بلاهتی که از این جماعتِ منگ سراغ داریم، هیچ وقت نخواهند فهمید که چگونه مطالبۀ مردمِ انقلاب از انقلاب، به قوام انقلاب ختم خواهد شد.
,
 
,
هم از این روست که هربار که بیست و دوی بهمن می شود، «مُشتِ محکمی بر دهان یاوه گویان»! زده می شود. حتی اگر تکراری و کلیشه‌ای باشد! آخر مگر دشمنان این ملت، پیشرفت کرده و عوض شده‌اند که ما هم شعارهایمان را عوض کنیم و مثلاً نگوییم «مشت محکم بر دهان یاوه گویان»؟ خُب همچنان یاوه گو هستند دیگر.
,
 
,
هرگاه از این مرتبه بالاتر رفتند و چیزی حالیشان شد، ما هم نوآوری می کنیم و حرف جدیدی می زنیم. فعلاً می رویم راهپیمایی بیست و دوی بهمن تا «مشت محکمی بر دهان یاوه گویان» بزنیم تا ببینیم چه می‌شود. حساب و کتابمان با مسئولانمان هم به خودمان مربوط است. به سراغ آنها هم خواهیم رفت. با همان شور و شعور بیست و دوی بهمنی!
,
 
,
 
,
 
,
مثلِ سالِ قبل، باز هم هستیم
,
 
,
همانطور که 22 بهمن سال قبل تماشایی بود، امسال نیز هم تماشایی و هم حیرت‌انگیز خواهد بود، همچنانی که سال‌هاست 22 بهمن به تماشاخانه‌ای بی‌بدیل برای دوستان و دشمنان انقلاب شده است.
,
 
,
رصد فضای مجازی، پست‌های اینستاگرامی و توئیت‌های مخاطبین مجازی نشان می‌دهد در کنار فعالین این عرصه مردم عادی نیز با انتشار متن یا عکسی به استقبال حضور در راهپیمایی 22 بهمن رفته‌اند. هرچند وضعیت بد اقتصادی، ناراحتی مردم از گرانی و معیشت و بیکاری در مطالب مردم نمایان است اما این گلایه‌ها تاثیری در عزم مردم برا دفاع از انقلابشان ندارد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
بسیاری از کاربران، حساب بی‌تدبیری‌ها و کمبودها را از حساب انقلاب و امام و رهبری جدا دانسته‌اند، وجود مشکلات را زیر سر مسئولان اجرایی می‌دانند اما همچنان بر عهدی که در 57 بسته‌اند پایبند هستند. 
,
 
,
جوانان دهه هفتاد و هشتادی، حرف آخر را خواهند زد!
,
 
,
یکی از وجه تمایزهای 22 بهمن امسال با سال‌های دیگر، حضور جوانان دهه هفتادی و هشتادی در راهپمایی فرداست. علی‌رغم حجمه گسترده فضای مجازی برای اعتقادزدایی از جوان امروزی، بسیاری از جوانان برای حضور در خیابان‌های تبریز اعلام آمادگی کرده‌اند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
بانگ الله اکبر امشب بلند خواهد شد
,
 
,
همانند سال گذشته، در بسیاری از پشت بام‌های خانه‌ها و مساجد شب 22 بهمن، از ساعت 9 شب بانگ الله اکبر بلند خواهد بود. این تکبیر به یاد الله اکبرهای مردم ایران در پشت بام‌های خانه ها و مساجد در پیروزی انقلاب سر داده خواهد شد.
,
 
,
مسیرهای راهپیمایی امسال
,
 
,
طبق اطلاعیه منتشر شده، مسیرهای نه گانه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تبریز به شرح زیر است:
,
 
,
مسیر شماره 1: مساجد و محلات کوی ولیعصر(عج)، شهرک پرواز، زعفرانیه، ائل گلی، یاغچیان، گلکار از مسیر اصلی به سمت چهارراه آبرسانی، خیابان شهید بهشتی، خیابان دانشسرا، میدان دانشسرا، میدان شهدا، محل تجمع میدان نماز
,
 
,
مسیر شماره 2: مساجد و محلات عباسی، شهرک باغمیشه، شهید رجائی از مسیر اصلی به سمت خیابان عباسی، خیابان شهید بهشتی، خیابان دانشسرا، میدان دانشسرا، میدان شهدا، محل تجمع میدان نماز
,
 
,
مسیر شماره 3: مساجد و محلات شمس تبریزی، منبع آب، سرباز شهید، ثقه الاسلام از مسیر اصلی پل قاری، میدان دانشسرا، میدان شهدا، محل تجمع میدان نماز
,
 
,
مسیر شماره 4: مساجد و محلات میدان امام حسین(ع)، شهید مفتح، محلات یکه دکان، شهرک ارم، پاسداران، نیروی هوائی، فلسطین، استاد محمد تقی جعفری، بهار، قدس، منجم، کوچه باغ از مسیر اصلی چهارراه ملل متحد، میدان فلسطین(گجیل)، محل تجمع میدان نماز
,
 
,
مسیر شماره 5: مساجد و محلات سردرود، باغ معروف، آخمقیه(شهید چمران)، خلجان، کجوار، مایان، قراملک، شنب غازان، شهرک امام خمینی، خطیب، دامپزشکی از مسیر اصلی نصف راه، میدان فجر، چهارراه شریعتی(مصلا) ، شریعتی شمالی، محل تجمع میدان نماز
,
 
,
 
,
 
,
مسیر شماره 6: مساجد و محلات لاله و شهرک رازی، شهرک نور، رسالت، میدان امام حسین(ع)، شهید باکری، اسلام آباد، زنگوله باغ، چهارراه لاله، خیابان شهید زبردست، گازران، باغ فجر، کوی فیروز، کوی فاطمی، خیام از مسیر اصلی میدان فجر، چهارراه شریعتی(مصلا)، شریعتی شمالی، محل تجمع میدان نماز
,
 
,
 مسیر شماره 7: مساجد و محلات کوی منظریه، کوی ابوذر، میدان ابوریحان، مشروطه، میدان حکیم نظامی از مسیر اصلی خیابان شریعتی جنوبی، چهارراه شریعتی (مصلا)، شریعتی شمالی، محل تجمع میدان نماز
,
 
,
 مسیر شماره 8: مساجد و محلات ارتش جنوبی، طالقانی، 17 شهریور، مقصودیه از مسیر اصلی ارتش جنوبی، میدان ساعت، میدان شهدا، محل تجمع میدان نماز
,
 
,
مسیر شماره 9: مساجد و محلات کوی انقلاب، کوی دانشگاه، کوی شهید صادقی، حافظ و شهید منتظری از مسیر اصلی میدان فدک، شهید منتظری، خیابان شهید بهشتی، خیابان دانشسرا، میدان دانشسرا، میدان شهدا، محل تجمع میدان نماز
,
 
,
دعوت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی از مردم برای حضور در راهپیمایی فردا 
,
 
,
حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم نمانیده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، به همراه محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی در در پیامی از مردم تبریز درخواست کردند تا با حضور و بیعت مجدد با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی، دشمنان کشور را مایوس نمایند.
,
 
,
در بخشی از این پیام آمده است: 
,
 
,
در سالی که به نام تولید و اشتغال و حمایت از کالای ایرانی مزین شده و در شرایطی که دشمن با حربه اقتصادی و هدف قرار دادن تولید و معیشت مردم و تضعیف روحیه امید، در صدد ضربه زدن به نظام برآمده، ملت همیشه در صحنه باآگاهی و بصیرت و با پیروی از فرامین و رهنمود های روشنگرانه مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمنان را نقش برآب و مسیر سربلندی، توسعه و خوداتکایی را با عزت و اقتدار و توجه ویژه به دستاوردهای اقتصاد مقاومتی طی خواهند کرد.
,
 
,
 
,
 
,
اینجانبان با ادای احترام به ارواح پرفتوح شهدای انقلاب و روح بلند و ملکوتی بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران، از عموم مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه استان آذربایجان شرقی دعوت می‌کنیم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، بار دیگر وفاداری خود را به  انقلاب و نظام اسلامی به جهانیان اعلام کنند.
,
 
,
دعوت یگان‌های نظامی مستقر در استان از مردم برای حضور در مراسم فردا
,
 
,
فرماندهی و کارکنان سپاه پاسداران در استان آذربایجان‌شرقی نیز با صدور بیانیه‌ای از مردم تبریز برای حضور در راهپیمایی فردا دعوت کردند، در بخشی از این بیانیه آمده است: 
,
 
,
نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر تدابیر ولایت فقیه و با محوریت قانون اساسی به عنوان میثاق ملی راه هرگونه بن بست، بحران و یا حتی اختلال و سستی رادر مسیر آرمان های بلند خود بسته است و قوای سه گانه بر اساس تفکیک قوا و تقسیم وظایف برای تمشیت امور جامعه و اداره کشور باید بر اساس قانون حرکت کنند.
,
 
,
آنچه در این مسیر انتظار می رود آن است که هیچ کس برای خود امکان خیره سری و خودمحوری در برابر قانون قائل نشود و ناکامی در اصول ادعاهای زیاده خواهان غیرمنطقی و دردساز برای کشور را به انسداد ساختار در مجاری قانونی نظام تعبیر نکنند.
,
 
,
به حول و قوه الهی ۲۲ بهمن ماه امسال هم پاسداران جان برکف سپاه عاشورا نیز دوشادوش امت ولایتمدار استان آذربایجان شرقی بزرگی و عظمت نظام مقدس را با مشتهای گره کرده ، غریو مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل را فریاد خواهند کرد . این حضور پرشور ، نشانگر این مطلب خواهد بود که چهل سال زیر سایه سار ولایت زیسته ایم و چشمان نامحرم دوخته شده به سوی این مرز و بوم را کور خواهیم نمود.
,
 
,
نیروی انتظامی استان نیز در بیانیه‌ای جداگانه مردم ایران و تبریز را به حضور پر شور در مراسم فردا دعوت کرده است، در این بیانه آمده است:
,
 
,
رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را "تبعیت از ولایت فقیه"، "وحدت و انسجام ملی" و "حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه و پاسداری از ارزش‌ها " معرفی و تصریح کرده است: جبهه دشمنان انقلاب اسلامی در شرایط خطیر کنونی کانون اصلی مقابله خود با نظام اسلامی و ملت ایران را در جنگ‌های ترکیبی با نماد‌های دیپلماسی، جنگ اطلاعاتی - تبلیغاتی و رسانه ای، جنگ اقتصادی و عملیات روانی قرار داده تا با ناکارآمد سازی و ناتوان نشان دادن نظام و زیر سوال بردن مبانی انقلاب اسلامی، از ظهور ثمرات و دستاورد‌های جدید و استمرار آن جلوگیری کرده و با دادن نشانه‌های غلط، القای یأس و نومیدی و گسترش بی اعتمادی در جامعه و به مسئولان نظام به اهداف شوم خود برسد، غافل از اینکه "ومکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین".
,
 
,
فرمانده کل ارتش، سخنران امسال 22 بهمن تبریز
,
 
,
طبق روال هرسالۀ راهپیمایی‌های یوم الله 22 بهمن، در محل تجمع حاضرین در راهپیمایی سخنرانی پایانی مراسم برگزار می‌گردد که امسال سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به سخنرانی خواهد پرداخت.
,
 
,
غرفه‌های انقلابی، رونق بخش راهپیمایی امسال
,
 
,
مدتی است برپایی برخی از غرفه‌های دانشجویی و مراکز فرهنگی_انقلابی در مسیر راهپیمایی مردم تبریز به روالی مهم و تاثیرگذار تبدیل شده است، در این بین دانشجویان بسیجی دانشگاه سهند با برپایی غرفه‌ای بنام صدای پابرهنگان اقدام به امضای طومار علیه مسببان خصوصی‌سازی افسار گریخته ماشین سازی خواهند کرد.
,
 
,
 
,
 
,
مجمع طراحان طلوع نیز همچون سال قبل، غرفۀ «به سلیقه خودم پلاکارد می سازم» را راه‌اندازی خواهند کرد تا مردم مانند سال‌های پیروزی انقلاب به طراحی پلاکارد بپردازند.
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه