اخبار داغ

جزئیات اختتامیه فیلم فجراعلام شد

جزئیات اختتامیه فیلم فجراعلام شد
کارگردان مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با تشریح آخرین جزئیات این مراسم ،گفت: با توجه به چهل سالگی انقلاب، تلاش می‌کنیم برنامه‌ای خوب و در شان مردم شریف ایران برگزار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احد صادقی در گفت و گو با ایرنا افزود: مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را محمدرضا شهیدی‌فر مجری گری خواهد کرد.
وی گفت: قرار است در این مراسم از 23 آزاده هشت سال دفاع مقدس که فیلم «23 نفر» بر اساس آن‌ها ساخته شده‌ است، تقدیر و تجلیل بعمل آید.
به گفته وی ، این تجلیل از کسانی است که برای امنیت و آزادگی این سرزمین در این چهل سال تلاش کرده‌اند.
صادقی اظهار داشت: در ادامه آیین اختتامیه طبق روال همه ساله مراسم اهدای سیمرغ‌ها را برگزار خواهیم کرد که به نوبه خود جذابیت خاص خودش را دارد و نمی‌خواهیم چیزی به آن بیافزائیم.
کارگردان مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در عین حال گفت: حتی دکور این مراسم نیز به صورت مجازی و با استفاده از ال سی دی های غول پیکر سالن اجرا خواهد شد.

** فیلم فجر 97 در یک نگاه

به گزارش ایرنا، سی‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان فرهنگیو هنری شامگاه 9 بهمن در پردیس تئاتر تهران آغاز به کار کرد.
در این دوره از جشنواره به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده‌، 22 فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ)، 3 اثر در بخش پویانمایی، 10 فیلم در بخش نگاه نو، 7 فیلم کوتاه و 5 مستند رقابت می‌کنند.
نمایش عمومی فیلم‌ها در پردیس سینمایی ملت تهران و 56 سالن سینما در مراکز استان‌ها تا 22بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
, ** فیلم فجر 97 در یک نگاه,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه