اخبار داغ

تمهیدات ویژه ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در پردیس

تمهیدات ویژه ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در پردیس
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: مسیرهای جایگزینی برای تردد وسایل نقلیه در شهرهای بومهن و پردیس در زمان راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مشخص شده تا در زمان مراسم خللی در آمد و شد همشهریان به وجود نیاید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا حسنوند فرمانده انتظامی شهرستان پردیس دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص تمهیدات ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن و در این شهرستان و ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب، اظهار داشت: راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در دو نقطه شهرستان پردیس شهرهای بومهن و شهر پردیس برگزار می‌شود که با حضور حداکثری مردم ولایتمدار شهرستان پردیس همراه خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس، گفت: در شهر بومهن راهپیمایی از مقابل مسجدصاحب الزمان(عج) این شهر و  از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز و راهپیمایان با طی مسیر خیابان اصلی به خیابان سپاه وارد می شوند.

,

وی افزود: با آغاز راهپیمایی مسیر ورود خودروها به شهر بومهن از ابتدای بلوار امام خمینی(ره) مسدود و مسیر جایگزین برای تردد خودروهای عبوری و شهروندان، کمربندی شهر بومهن و همچنین بلوار امام رضا(ع) خواهد بود.

,

حسنوند ادامه داد: مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر پردیس از میدان عدالت این شهر به سمت میدان امام خمینی(ره) خواهد بود که از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه این مسیر توسط پرسنل راهور و ناجا مسدود خواهد شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس اضافه کرد: مسیر جایگزین برای تردد شهروندان پردیسی، بلوار خلیج فارس شمالی، بلوار شهید شکاری و همچنین بلوارچمران خواهد بود که این مسیر ها تا پایان راهپیمایی برای عبور خودروها بار خواهند بود.

,

وی ضمن پوزش از شهروندان برای اعمال این محدودیت ها، اظهار کرد: پرسنل نیروی انتظامی در کنار ادارات خدمات رسان برای برگزاری راهپیمایی پرشور و درخور شان مردم ولایتمدار شهرستان تمهیدلت و فعالیت های شبانه روزی را دارند.

,

حسنوند بیان داشت: شهروندان پردیسی نیز همزمان با دیگر شهرهای کشور و با حضور پرشور ملت شهیدپرور ایران اسلامی در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن حاضر خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه