اخبار داغ

راه‌اندازی خط تولید دستگاه برنج‌کوبی در آستارا

راه‌اندازی خط تولید دستگاه برنج‌کوبی در آستارا
هم‌زمان با نهمین روز از ایام‌الله دهه فجر خط تولید دستگاه برنج‌کوبی و مرکز تحقیقات و آموزش ماشین‌آلات برنج بولر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آستارا امروز در جریان بهره‌برداری از خط تولید دستگاه برنج‌کوبی در محل کارخانه ماشین‌آلات بولر اظهار کرد: جهت راه‌اندازی این خط تولید و مرکز تحقیقات و آموزش ماشین‌آلات برنج بولر، 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

راه‌اندازی خط تولید دستگاه برنج‌کوبی در آستارا/ سیلوهای نگهداری غلات در بندر احداث می‌شود

, راه‌اندازی خط تولید دستگاه برنج‌کوبی در آستارا/ سیلوهای نگهداری غلات در بندر احداث می‌شود ,

محسن آهنی با بیان اینکه هر دستگاه برنج‌کوبی ظرفیت تولید پنج‌تن برنج دارد تصریح کرد: در مرکز تحقیقات و آموزش ماشین‌آلات برنج بولر در راستای حمایت از کالای ایرانی و استفاده از توان متخصصان داخلی قرار است نحوه کار با ماشین‌آلات برنج‌کوبی به افراد متقاضی و واجدالشرایط آموزش داده شود. 

,

احداث سیلوهای نگهداری غلات در بندر آستارا 
فرماندار شهرستان آستارا نیز در جریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان بندر آستارا را دارای موقعیت خوبی در زمینه فعالیت‌های تجاری و اقتصادی دانست و اظهار کرد: این بندر در حال تجهیز به سیلوهای نگهداری غلات، سومین پست اسکله و انبار سرپوشیده کالاهای غیرنفتی است.

, احداث سیلوهای نگهداری غلات در بندر آستارا , احداث سیلوهای نگهداری غلات در بندر آستارا ,
,

حسن رستم‌زاد با اشاره به اینکه در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان آستارا ظرفیت‌های زیادی وجود دارد تصریح کرد: باید طوری برنامه‌ریزی شود تا منافع حاصل از این بندر، نصیب مردم شهرستان آستارا شود و از متولیان امر و بخش خصوصی انتظار داریم که در تحقق این مهم گام‌های تأثیرگذاری بردارد. 

,

به گزارش فارس، 17 پروژه تقویت و بهینه‌سازی شبکه برق، روکش آسفالت محور آستارا-اردبیل، ساختمان تأسیسات بی‌بی‌یانلو، پنج پروژه خدمات شهری، پنج پروژه عمران روستایی، سه پروژه کارآفرینی، جایگاه سوخت، ساختمان اداری آب و فاضلاب شهر لوندویل، دو پروژه آموزش‌وپرورش، جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب روستای ویرمونی و خط تولید دستگاه برنج‌کوبی ازجمله پروژه‌هایی بودند که در طول ایام‌الله دهه فجر در شهرستان آستارا به بهره‌برداری رسیدند. 

,

رژه ناوگان خودرویی، نواختن زنگ انقلاب، یادواره شهدای محل، ویزیت رایگان در مناطق محروم، جشنواره ورزش روستایی، نمایشگاه عکس انقلاب، اجلاسیه نماز، یادواره 166 شهید شهرستان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با 15 خانواده شهید، پیاده‌روی خانوادگی، مراسم انس با قرآن کریم، عزاداری خیابانی و جشن انقلاب نیز ازجمله برنامه‌های فرهنگی‌هنری امسال ایام‌الله دهه فجر در شهرستان آستارا بود. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه