اخبار داغ

گزارش دانا از حضور شخصیت‌های سیاسی در بعثت انقلاب؛

تأکید چهره‌ها و شخصیت‌های سیاسی بر لزوم استکبار ستیزی در جشن 40 سالگی انقلاب

تأکید چهره‌ها و شخصیت‌های سیاسی بر لزوم استکبار ستیزی در جشن 40 سالگی انقلاب
همزمان با مراسم چهل سالگی انقلاب شخصیت های مختلفی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن حاضر شدند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همزمان با مراسم چهل سالگی انقلاب شخصیت های مختلفی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن حاضر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

روحانی: برای ساخت موشک از کسی اجازه نگرفته و نمی‌گیریم

, روحانی: برای ساخت موشک از کسی اجازه نگرفته و نمی‌گیریم, روحانی: برای ساخت موشک از کسی اجازه نگرفته و نمی‌گیریم,

حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور ، در سخنرانی 22 بهمن در میدان آزادی خدا رو شکر می‌کنیم که ملت بزرگ ایران  را در 40 سال پیش بر استبدادو استعمار و وابستگی‌ها رهانید،  گفت: این ملت توانست نظام جمهوری اسلامی را در این سرزمین استقلال بخشد.

,

وی افزود: 22 بهمن امسال ویژگی‌های خاص خود را دارد، از یک طرف همزمان است با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران امروز وارد چهل‌ویکمین سال پیروزی انقلاب می‌شود و از طرف دیگر امسال ایام دهه فجر ما عطر و بوی فاطمی دارد.

,

رئیس‌جمهور با اشاره به تحریم‌ها علیه کشورمان گفت:‌ نقشه‌های دشمن نقش بر آب شده و این حضور به ان معنا است که دشمن هرگز به اهداف شوم خود نخواهد رسید و راه ما و مسیر ما به همان صورتی که 40 سال پیش انتخاب کرده بودیم، ادامه خواهیم داد.

,

روحانی ادامه داد: در آغاز سخن چند نکته محضر ملت بزرگ ایران عرض می‌کنم. اولا انقلاب اسلامی ما برای حراست و حفاظت از ایران اسلامی عزیز بود. مردم ما بخوبی می‌دانند که در 205 سال قبل بخش بزرگی  از مناطق شمالی ایران و قفقاز در دوران پادشاهان خائن قاجار از ایران جدا شد و 191 سال پیش بخش دیگری از شمال ایران را از این سرزمین مادری جدا کردند. 172 سال قبل بخش بزرگی از شمال غرب ایران از کشور جدا شد. 163 سال پیش بخش مهمی از شرق ایران از کشورمان جدا شد و 138 سال قبل بخشی از شمال شرق ایران از کشور جدا شد و بعد در 100 سال پیش بخشی بزرگی از جنوب ایران که امروز به عنوان چند کشور در جنوب خلیج فارس هستند از ایران جدا شد.

,

وی اضافه کرد: حتی 47 سال پیش یعنی 7 سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در زمان رژیم خائن پهلوی بخش مهمی از جنوب کشور ایران که همواره در جغرافیا به عنوان استان چهاردهم می‌آموخیتم به دست خیانت بار پهلوی از دست ایران جدا شد. در عرض این چند دهه در دوران شاهان سست عنصر قاجار و پهلوی دو سوم ایران را از ایران جدا کرد.

,

روحانی با اشاره به پشتیبانی شرق و غرب از صدام در جنگ 8 ساله ادامه داد: 38 سال پیش و زمانی که قدرت‌های جهانی تصمیم گرفتند و صدام عفلقی را تحریک کردند تا با سلاح شرق و غرب و پول ارتجاع منطقه و سربازان بسیاری از کشورهای دنیا به ایران حمله کنند و به او وعده داده بودند که ظرف یک هفته نظام جمهوری اسلامی را سرنگون می‌کنند، اما ملت بزرگ ایران با فرزندان دلاورشان در ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی و همه مردم در برابر همه جهان ایستادند و هشت سال مقاومت کردند و پیروزی‌های عظیمی را در تاریخ خود ثبت کردند.

,

وی با بیا این ملب که مردم و نیروهای مسلح به فرمان امام خمینی (ره) حصر آبادان را شکستند و خرمشهر را آزاد کردن،  یادآوری کرد: همچنین مناطق بزرگی از غرب ایران را در عملیات فتح المبین آزاد کردند و سپس با عملیات‌هایی از جمله والفجر هشت و کربلای پنج قدرت دشمن را در هم شکاندند و به دنیا گفتند که امروز ایران شاهی و شاهنشاهی نیست، بلکه تفکر امروز ایران اسلامی است و جوانان این سرزمین طبق وظیفه دینی و ملی خود در برابر همه دنیا با قدرت می‌ایستد. اما رزمندگان بزرگ و غیور ما با پرچم پیروزی از جبهه به خانه برگشتند.

,

روحانی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز همه دنیا بداند قدرت جمهوری اسلامی ایران به مراتب از روزهای رزم جنگ و دفاع بیشتر است. امروز نیروهای مسلح ما در تهیه انواع سلاح و مهمات اگر در رژیم گذشته 5 درصد آن تنها بومی بود. امروز 85 درصد تجهیزات و مهمات و نیازمندی‌های کشور ما به دست نیروهای توانمند و دلاور مردم ساخته می‌شود.

,

رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما برای ساختن انواع موشک‌های ضدزره و انواع موشک‌های پدافند هوایی و انواع موشک‌های زمین به زمین و دریا به دریا و انواع موشک‌های هوا به هوا از کسی اجازه نگرفته و نخواهیم گرفت، تصریح کرد: ما همان راه و قدرت نظامی را ادامه می‌دهیم. قدرت نظامی ما در طول این 40 سال و بویژه در 5 سال اخیر برای همه جهانیان شگفت‌آور است. از صنایع نظامی و دفاعی ما از موشک‌های ما جنگنده‌ها، هلی‌کوپترها و ناوچه و زیردریایی‌ها  نفربرها و سلاح‌های انفرادی و هر آنچه نیروهای مسلح ما نیاز دارند ساختیم و همه اینها شگفت‌انگیز بوده است.

,

روحانی در بخش دیگری از سخنانش در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، با اشاره به کمک‌های ایران به مردم سوریه، عراق، لبنان، فلسطین و یمن، خاطر نشان کرد: ما کمک کردیم تا مردم این کشورها به سمت آزادی و تصمیم گیری برای سرنوشت خود حرکت کنند و جهانیان دیدند که مردم این کشورها در برابر قدرت‌های منطقه که هیچ کدام دست به پیروزی دست نیافتند و مجبور شدند از منطقه خارج شوند، حالا دارند راه خود را ادامه می‌دهند و برای خویش و سرنوشتشان تصمیم گیری می‌کنند.

,

رئیس جمهوری با تاکید بر این که ما در برابر توطئه‌ها، ملتی پیروز داشته ایم و یک ذره از آب و خاکمان را به دشمن نداده‌ایم، در این باره خاطر نشان کرد: دستاورد دیگر انقلاب اسلامی تغییر نظام مشروعیت در این کشور بود. پیش از این 40 سال مشروعیت قدرت این گونه بود که فردی فرزند پدری باشد که از فلان قبیله و یا فلان طایفه باشد که بتواند شاه شود و بعد از او فرزندانش شاه کشور شوند. رویه‌ای که با هیچ منطقه شرعی، اخلاقی و دموکراتیک مطابق نبود.

,

روحانی گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز مشروعیت سیاسی داریم، امروز همه از مقام معظم رهبری تا رئیس‌جمهور تا نمایندگان مجلس تا خبرگان و شوارها همه و همه با رای مردم و با صندوق آرا مسند مسئولیت را بر عهده می‌گیرند. همه ما باید حواسمان جمع باشد. اگر در این 40 سال در برابر انواع  توطئه‌ها پیروز شدیم به خاطر اسلام و جمهوریت بوده و اسلامیت و جمهوریت ما را حفاظت و حراست کرد. ایمان شور و اعتقاد و فرهنگ جهاد و فرهنگ شهادت و ایثار مردم مار را پیروز کرده است.

,

رئیس جمهور با تاکید بر این که اساس انقلاب ما بر این بود که فضیلت جای رذیلت بنشیند و اخلاق به جای ابتذال بیاید، در این باره خاطر نشان کرد: این ایمان و معصومیت اساس انقلاب و قدرت و توان ما بوده است و امروز باید این را بدانیم که اگر انقلاب ما اسلامی نبود، ایرانی بود، ملی بود، حتماً این انقلاب در برابر انواع توطئه‌ها توان مقاومت نداشت.

,

وی ادامه داد: صندوق آرا تضمین حفظ نظام است. هرکسی هر نوع تغییر می‌خواهد پای صندوق آراست. شما راهتان را در تبلیغات انتخاباتی اعلام می‌کنید و مردم فرد مورد نظر را در شوراها و سایر کرسی‌ها برمی‌گزیند و انتخاب می‌کند. صندوق رای و انتخابات یکی از نعمت‌های بزرگ جمهوری اسلامی ایران است. اگر این صندوق نبود،  اگر صف طولانی پای صندوق آرا نبود دشمن می‌توانست توطئه‌های مختلفی را طراحی کند.

,

رئیس جمهوری با اشاره به این که ما در کشورمان آزادی احزاب، رسانه و بیان داریم در این باره اظهار کرد: ما رژیم گذشته نیستیم که می‌گفت در مملکت یک حزب وجود دارد و آن هم رستاخیز است و هر کسی که نمی‌خواهد پاسپورتش را بگیرد و برود. ما روزنامه ها و احزاب و رسانه‌های مختلفی داریم و هر چه که مسئولان نیز راه را برای حضور افکار، عقاید و جناح‌های مختلف در انتخابات فراهم کنند، نظام ما مستحکم‌تر خواهد شد.

,

وی در ادامه اظهاراتش، تصریح کرد: مسئولان باید با سعه صدر بیشتری با صندوق‌های رأی برخورد کنند و امیدواریم با تصویب لایحه جامع انتخابات در مجلس شورای اسلامی که از سوی دولت تدوین و تنظیم شده است، شاهد برگزاری پر شورتر انتخابات باشیم.

,

رئیس جمهور رفاه اجتماعی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: پیش از انقلاب جمعیت ما 38 میلیون بود و امروز 82 میلیون است. یعنی 2.28 درصد به جمعیت ما اضافه شده است و اگر این جمعیت بیش از دو برابر شده است، حداقل باید کار، محصول و پیشرفت‌های ما هم نسبت به 40 سال گذشته دو برابر باشد، اما وقتی آمارها را نگاه می‌کنیم وضع ما بسیار بیشتر از این بهتر شده است.

,

روحانی در ادامه صحبت‌های خود به تولیدات کشاورزی اشاره و در این رابطه اضافه کرد: قبل از انقلاب با این که متخصصان آمریکایی و متأسفانه اسرائیلی را برای کشاورزی ما آورده بودند، کل محصولات کشاورزی در سال آخر رژیم گذشته 26 میلیون تن بود و امروز 122 میلیون تن است. یعنی بیش از پنج برابر به تولیدات کشاورزی ما افزوده شده است و برای این که مردم بدانند می گویم که روند پیشرفت چنان کشور سرعتی داشته است که در همین پنج سال اخیر محصولات کشاورزی ما 25 میلیون تن بوده است و این‌ در حالی است که کل محصولات کشاورزی رژیم گذشته 25 میلیون تن بود. بنابراین این میزان نشان دهنده این است که مهندسان و فعالان کشاورزان ما در طی این 40 سال گذشته کار بزرگی انجام داده‌اند.

,

روحانی خاطرنشان کرد:  40 سال پیش کل محصول گندم ما چهار میلیون تن بود، امروز این میزان به 12.6 میلیون تن رسیده است و نشان دهنده بیش از سه برابری محصول نان و گندم که غذای اصلی مردم کشور ما است را دارد. همچنین صادرات محصولات کشاورزی ما نسبت به قبل از انقلاب 20 برابر شده است، یعنی در حالی که قبل از انقلاب 285 میلیون دلار ارزش کل صادرات محصولات کشاورزی ما بود، امروز این میزان بیش از پنج میلیارد دلار شده است و همه این پیشرفت‌ها نشان می‌دهد که مسیر ما درست انتخاب شده است.

,

رئیس جمهور با اشاره به آمار سامانه‌های آبرسانی به زمین‌های کشاورزی، توضیح داد: پیش از انقلاب کل زمین‌های کشاورزی که تحت آبرسانی قرار می‌گرفت، 38 هزار هکتار بود و امروز دو میلیون و 80 هزار هکتار زمین زیر آبیاری قرار گرفته است. همچنین امروز در بخش صنعت نسبت به 40 سال پیش وقتی مقایسه‌ای را انجام می‌دهیم، می‌بینیم که وضعیت صنایع ما حتی با 10 سال پیش هم قابل مقایسه نیست. پیش از انقلاب محصولات فولاد ما 400 هزار تن بود و امروز بالای 20 میلیون تن است.

,

 

,

حداد عادل: قدرت ایران به حضور گسترده مردم است/ حضور مردم در راهپیمایی با وجود باران تماشایی است

, حداد عادل: قدرت ایران به حضور گسترده مردم است/ حضور مردم در راهپیمایی با وجود باران تماشایی است, حداد عادل: قدرت ایران به حضور گسترده مردم است/ حضور مردم در راهپیمایی با وجود باران تماشایی است, حداد عادل: قدرت ایران به حضور گسترده مردم است/ حضور مردم در راهپیمایی با وجود باران تماشایی است,

غلامعلی حداد عادل نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به جمع راهپیمایی‌کنندگان یوم الله ۲۲ بهمن پیوست.

,

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: شدت دشمنی‌ها و عصبانیت دشمنان حکایت از قوت و عظمت انقلاب ما دارد و اگر غیر از این باشد، تا این حد دشمنان از انقلاب اسلامی ایران هراس ندارند.

,

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران حضور مردم همیشه در صحنه است و می‌بینید که بعد از ۴۰ سال مردم حتی با وجود باران، در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن همچون ۴۰ سال گذشته حضور دارند و این خود نشان می‌دهد که انقلاب دهه‌های پیش رو را نیز با قدرت و اقتدار طی می‌کند.

,

 

,

فرمانده ناجا: همراهی مردم و مسئولان باعث ناامیدی دشمنان و اقتدار نظام شده است

, فرمانده ناجا: همراهی مردم و مسئولان باعث ناامیدی دشمنان و اقتدار نظام شده است, فرمانده ناجا: همراهی مردم و مسئولان باعث ناامیدی دشمنان و اقتدار نظام شده است,

سردار حسین اشتری با بیان اینکه حضور مردم از 39 سال گذشته در راهپیمایی 22 بهمن باشکوه‌تر بوده است و از ساعات اولیه صبح به خیابان‌ها آمده‌اند، اظهار کرد: همکاران بنده دوش به دوش مردم سراسر کشور در راهپیمایی حضور داشته و برای ایجاد نظم و امنیت بیشتر تلاش می‌کنند.

,

فرمانده نیروی انتطامی تصریح کرد: حضور هماهنگ مردم و مسئولان از جمله نیروی انتظامی باعث ناامیدی دشمنان شده و این اقتدار و هماهنگی باعث پیشرفت، استقامت و بالندگی نظام جمهوری اسلامی ایران شده است و ان‌شاء الله ادامه خواهد داشت.

وی گفت: تاکنون هیچ مشکل امنیتی خاصی رخ نداده است.

 

جلالی: حضور مردم در هوای بارانی و سرد جای افتخار دارد/ این حضور مسئولیت سنگینی بر دوش ما مسئولان می گذارد

کاظم جلالی نماینده مردم تهران در مجلس در مسیر راهپیمایی22بهمن و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این ملت پای کار ایستاده و از اصل انقلاب حمایت می کند. گفت: این ملت نشان داده است که یک ملت مقاوم بوده و پای آرمان خود و شهدا ایستاده اند.

وی تاکید کرد که حضور امروز مردم در این هوای بارانی و سرد هم جای افتخار دارد و هم مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش ما مسوولان می گذارد.

جلالی ادامه داد: این ملت شایسته خدمت گزاری هستند. با وجود مشکلات اقتصادی مردم پای کار آمده اند و دشمنان هم برنامه ریزی کرده اند که مردم در صحنه نباشند. دیدیم جان بولتون آن حرف مزخرف را زد که مردم ایران چهل سالگی انقلاب را نخواهند دید اما مردم باز در صحنه هیتندیعنی مردم از اصل انقلاب حمایت می کنند.

جلالی خاطرنشان کرد: در دهه پنجم انقلاب اسلامی باید کارآمدی نظام را افزایش دهیم. در برخی بخش ها دچار ناکارآمدی هستیم و باید این مشکل را حل کنیم.

,

فرمانده نیروی انتطامی تصریح کرد: حضور هماهنگ مردم و مسئولان از جمله نیروی انتظامی باعث ناامیدی دشمنان شده و این اقتدار و هماهنگی باعث پیشرفت، استقامت و بالندگی نظام جمهوری اسلامی ایران شده است و ان‌شاء الله ادامه خواهد داشت.

,

وی گفت: تاکنون هیچ مشکل امنیتی خاصی رخ نداده است.

,

 

,

جلالی: حضور مردم در هوای بارانی و سرد جای افتخار دارد/ این حضور مسئولیت سنگینی بر دوش ما مسئولان می گذارد

, جلالی: حضور مردم در هوای بارانی و سرد جای افتخار دارد/ این حضور مسئولیت سنگینی بر دوش ما مسئولان می گذارد, جلالی: حضور مردم در هوای بارانی و سرد جای افتخار دارد/ این حضور مسئولیت سنگینی بر دوش ما مسئولان می گذارد,

کاظم جلالی نماینده مردم تهران در مجلس در مسیر راهپیمایی22بهمن و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این ملت پای کار ایستاده و از اصل انقلاب حمایت می کند. گفت: این ملت نشان داده است که یک ملت مقاوم بوده و پای آرمان خود و شهدا ایستاده اند.

,

وی تاکید کرد که حضور امروز مردم در این هوای بارانی و سرد هم جای افتخار دارد و هم مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش ما مسوولان می گذارد.

,

جلالی ادامه داد: این ملت شایسته خدمت گزاری هستند. با وجود مشکلات اقتصادی مردم پای کار آمده اند و دشمنان هم برنامه ریزی کرده اند که مردم در صحنه نباشند. دیدیم جان بولتون آن حرف مزخرف را زد که مردم ایران چهل سالگی انقلاب را نخواهند دید اما مردم باز در صحنه هیتندیعنی مردم از اصل انقلاب حمایت می کنند.

,

جلالی خاطرنشان کرد: در دهه پنجم انقلاب اسلامی باید کارآمدی نظام را افزایش دهیم. در برخی بخش ها دچار ناکارآمدی هستیم و باید این مشکل را حل کنیم.

,

 

,

صفارهرندی: چله بزرگ انقلاب پر از فتوحات خواهد بود

, صفارهرندی: چله بزرگ انقلاب پر از فتوحات خواهد بود, صفارهرندی: چله بزرگ انقلاب پر از فتوحات خواهد بود,

 محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسیر راهپیمایی 22بهمن و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه چهل سال حرکت با افت و خیز داشتیم یک عناصری جلو برنده و عناصری متوقف کننده بوده اند که در این بازنگری چهل ساله باید عناصر پیشبرنده را تقویت و از عناصر کند کننده عبور و بعضی از آن ها را تصیح کنیم.

,

وی با بیان اینکه کارنامه انقلاب موفق است و این چله ، چله کوچک انقلاب است که پر از دستاورد است اظهار داشت: قطعا چله بزرگ پر از فتوحات است که فتوحاتی که بعدا آن را خواهیم دید.

,

 

,

آیت‌الله جنتی: مردم ما ایستاده‌اند/آمریکا از اسلام و انقلاب می‌ترسد

, آیت‌الله جنتی: مردم ما ایستاده‌اند/آمریکا از اسلام و انقلاب می‌ترسد, آیت‌الله جنتی: مردم ما ایستاده‌اند/آمریکا از اسلام و انقلاب می‌ترسد,

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان با حضور در راهپیمایی شکوهمند چهلمین بهار انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: سلام بر امام، سلام بر امت امام‌و سلام بر این ملت.

,

وی افزود: هدف انقلاب اسلامی این بود که حاکمیت شاه و قدرت‌های زورمند و زرمند را بشکند و حکومت الله و مردم بر مردم را برقرار کند.

,

آیت‌الله جنتی ادامه داد: هدف انقلاب همان هدف ابراهیم بت شکن، موسی فرعون شکن و محمد طاغوت‌شکن و خمینی بت‌شکن بود.

,

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه این مملکت در دنیا آبرو پیدا کرده است،‌گفت: مملکت ما به برکت انقلاب اسلامی عزت و قدرت در دنیا پیدا کرد و قدرت شکن شد. در حال حاضر قدرت‌ها از قدرت اسلام می‌ترسند و وحشت دارند.

,

آیت‌الله جنتی همچنین خاطرنشان کرد: آمریکا از شوروی و روسیه نمی‌ترسد بلکه از اسلام و انقلاب می‌ترسد. ما هم به آمریکا می‌گوییم تو کوچک‌تر از اینی که بتوانی قدرت اسلام و مردم را بشکنی. تو خواهی رفت و ما خواهیم ماند. شاه رفت و ما ماندیم. صدام رفت و ما ماندیم. شما هم می‌روید و ما می‌مانیم.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: امیدواریم که به زودی جشن پیروزی انقلاب را در فلسطین برپا کنیم.

,

دبیر شورای نگهبان همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اسرائیل و هم دستانشان می‌گفتند که ملت ایران جشن 40 سالگی را نمی‌بینند ، تصریح کرد: بله اما خطاب به اسرائیل و هم پیمانانش می‌گویم که این آرزوها را به گور می‌برید و کور باشید. بیایید ببینید مردم جشن 40 سالگی انقلاب را با شکوه برگزار می‌کنند. چشم‌تان را باز کنید. کور باشید.

,

آیت‌الله جنتی بر همین اساس اضافه کرد: مردم ما ایستاده‌اند،‌ مردم همه مشکلات را تحمل می‌کنند، گرسنگی و تشنگی،‌ مواردی از این قبیل را تحمل می‌کنند اما شکست انقلاب و اسلام را تحمل نمی‌کنند. این را امام هم فرمودند.

,

 

,

دریادار خانزادی:زیردریایی فاتح تا پایان سال عملیاتی می‌شود

, دریادار خانزادی:زیردریایی فاتح تا پایان سال عملیاتی می‌شود, دریادار خانزادی:زیردریایی فاتح تا پایان سال عملیاتی می‌شود,

 امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن تهران، با حضور در جمع خبرنگاران با شااره به حضور عظیم مردم در راهپیمایی ارمروز اظهار داشت: چهل سالگی انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامده است. رسیدن ملت ایران به این نقطه پرمعناست و حاکی از پختگی و آمادگی ملت شریف ایران است.

,

خانزادی افزود: طی سال‌های آینده بر اساس تجاربی که در گذشته کسب کردیم و زیرساخت‌هایی که ایجاد شده، قطعاً کشور رشد تصاعدی خواهد داشت و رو به جلو  حرکت خواهد کرد؛ این برای دشمن نگران کننده است.

,

وی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش در دهه پنجم انقلاب شاهد رشد و شکوفایی بیشتری خواهد بود و ملت عزیز ایران شاهد خواهد بود در اقیانوس‌ها و دریاهای آزاد حضور معنادارتری خواهیم داشت.

,

وی در پایان گفت: تا پایان سال زیردریایی فاتح به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق خواهد شد.

,

راهپیمایی 22 بهمن 97| دریادار خانزادی: زیردریایی فاتح تا پایان سال به ناوگان نیروی ارتش ملحق می‌شود

, راهپیمایی 22 بهمن 97| دریادار خانزادی: زیردریایی فاتح تا پایان سال به ناوگان نیروی ارتش ملحق می‌شود,

 

,

مونسان: هر چه به این مردم خدمت کنیم، کم است

, مونسان: هر چه به این مردم خدمت کنیم، کم است, مونسان: هر چه به این مردم خدمت کنیم، کم است,

علی اصغر مونسان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در جمع خبرنگاران ضمن عرض تبریک چهل سالگی انقلاب گفت: واقعا خوشحال کننده است که بعد از ۴۰ سال مردم به پر شور‌ترین حالت ممکن حضور پیدا کردند . به این مردم باید دستمریزاد گفت.

,

مونسان افزود: این ملت قدرشناس هستند لذا باید به آنها خدمت کرد. خوشحالیم که یک تصویر از وحدت ملی را به نمایش گذاشتند. این روز‌ها دشمنان ما و آمریکایی ‌ها فکر‌هایی داشتند، حضور گسترده‌ مردم نشان می دهد پایبندی مردم به انقلاب و نظام هیچ فرقی نکرده است.

,

وی در پاسخ به این پرسش که مسئولیت مسئولان در قبال این مردم چیست؟ گفت: وقتی مردم در این شرایط سخت اقتصادی اینگونه حضور می‌یابند. به این مردم هر چه خدمت کنیم، کم است.

,

وی تاکید کرد: مولفه‌های اولیه انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری تداوم بخش این شور و گفتمان است.

,

 

,

 ناطق نوری: نسل فعلی می‌تواند وارث انقلاب ۵۷ باشد

,  ناطق نوری: نسل فعلی می‌تواند وارث انقلاب ۵۷ باشد,  ناطق نوری: نسل فعلی می‌تواند وارث انقلاب ۵۷ باشد,

حجت‌الاسلام احمد ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران گفت: افرادی که در ۴۰ سال پیش در این انقلاب نبودند و انقلاب را ندیدند، در حقیقت همان وارثین این انقلاب بوده و به خوبی می‌توانند انقلاب ۵۷ را اداره کنند.

,

وی افزود: نسل فعلی به خوبی می‌توانند قدرت تفکیک مسائل را داشته باشند و این امر بسیار مهم است.

,

 

,

امیر نصیرزاده :توان دفاعی قابل مذاکره نیست و آن را با قدرت حفظ می‌کنیم

, امیر نصیرزاده :توان دفاعی قابل مذاکره نیست و آن را با قدرت حفظ می‌کنیم, امیر نصیرزاده :توان دفاعی قابل مذاکره نیست و آن را با قدرت حفظ می‌کنیم,

 امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، در حاشیه راهپیمای 22 بهمن تهران، با حضور در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه امروز پرشورترین راهپیمایی است که در طول چهل سال اخیر دیده ام، اظهار داشت: راهپیمایی امروز و حضور مردم، یک تودهنی بزرگی به آنهایی است که نمی‌خواستند انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد خود را جشن بگیرد.

,

نصیرزاده افزود: راهپیمایی امروز نقطه عطفی برای ورود به دهه پنجم انقلاب است و ان‌شاءالله با قدرت و عزتمندی راه خود را تا نابودی دشمنان ادامه خواهیم داد.

,

وی در پاسخ به این سوالی پیرامون ادعاهای غربی ها درباره برنامه موشکی و توان دفاعی کشور، تاکید کرد: توان دفاعی ما به هیچ وجه قابل مذاکره نیست و با تمام قدرت آن ر حفظ خواهیم کرد.

,

 

,

اوحدی: خوشحالیم که در چهلمین سالگرد انقلاب پیروزی‌های پیاپی نصیب محور مقاومت شده است

, اوحدی: خوشحالیم که در چهلمین سالگرد انقلاب پیروزی‌های پیاپی نصیب محور مقاومت شده است, اوحدی: خوشحالیم که در چهلمین سالگرد انقلاب پیروزی‌های پیاپی نصیب محور مقاومت شده است,

سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره راهپیمایی 22 بهمن تهران و پیامی که این حضور گسترده مردم می‌تواند برای دشمنان داشته باشد گفت: چهل سال صبر، مقاومت، عزت، پیروزی را سپری کرده‌ایم و اگر نگاه کوتاهی بتوانیم در یک فیلم پرسرعت داشته باشیم تمام فراز و فرودهای ما در این چهل سال به خوبی نمایان خواهد شد.

,

وی افزود: روزهای سخت و شیرین بسیاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتیم اما امروز در بلندای عزت و سربلندی چهل سالگی انقلاب نشسته‌ایم.

,

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تصریح کرد: حضور مردم کلید راهگشای تمام مسیرهای انقلاب است.

,

اوحدی افزود: یکی از بزرگترین ویژگی‌های انقلاب حضور مردم و بیعت با آرمان‌های امام خمینی و مقام معظم رهبری بوده است ضمن اینکه هیچ انقلابی را در تاریخ نداریم که حضور مردم به صورت مستمر بعد از پیروزی انقلاب شاهد باشیم.

,

وی گفت: در فتنه بزرگی که داعش و استکبار جهانی در منطقه بوجود آوردند حضور جدی مردم و تبعیت مردم از آ‌رمان‌های مقام معظم رهبری و بصیرت ایشان خاموش شد.

,

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شکست بزرگی است که آ‌نها در منطقه ما خوردند این در حالی است که از 6 ماه قبل دشمن داد و فریاد زیادی از سر تحمل این شکست‌ها داشته است.

,

وی در پایان تصریح کرد: در یمن هم حضور مردم منجر به پیروزی آنها در برابر نظامیان 28 کشور به نام ائتلاف شد و الحمدلله خوشحالیم که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب پیروزی‌های پیاپی نصیب محور مقاومت شده است. 

,

 

,

دریادار سیاری: برای دفاع از کشور از کسی اجازه نخواهیم گرفت

, دریادار سیاری: برای دفاع از کشور از کسی اجازه نخواهیم گرفت, دریادار سیاری: برای دفاع از کشور از کسی اجازه نخواهیم گرفت,

 امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تبریک گرامیداشت ۲۲ بهمن به همه ملت ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان این پیام را دارد که  دشمنان بدانند که انقلاب پشتوانه مردمی دارد و آسیب پذیر نیست و در عرصه جهانی پیشرفت می کنند و خود را نشان می‌دهند. 

,

وی در خصوص اظهارات برخی مقامات غربی مبنی بر فعالیت های موشکی ایران تصریح کرد: ما کار خودمان را انجام می‌دهیم اما برای دفاع از کشور خود از کسی اجازه نخواهیم گرفت.

,

سیاری در خصوص دستاوردهای چهل ساله انقلاب افزود: این راهپیمایی عظیم خود نشانه‌ای از مجموعه دستاوردهای انقلاب است ایران اسلامی همین جمعیت و عظمتی که در خیابان‌ها می‌بینید نشانه اقتدار ایران اسلامی است.

,

 

,

خبر در حال تکمیل...

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه