اخبار داغ

مسئولان سیاسی هرمزگان در راهپیمایی 22بهمن:

راهپیمایی ۲۲بهمن مشت محکمی به دهان یاوه گویان است/ استکبار جهانی و آمریکا آرزو ضربه به انقلاب اسلامی را به گور ببرد

راهپیمایی ۲۲بهمن مشت محکمی به دهان یاوه گویان است/ استکبار جهانی و آمریکا آرزو ضربه به انقلاب اسلامی را به گور ببرد
مقامات و مسئولان سیاسی استان هرمزگان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کردند:راهپیمایی ۲۲بهمن مشت محکمی به دهان یاوه گویان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛مقامات و مسئولان سیاسی استان هرمزگان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کردند:راهپیمایی ۲۲بهمن مشت محکمی به دهان یاوه گویان است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

راهپیمایی ۲۲بهمن مشت محکمی به دهان یاوه گویان است

, راهپیمایی ۲۲بهمن مشت محکمی به دهان یاوه گویان است,

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در مراسم راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:دشمنان انقلاب از روزهای نخست شکل گیری نظام می گفتند عمر ما از شش ماه بیشتر نیست اما آنان نیستند وما هستیم.

,

وی اظها کرد:صدام، شوروی و یوگسلاوی که علیه کشور ما اقدامات بسیاری داشتند رفتند ما هستیم لذت آمریکا هم مانند سایر مستکبران نابود خواهد شد

,

نعیم آبادی با بیان اینکه به کوری چشم دشمنان، مردم ما امروز مشت محکمی به دهان یاوه گویان خواهند زد، تصریح کرد:حضور مردم هرمزگان در راهپیمایی ۲۲بهمن بی نظیر است و در طول۲۸ سالی که در بندرعباس هستم این خیل جمعیت را ندیدم

,

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خاطر نشان کرد:دشمنان نظام فکر می کنند با سنگ اندازی می توانند حضور مردم را در راهپیمایی کمرنگ کنند اما هرچه دشمن بیشتر شیطنت کندحضور پررنگ تر مردم می شود.

,

همراهی مردم با انقلاب پشتوانه حکومت جمهوری اسلامی ایران است

, همراهی مردم با انقلاب پشتوانه حکومت جمهوری اسلامی ایران است,

فریدون همتی، استاندار هرمزگان در سالروز چشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:امروز در سالروز چهل سالگی انقلاب خیل عظیم جمعیت برای حضور در راهپیمایی۲۲بهمن به خیابان آمدند که نشانه معرفت مردم نسبت به انقلاب و آرمانهایشان است.

,

وی گفت:مردم با حضور حماسی خود نشان می دهند راهی که انتخاب و برای آن انقلاب کردند بر اساس معرفت بوده و ادامه حفظ آن براساس معرفت است.

,

همتی افزود: ملت غیور ایران راه انقلاب اسلامی را راه خدایی می دانند و فارغ از ضعف ها با ایمان پای اعتقادات خود ایستادند.

,

استاندار هرمزگان تصریح کرد:انقلاب اسلامی ایران نشان می دهد که دستی بالاتر از همه دست ها حضور دارد و انقلاب را از دشمنی دشمنان حفظ کرده است.

,

وی ادامه داد: راهنمایی های بی دریغ رهبر انقلاب در دوران امام راحل و کنونی از برکات ممتازی است که در جوامع دیگر مشابه آن را نمی توان دید

,

همتی تصریح کرد:دشمنان نظام با دیدن حضور مردم متوجه شده اند که حکومت جدا از مردم نیست و‌ مردم پشتوانه حکومت جمهوری اسلامی ایران است.

,

این مسئول تاکید کرد:قدرت مسئولان کشور با تکیه به مردم بیشتر می شود لذا یکی از راههای تو دهنی به دشمن حضور پرشور در راهپیمایی هاست

,

وی گفت: امروز برای دشمنان روز محاسبه است چنانچه اگر عقل داشته باشند رابطه شان با جمهوری اسلامی ایران را براساس حضور و مشارکت بی نظیر مردم ببیند

,

استاندارهرمزگان خاطرنشان کرد:در طول تاریخ و در هیچ کشوری چنین حضور پرشور مردم را نمی توان دید امیدواریم ملت ایران همیشه همینگونه در راهشان موفق و سربلند باشند.

,

پیام راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن خطاب به مسئولان است تا رویه کاری خود را اصلاح کننند

, پیام راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن خطاب به مسئولان است تا رویه کاری خود را اصلاح کننند,

داریوش باقرجوان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:مردم ما با حضور پرشور خود در تمامی عرصه ها به دشمنان و‌مخالفان نظام پاسخ محکم خود را داده اند.

,

وی گفت:مردم می دانند که آمریکای جهان خوار و ایادی آن ها هیچ گاه نمی توانند سلطه و غلبه ای بر کشور ما داشته باشند.

,

باقرجوان تصریح کرد: پیام راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن در سالروز چهل سالگی انقلاب جنبه داخلی دارد و خطاب به مسئولان است که رویه کاری خود را اصلاح کنند و به نوعی آلام و مشکلات را تسکین دهند.

,

وی عنوان کرد:ایران اسلامی کشوری غنی است چنانچه اگر مسئولان عزم‌خود را جزم کنند با استفاده از رهنمود های رهبر معظم انقلاب از مراحل کنونی و مشکلات اقتصادی گذر خواهیم کرد.

,

مدیرکل راهداری بیان کرد:مردم ما تمامی مراحل حساس را درک می کنند و حضورشان در راهپیمایی۲۲بهمن پرشور و پرنشاط است.

,

وی خاطرنشان کرد:ملت ما همیشه پای کار هستند و به یاری خداوند این حرکت های عظیم و جوشش هایی که درون مردم است منجر به نتایج خوبی برای مردم شود.

,

استکبار جهانی و آمریکا آرزو ضربه به انقلاب اسلامی را به گور ببرد

, استکبار جهانی و آمریکا آرزو ضربه به انقلاب اسلامی را به گور ببرد,

احمدپویافر،سرپرست امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان در راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است و دشمن در این مدت تلاش کرد که مردم چهل سالگی انقلاب را نبینند.

,

وی با بیان اینکه مردم در طول چهار دهه نشان دادند که پای آرمان های انقلاب، امام راحل و منویات معظم له ایستاده اند،گفت:ملت غیور ایران اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲بهمن نشان دادند با تمام توان از آرمان های انقلابشان دفاع می کنند و به صحنه می آیند لذا استکبار و در راس آنها آمریکا این آرزو را به گور ببرد که مردم ما را از صحنه خارج کند.

,

پویافر تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی این پیام را برای مسئولان دارد که باید تمام تلاششان را برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت هرچه بیشتر به داشته باشند و راه امام را برای رسیدن انقلاب به قله های رفیع ترقی دنبال کنند.

,

وی عنوان کرد:دشمنان انقلاب اوایل تابستان امسال کردند که تابستان داغی برای مردم ایران دارند بعد هم از گوشه و‌کناری سعی کردند به داخل کشور نفوذ کنند و به مردم و انقلاب اسلامی ایران ضربه بزنند

,

سرپرست امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد:دشمنان نظام با اقدامان تروریستی کور حرکتشان را شروع کردند غافل از اینکه سربازان گمنام امام زمان و نیروهای جان برکف نظامی اجازه هر گونه تحرکی را از آنان سلب کرده و اجازه هیچ گونه تحرکی را به آنان نخواد داد.

,

مردم با حضور در راهپیمایی نشان دادند پای آرمانهایشان ایستاده اند

, مردم با حضور در راهپیمایی نشان دادند پای آرمانهایشان ایستاده اند,

عباس امینی زاده، شهردار بندرعباس در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد:مردم ما انقلاب را متعلق به خود می دانند و بر اساس عقاید قلبی،عقلی، اعتقادی و پایبندی به ولایت فقیه در جهت پاسداشت خون شهدا در راهپیمایی۲۲بهمن حضور پیدا کردند.

,

وی گفت:حضور پرشور مردم نشان می دهد که در لوای ولایت فقیه و در راستای حمایت از انقلاب برای پاسداشت خون شهدا گام بر می دارند.

,

امینی تصریح کرد:یکی از ارکان اصلی انقلاب ملت است و مردم با حضور در راهپیمایی ثابت کردند که حقیقتا پای انقلاب، مملکت و آرمانهایشان خواهند بود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه