اخبار داغ

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

حرکت پر شتاب انقلاب اسلامی بر مدار توسعه/ایجاد ۳۰۰هزار فرصت شغلی توسط شرکت های دانش بنیان

حرکت پر شتاب انقلاب اسلامی بر مدار توسعه/ایجاد ۳۰۰هزار فرصت شغلی توسط شرکت های دانش بنیان
معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به حرکت پر شتاب انقلاب اسلامی بر مدار توسعه گفت: ایجاد ۳۰۰هزار فرصت شغلی توسط 46 شرکت دانش بنیان نشان دهنده تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس جمهور میان مردم بندرعباس در راهپیمایی 22 بهمن با اشاره به اینکه حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن در چارچوب دفاع از نظام و انقلاب اسلامی مشتی محکم بر دشمنان این مرز و بوم است، اظهار کرد: دشمنان بدانند هر چه مردم را در تنگا قرار دهند ملت ایران مانند کوه های استوار در همه صحنه ها حضور پر شور تر خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه شیعه، سنی، مرد و زن ، پیر و جوان در کنار یکدیگر از برگ های زرین انقلاب اسلامی دفاع می کنند، گفت: حکومت های دیگر هرچه از تاریخ تشکیل آن بگذرد حضور مردمانش در دفاع از آرمان های آن کم رنگ تر شده و شعار های انقلاب به فراموشی سپرده می شود؛ اما انقلاب اسلامی با گذشت زمان حضور مردم در دفاع از ارزش های آن والاتر و پرشور تر است.

,

امیری با بیان اینکه انقلاب اسلامی در شرایطی ظهور کرد که هیچ گونه استقلال و آزادی وجود نداشته و ظلم ستیزی و محرومیت آحاد جامعه را در برگرفته بود، عنوان کرد: امام خمینی(ره) با رهبری هوشمندانه و همراهی مردم حکومت ستمشاهی را برچیدند و در 22 بهمن 1357 نظام جمهوری اسلامی را جایگزین آن کرد.

,

وی تصریح کرد: امام(ره) با شخصیت بی نظیر و یگانه خود در روزهای آغازین انقلاب نظام سیاسی مبنی بر آرا مردم تشکیل داد که در هیچ جای دنیا چنین حکومتی وجود نداشته همچنین قانون اساسی بر اساس آموزه های دینی و شعار مردم به وجود آورند.

,

معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: رهبر کبیر انقلاب مجلس شورای اسلامی و انتصابات ریاست جمهوری مبتنی بر مردم سالاری دینی به اتفاق آرا شکل دادند.

,

قبل از انقلاب کشور را آمریکایی ها و انگلیسی ها اداره می کردند

, قبل از انقلاب کشور را آمریکایی ها و انگلیسی ها اداره می کردند,

امیری با بیان اینکه استقلال ایران با همبستگی قبل از انقلاب نمود عینی پیدا کرد، گفت: قبل از انقلاب نه تنها مردم مستقل نبودند بلکه مسئولین و رهبران از خود اختیاری نداشتند و آمریکایی ها و انگلیسی ها کشور را اداره می کردند.

,

وی با بیان اینکه شکل گیری نظام اسلامی برای دشمنان بین المللی قابل قبول نیست، بیان کرد:  روزهای اول انقلاب با وضع قانون اساسی مشخص شد که دشمنان در این کشور جایی ندارند و منافعشان به خطر افتاد.

,

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه منافقین کور دل با ایجاد جنگ های خانمان سوز می خواستند حرکت پر شتاب انقلاب را کند سازند، اظهار کرد: درگیری هشت سال دفاع مقدس به ظاهر جنگ با رژیم بعث عراق بود چرا که تمام جوامع بین المللی نه تنها تسلیحات مدرن بلکه نیروهای نظامی عراق را از ملیت های مختلف تامین می کردند.

,

آمریکایی ها افراد قابل اعتمادی نبوده و نیستند

, آمریکایی ها افراد قابل اعتمادی نبوده و نیستند,

امیری با بیان بیان اینکه در جنگ بسیار سخت سر بلند پیروز شدیم، گفت: علی رغم اینکه دشمنان توسعه کشور را با پیچیدگی رو به رو ساخته بودند اما ایران هراسی و سایه سنگین قطعنامه ها با هوشیاری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مقاومت مردم از بین رفت.

,

وی با اشاره به نقض تعهدات هیات نابخرد آمریکا و شخصیت قابل پیش بینی ترامپ تاکید کرد: دولتمردان آمریکایی ناگهان ضمن نقض تعهدات از برجام خارج شدند و آشکارا نشان دادند آمریکایی ها افراد قابل اعتمادی نبوده و نیستند. چون نه تنها تعهداتشان با مردم انقلابی ایران را نقص کردند بلکه با اروپاییان نیز همین کار را انجام دادند.

,

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمنان نطام در صحنه بین المللی ایران را متهم کرده اند که اهل صلح نیست، تصریح کرد: بر خلاف این نظریه به جامعه جهانی ثابت شده که مردم ایران بر اساس آموزه های دینی اهل نقص عهد و پیمان نیستند.

,

امیری تاکید کرد:علی رغم همه مشکلات و کارشکنی های دشمنان نظام جمهوری اسلامی در ۴۰سال گذشته شاهد پیشرفت انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف علمی و آوزشی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی هستیم.

,

ایجاد ۳۰۰هزار فرصت شغلی توسط شرکت های دانش بنیان

, ایجاد ۳۰۰هزار فرصت شغلی توسط شرکت های دانش بنیان,

وی با اشاره به نرخ پایین رتبه علمی دوران قبل از انقلاب تاکید کرد: در حال حاضر در مقام ۶۰ رتبه بندی علمی جهان قرار گرفتیم و نرخ باسوادی از ۴۸٫۹ قبل از انقلاب امروزه به ۹۵٫۲ درصد رسیده است.

,

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به افزایش ۷برابری نرخ تحصیلات در بین زنان نسبت به مردان پس از انقلاب گفت: قبل از انقلاب از هر ۱۰۰ هزار نفر، ۴۵۷ به تحصیلات عالی دست یافته بودند در حالی که پس از انقلاب این رقم به ۵هزار و ۹۷۰ نفر رسیده است.

,

امیری با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با همه مشکلات در جهان پیشتاز است، اظهار کرد: رتبه ۱۶ در شاخص های نوآوری دنیا، تاسیس ۴۶ شرکت دانش بنیان در سال های اخیر و ایجاد ۳۰۰هزار فرصت شغلی توسط این شرکت ها نشان می دهد که در تحقق اقتصاد مقاومتی گام های مهمی برداشته شده است.

,

وی با اشاره به اینکه واحدهای تجاری هرمزگان در دوران قبل از انقلاب صفر بود، بیان کرد: این استان پس از پیروزی انقلاب بر مدار توسعه قرار گرفته که آینده خوبی برای آن رقم می زند.

,

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هرمزگان مستعد توسعه است، خاطرنشان کرد: از آنجایی که هرمزگان سرشار از منابع عظیم خدادادی اعم از دریا، خشکی، اقلیم های متفاوت و… است لذا بسترهای لازم برای توسعه و عمران این استان بیش از پیش وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه