اخبار داغ

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری:

مسؤولان مواظب ورود دشمن از لوایح بین‌المللی به کشور باشند/ سال‌های آینده شکست استکبار را جشن بگیریم

مسؤولان مواظب ورود دشمن از لوایح بین‌المللی به کشور باشند/ سال‌های آینده شکست استکبار را جشن بگیریم
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در سال‌های آینده شکست استکبار را جشن می‌گیریم، گفت: مسؤولان مراقب باشند دزدهایی را که این مردم با رشادت و شجاعت از این کشور بیرون کردند از پنجره لوایح بین‌المللی و استکباری وارد نشوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،‌ آیت‌الله سیداحمد خاتمی  ظهر امروز در جمع پرشور مردم و مسؤولان همدان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این راهپیمایی شما مردم مصداق بیعت با امام و بیعت با شهیدان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی افزود: راهپیمایی شما مردم تعظیم شعائر الهی، نشانه خدایی و مانور مقاومت است و تبری جستن از دشمنان اسلام، قرآن و در رآس آنها آمریکای جنایتکار است.

,

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: راهپیمایی  امسال دو ویژگی دارد که سال‌های قبل نداشت، ویژگی اول ویژگی خارجی این راهپیمایی است، امروز امریکا در شدیدترین وضعیت تحقیر خود قرار دارد.

,

وی با بیان اینکه آمریکا در منطقه به دنبال خاورمیانه بزرگ بود و می‌خواست لبنان  و سوریه و عراق را تحت قدرت خود بگیرد، افزود: اما امروز به فضل خدا و به برکت همین انقلاب در همه این عرصه‌ها ناکام شده است.

,

خاتمی بیان کرد: آمریکا در اوج ذلت و تحقیر خود بوده و خود ترامپ می‌گوید ۷ تریلیون دلار در منطقه خرج کرده‌اند اما بطور مخفیانه، دزدانه و شبانه به عراق می‌آید و این به معنای مرگ بر امریکا است.

,

وی با اشاره اینکه نشست لهستان ورشو را برای ضربه زدن به نظام اسلامی تشکیل دادند،‌ ادامه داد: این نشست قبل از تشکیل شکست خورده است.

,

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: جان بولتون، این عنصر حقیر و پست گفته بود ما نمی‌گذاریم ایرانی‌ها چهلمین سالگرد انقلابشان را جشن بگیرند و امروز به کوری چشم بولتون به کوری چشم ترامپ به کوری چشم پمپئو این راهپیمایی با شکوهتر از سال‌های قبل برگزار شد  و این شکوه یعنی مرگ بر آمریکا.

,

وی با بیان اینکه مردم ایران پیروز میدان هستید، ادامه داد:‌ تاکنون آمریکا را شکست دادیم و امیدواریم تا سال آینده و سال‌های آینده شکست استکبار را جشن بگیریم.

,

خاتمی با بیان اینکه در عرصه داخلی هم ملت ایران پیروز خواهد شد، عنوان کرد: این دیوانه‌ای که بر آمریکا حاکم است گفته بود شدیدترین فشارها و تحریم‌ها را علیه ایران اعمال خواهیم کرد.

,

وی ادامه داد: این تحریم‌ها برای آن بود که شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر نشوید اما امروز آمدید و دماغ آمریکا را به خاک مالیدید.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ملت ایران، دولت خود ساخته و آدم‌کش  و تکفیری‌های جنایتکار یعنی همان داعش را نابود ساختند، گفت: این به برکت انقلاب اسلامی است.

,

وی با اشاره به دشمنی‌ها و توطئه‌های امریکا علیه جمهوری اسلامی اظهار داشت:  مردم شما در اوج اقتدار هستید. اگر در اوج اقتدار نبودید چرا آنقدر علیه شما توطئه می‌کردند، این همه توطئه نشانه اقتدار شماست.

,

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن خواب‌هایی را برای مردم دیده است، افزود: می‌خواهند به بهانه‌ی گرانی‌ها و فشار زندگی، شما مردم را از انقلاب و نظام اسلامی جدا کنند اما به یاری خداوند این مردم از نظام و انقلاب اسلامی تا آخرین نفس حمایت خواهند کرد.

,

وی با اشاره به اینکه مسؤولان برای مقابله با این گرانی‌های افسار گسیخته باید مدیریت جهادی را در دستور کار خود قرار دهند، اظهار داشت: نظارت دائم بر قیمت‌ها لازم است؛ مبارزه قاطع با مفسدین و متخلفان لازم است.

,

خاتمی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد شما را از انقلاب اسلامی ناامید کند بیان کرد: در شبکه‌های ماهواره‌ای و در فضای مجازی مدام ناامیدی را پمپاژ می‌کنند در حالی که من به شما وعده می‌دهم از امروز تحلیل‌های همراه با تحریف دشمن عوض و نقش بر آب شد.

,

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه  با اشاره به اینکه 40 سال پیش ملت ایران دزدها را از در بیرون کردند، عنوان کرد:  مسؤولان مراقب باشند دزدهایی را که این مردم با رشادت و شجاعت از این کشور بیرون کردند از پنجره لوایح بین‌المللی و استکباری وارد نشوند.

,

خاتمی با اشاره به مذاکرات مسؤولان دیپلماسی با کشور های اروپایی گفت: چند سالی است که کشور معطل امریکا، برجام و بدعهدی امریکا بود، الان نوبت به اروپا رسیده است!  عرصه دیپلماسی کار خودش را بکند اما اروپا هم مثل امریکا قابل اعتماد نیست

,

وی با بیان اینکه پیله کرده‌اند تا به اقتدار موشکی ما آسیب برسانند، تصریح کرد:  مسؤولان نظام پای این اقتدار موشکی ایستاده‌اند و این اقتدار موشکی خواب را از چشم صهیونیست‌ها ربوده است.

,

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: برد هزار کیلومتر و هزار  و500  کیلومتری موشک‌ها به این معناست که اگر رژیم صهیونیستی بخواهد کمترین رفتار بی‌ادبانه و تخلفی داشته باشد موشک‌های ما مثل صاعقه بر سر آنها فرود خواهد آمد.

,

در پایان راهپیمایی مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان  با قرائت قطعنامه، اجرای سرود دانش آموزان و سرود رزم‌نوازان ارتش جمهوری اسلامی ایران پایان یافت و برگ زرین دیگری را در تاریخ این شهر ثبت کرد.

,

 

,

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:
امروز دشمن توهم شکست ایران را به گور برد

, معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:
امروز دشمن توهم شکست ایران را به گور برد
, معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:
امروز دشمن توهم شکست ایران را به گور برد
,
,

رسول سردار سنایی راد در تجمع مردم ملایر در راهپیمایی 22 بهمن با تقدیر از حضور مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با پیروزی بر رژیم ستمشاهی پهلوی بیگانگان را از کشور بیرون کرد.

,

وی گفت: با پیروزی انقلاب، ایران اسلامی  ثابت کرد کهنه تنها به بیگانگان باج نمی‌دهد بلکه روشنایی راه برای دیگران است.

,

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا بیداری اسلامی در منطقه و  کشورهایی چون لبنان را ثمره پیام اتنلاب عنوان کرد و افزود: امروز در منطقه غرب آسیا هیچ تصمیمی بدون اظهار نظر سیدحسن نصرالله گرفته نمی‌شود و این همان عزتی است که بیگانگان از آن بیم داشتند.

,

وی به نقشه‌های شوم دشمنان برای جلوگیری از 40 سالگی انقلاب اشاره و تصریح کرد: دشمنان تئوری تابستان داغ را علیه ایران اسلامی به راه انداختند اما مردم داغ این تابستان را بر دل ترامپ گذاشتند.

,

سردار سنایی‌راد گفت: حضور پر شور مردم سبب نقره داغ شدن ترامپ و همه کسانی است که دنبال از بین بردن ایران بودند.

,

وی تاکید کرد: دشمنان کشور می‌خواهند که در کنار عربستان و با پول نفت آنها به ایران ضربه بزنند اما ایرانیان این اجازه را نخواهند داد.

,

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: اروپایی‌ها هم منافقانه دنبال طرحی برای سرگرم کردن ما هستند تا همان اهداف شوم را پیگیری کنند.

,

وی افزود: انقلاب اسلامی به برکت مبارزات جهادی مبارزان مسلمان به پیروزی رسید و مسیرشان تنها استقامت بود.

,

سنایی‌راد با اشاره به خاطراتی از خانم مرضیه دباغ مبارز همدانی دوران ستمشاه، بیان کرد: آیه استقامت سرلوحه کار این مبارز شجاع بود.

,

وی ادامه داد: دشمنان برای ما نقشه دارند و به دنبال از بین بردن بحث موشکی، صنایع هسته‌ای ما هستند.

,

وی تاکید کرد:  مردم ایران با حضور پرشور در این راهپیمایی این پیام را رساندند که امثال ترامپ باید توهم شکست ایران را به گور ببرند.

,

سنایی‌راد گفت: این مردم از جنس همان انقلابیونی هستند که با استقامت و صبوری انقلاب را پیروز کرده و صبورانه در پی ولایت هستند.

,

 

,

امام‌جمعه نهاوند در راهپیمایی 22 بهمن:

, امام‌جمعه نهاوند در راهپیمایی 22 بهمن:, امام‌جمعه نهاوند در راهپیمایی 22 بهمن:,

40‌ سالگی انقلاب با حضور باشکوه مردم ماندگار شد

, 40‌ سالگی انقلاب با حضور باشکوه مردم ماندگار شد, 40‌ سالگی انقلاب با حضور باشکوه مردم ماندگار شد,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان نهاوند گفت: از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان انقلاب بر ضد مردم شروع شد ولی ملت قهرمان همیشه با حضور به‌موقع خود جواب این توطئه‌ها را بااقتدار داده است.

,

وی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان، منافقین و تجزیه‌طلب‌ها را به جان انقلاب انداختند و 17 هزار نفر از مردم عادی را ترور کردند و به شهادت رساندند ولی موفق نشدند.

,

امام‌جمعه نهاوند افزود: دشمنان سپس صدام را تجهیز و پشتیبانی کردند تا کار انقلاب را یکسره کنند ولی با رشادت‌های رزمندگان و مقاومت ملت ایران در این راه نیز شکست خوردند.

,

وی ادامه داد: پس از جنگ نیز دشمنان فتنه‌های 78 و 88 را به راه انداختند تا بین مردم و نظام جدایی بیندازند و در سال‌های اخیر نیز با ایجاد ناامنی و فشار اقتصادی درصدد ضربه زدن بودند ولی بازهم شکست خوردند.

,

مغیثی گفت: به اعتراف خود آن‌ها تنها عاملی که تا امروز نگذاشته دشمنان به هدف خود برسند وجود امام راحل و پس از ایشان هدایت‌های مقام معظم رهبری و تبعیت مردم از ولایت‌فقیه است.

,

وی بیان داشت: مردم در همه عرصه‌های بعد از انقلاب با بصیرت و ولایتمداری خود نشان دادند ذره‌ای از آرمان‌های مقدس شهدا و انقلاب اسلامی عقب نخواهند نشست و همواره پشتیبان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

,

امام‌جمعه نهاوند افزود: دشمنان در سال‌های اخیر و به‌خصوص سال گذشته و امسال با هزینه‌های زیاد درصدد ایجاد ناامنی در کشور بودند که با هوشیاری و بصیرت مردم در این راه نیز شکست خوردند.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: پیشرفت‌های عظیم انقلاب اسلامی در طول این چهار4 دهه دشمنان و به‌خصوص آمریکایی‌ها را عصبانی کرده و این ‌همه ایجاد مشکلات و تحریم‌ها به خاطر این است که در سال 57 انقلاب اسلامی ایران را از دست آن‌ها درآورد و در ماه‌های اخیر نیز انقلاب اسلامی خاورمیانه را از چنگ آن‌ها درآورده است.

,

مغیثی گفت: به اعتراف خودشان میلیاردها دلار در منطقه هزینه کردند ولی چیزی به دست نیاوردند و به برکت خون شهدا امروز ایران اسلامی در منطقه دست برتر را دارد و بااقتدار و عزتمند در مقابل آن‌ها ایستاده است.

,

همچنین حسن بهرام‌نیا در جمع پرشور مردم نهاوند در راهپیمایی 22 بهمن گفت: جشن 40 ‌سالگی انقلاب اسلامی با حضور پرشور و آگاهانه مردم نمایشی از وحدت و انسجام مردم ایران اسلامی و نشان‌دهنده پایبندی آن‌ها به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

,

وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در طول این 40 سال با وحدت و انسجام و با آگاهی و هوشیاری در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و با توجه به انواع تحریم‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان  همیشه در صحنه حضور دارند.

,

نماینده مردم نهاوند افزود: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب همانند 40 سال گذشته در سال‌های اخیر توطئه کردند ولی برای امسال برنامه‌های ویژه‌ای داشتند که با تدابیر رهبری معظم انقلاب و با هوشیاری مردم از این مرحله نیز عبور کردیم.

,

وی بیان کرد: امروز نیز دشمنان در حال توطئه هستند و می‌خواهند با فشار اقتصادی مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند ولی نمی‌دانند که انقلاب اسلامی مربوط به خود این مردم است و خودشان نیز از این انقلاب پاسداری می‌کنند.

,

بهرام‌نیا بیان داشت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به برکت حضور مردم بازهم دشمنان ناامید شدند و مردم نشان دادند در راه دفاع از انقلاب مصمم و مقاوم هستند.

,

وی عنوان کرد: چشم دوستداران انقلاب اسلامی به مردم ایران است چون امروز تنها کشوری که در مقابل استکبار جهانی ایستاده است مردم غیور ایران اسلامی هستند.

,

نماینده مردم نهاوند افزود: حضور پرشور مردم در جشن 40سالگی انقلاب اسلامی بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

,

امام جمعه شهرستان رزن:

, امام جمعه شهرستان رزن:, امام جمعه شهرستان رزن:,

انقلاب اسلامی، انقلابی با همه ابعاد است

, انقلاب اسلامی، انقلابی با همه ابعاد است, انقلاب اسلامی، انقلابی با همه ابعاد است,

امام جمعه شهر رزن برنامه ۲۲ بهمن شهر رزن با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی و تفاوت آن با سایر انقلاب‌های دیگر گفت:امام (ره) با توانایی الهی خود توانست تا دین مردم را در پیوندی ناگسستنی همراه کند.

,

حجت‌الاسلام مولازاده اضافه کرد: در شرایطی که در انقلاب فرانسه آزادی محور قرار گرفت و در انقلاب روسیه دین کنار زده شد اما در ایران انقلاب اسلامی با علت وجود دین در کنار مردم در کنار باعث پیروزی و سربلندی شد.

,

وی انقلاب اسلامی را انقلابی با همه ابعاد دانست و ادامه داد: در این انقلاب تمام فضیلت‌های انسانی و الهی به عنوان آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی مطرح شده است.

,

مولازاده راه انقلاب اسلامی را تلاش در جهت برقراری آزادی و عدالت و مبارزه با ظلم استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: امام بزرگوار و رهبر عزیز ما با ایستادگی خود مسیر آرمان‌های الهی را دنبال کرده  و مردم نیز با پایمردی در این راه ایستاده‌اند.

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:
ملت ایران شکستنی نیست/شیطان بزرگ شکسته است

, نماینده مردم اسدآباد در مجلس:
ملت ایران شکستنی نیست/شیطان بزرگ شکسته است
, نماینده مردم اسدآباد در مجلس:
ملت ایران شکستنی نیست/شیطان بزرگ شکسته است
,
,

اکبررنجبرزاده در جمع راهپیمائیان شهر اسدآباد با اشاره به حضور پررنگ و گسترده مردم در راهپیمایی امروز، اظهار کرد: این حضور توأم با امید، نشاط، ایمان و توکل به خدا بود مردم اسدآباد یکبار دیگر  در 40 سالگی انقلاب نشان دادند که این انقلاب کهنه نمی‌شود رنگ نمی‌بازد  و در کنار آرمان‌های انقلاب، امام (ره)و رهبر انقلاب می‌ایستند.

,

وی تصریح کرد: آمریکا لحظه‌ای برای براندازی جمهوری اسلامی غافل نشده و از طراحی برنامه‌ها کوتاه نیامده است.

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: نمی‌دانیم آیا امروز ترامپ حضور میلیونی ملت یران را نمی‌بیند؟ شرمگین نمی‌شود؟ و به خود نمی‌آید؟ آیا او قدرت نظام اسلامی را نمی‌‌بیند؟

,

وی ادامه داد: این حضور تو دهنی به ترامپ و آمریکاست و نشان از انسجام و اتحاد مردم با ولایت فقیه دارد.

,

رنجبرزاده تأکید کرد: ما در جنگ تحمیلی خدا را داشتیم و مقابل دشمن ایستادیم، امروز هم در مقابل فشارها و تحریم ها خواهیم ایستاد.
 
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه شرایط کشور ایران اسلامی استثنایی است، افزود: امسال بیشترین حضور در راهپیمایی را در سراسر جهان داشتیم.

,
,
,

وی گفت: ملت ایران شکستنی نیست و این شیطان است که باید شکسته شود، چرا که اراده این ملت ایران به اراده خداوند متصل است و اراده الهی شکسته نمی‌شود.

,

رنجبرزاده به دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز در بحث دفاع حرف اول را در جهان می‌زنیم.

,

وی با بیان اینکه ملت ایران هوشیار و بیدار هستند و ما مسؤولان باید بیدار و غافل نباشیم، افزود: افرادی در جبهه دشمن در داخل کشور هستند که خائنند و باید به خود بیاییند.

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس تأکید کرد: باید کسانی در مسئولیت‌ها قرار بگیرند که نگاهی ایثارگرانه و فداکارانه و از خود گذشته داشته باشند و تمام زندگی خود را فدای این ملت کنند.

,

وی با اشاره به حضور کاندیداهای دور قبل مجلس در راهپیمایی و احزاب مختلف گفت: این حضور نشان می‌دهد همه آمده‌اند به شیطان بزرگ بگویند که پای انقلاب ایستاده‌ایم.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
انقلاب به ایران قدرت داد

, عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
انقلاب به ایران قدرت داد
, عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
انقلاب به ایران قدرت داد
,
,

علی آقا‌محمدی گفت: کمتر امتی موفق به برگزاری جشن 40 سالگی خود شده‌اند و اتفاق مبارکی است که باید از آن حفاظت شود.

,

وی افزود: اینجا گروه‌های بزرگی از افراد انقلابی بودند و در راه پیروزی انقلاب جان‌فشانی کردند. ما ملت منسجمی هستیم و برای حفط این نظام قربانی دادیم و امروز وظیفه داریم برای حفظ و حراست نظام تلاش کنیم.

,

وی در ادامه به دشت بهار اشاره و خاطرنشان کرد: این دشتی که به نام دشت بهار در اختیار دارید بهترین دشت در بین 600 دشت در کشور است، نباید بگذارید این دشت به آسانی از بین برود. هزاران نفر در سال‌های گذشته از این دشت استفاده کرده‌اند و این میراثی است که باید برای آیندگان باقی بماند.

,

علی آقامحمدی ادامه داد: آمریکا به تصور اینکه ایران را در ید قدرت خود خواهد گرفت در این منطقه بسیار هزینه کرد اما الان خودشان اعتراف می‌کنند که اشتباه کرده‌اند.

,

وی با اشاره به قدرت موشکی ایران اسلامی گفت: ما ۳۸ سال پیش موشک نداشتیم که از کشورمان دفاع کنیم. ما ۶ موشک قرضی داشتیم اما حالا به جایی رسیده‌ایم که موشک تولید می‌کنیم.

,

نماینده مردم تویسرکان در مجلس:

, نماینده مردم تویسرکان در مجلس:, نماینده مردم تویسرکان در مجلس:,

انقلاب ایران یک الگو برای سایر ملل است
محمدمهدی مفتح امروز در جمع راهپیمایی‌کنندگان تویسرکان به دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب، در تمامی عرصه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی و سیاسی نه تنها به استقلالی بی نظیر دست یافته بلکه این روزها به الگویی برای سایر ملل هم تبدیل شده است.

, انقلاب ایران یک الگو برای سایر ملل است, انقلاب ایران یک الگو برای سایر ملل است,
,

وی با بیان اینکه خنثی شدن توطئه‌های مکرر استکبار یعنی تثبت انقلاب اسلامی در جهان، اظهار کرد: امروز ابرقدرت‌های پوشالی همچون امریکا هیچ جایگاهی در بین آزادگان جهان ندارند و سالیان سال است که توطئه‌های کور آنان با شکست همراه شده است.

,

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با قدردانی از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 سال جاری، افزود: این حضور گسترده نشان می‌دهد که مردم حتی با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی از نظام خود حمایت می‌کنند.

,

مفتح تصریح کرد: به همین دلیل مسؤولان باید این پشتوانه مردمی را قدر بدانند و تدابیر و برنامه‌های درستی برای رفاه آنان بیاندیشند و اجرایی کنند.

,

وی در ادامه با بیان اینکه پیش از انقلاب از رسیدگی به مناطق محروم و روستاها خبری نبود، عنوان کرد: پس از انقلاب شاهد رسیدگی به تمامی نقاط کشور در دورترین فاصله‌ها نسبت به پایتخت هستیم، تا جایی که در همین شهرستان تویسرکان عمده راه‌های روستایی آسفالته شده و از مردم از نعمت برق، گاز و آب برخوردار هستند.

,

نماینده مردم تویسرکان همچنین گفت: امروز زیرساخت‌های مهمی چون مراکز درمانی را حتی می‌توان در روستاها به خوبی دید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه