اخبار داغ

سخنرانان راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان کرمان تأکید کردند؛

مردم این انقلاب لایق بهترین ها هستند/انقلاب اسلامی ایران به مرکز اروپا و جهان غرب رسوخ کرده است

مردم این انقلاب لایق بهترین ها هستند/انقلاب اسلامی ایران به مرکز اروپا و جهان غرب رسوخ کرده است
سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جای جای پهناورترین استان کشور ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مواردی را بیان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از راه آرمان ؛ راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با حضور مردم غیور استان کرمان در نقاط مختلف برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن  در جای جای پهناورترین استان کشور ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مواردی را بیان کردند که در گزارش زیر مشروح سخنرانی های بیان شده در نقاط مختلف استان را خواهید خواند.

,

رفسنجان: مردم این انقلاب لایق بهترین ها هستند/همگرایی و همدلی به مردم امید می دهد

, رفسنجان: مردم این انقلاب لایق بهترین ها هستند/همگرایی و همدلی به مردم امید می دهد, رفسنجان: مردم این انقلاب لایق بهترین ها هستند/همگرایی و همدلی به مردم امید می دهد,

احمد انارکی محمدی امروز در جمع راهپیمایان یوم الله 22 بهمن در میدان شهدای رفسنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شخصیت های انقلابی شهرستان اظهار داشت:شروع انقلاب از مردم بود اقتدار و قدرت این انقلاب آن چنان بود که استکبار جهانی بر خود لرزید و از همان ابتدا با تمام مزدوران منطقه ای خود در صدد خاموش کردن چراغ این انقلاب بودند .

,

وی با بیان اینکه انقلاب ما توطئه های داخلی و خارجی را خنثی نمود تصریح کرد :دشمن توان مقابله با نظام اسلامی را ندارد نتیجه مخالفت های دشمن  با نظام چیزی جز استقامت و اقتدار هر چه بیشتر مردم نیست و نخواهد بود .

,

انارکی محمدی با اشاره به اینکه اولین گردانهای خط شکن در دوران جنگ تحمیلی از رفسنجان بودند بیان داشت : نتیجه تحریم های اقتصادی دشمن علیه ما سازندگی و خوداتکایی شد و تحریم ها به فرصت تبدیل شد .

,

وی اضافه کرد : مردم برای این نظام ،خون و شهید داده اند و بهتر از گذشته پشتیبان نظام هستند و آرمانی بودن این انقلاب ادامه دارد.

,

نماینده مردم رفسنجان با بیان اینکه رتبه برتر رشد علمی ایران در دنیا قابل انکار نیست گفت :رشد تولید دانش بنیان و پیشرفت کشور در زمینه دانش هسته ای و نانو از دستاوردهای انقلاب است .

,

وی خاطرنشان کرد:چرا ما از پیشرفتهای خود می ترسیم پیشرفتهای ما برای تمام کشورها شناخته شده ولی برای ما خودمان ناشناخته مانده است اینکه ما تحریم می شویم برای این است که دشمن قابلیت های زیادی در ما دیده است.

,

انارکی محمدی اذعان داشت :باید همیشه انقلابی بمانیم و تکلیف خود را فراموش نکنیم و تحول و بهبود را سر لوحه خود قرار دهیم چرا که مردم این انقلاب لایق بهترین ها هستند .

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیش از 30 درصد پسته کشور در رفسنجان تولید می شود گفت :بخشیده شدن سود دیرکرد برای  وام های زیر 100 میلیونی در سه سال گذشته و ایجاد مصوبه در امهال وام ها از دیگر اقدامات ما بود .

,

نماینده مردم رفسنجان یادآور شد :8 چمن ورزشی تا به امروز افتتاح شده که تا پایان سال 7 چمن به بهره برداری می رسد .

,

وی با بیان اینکه سعی کردیم کارگران ایرانی جایگزین کارگران افغانی شوند افزود :بیش از 30 صنعت کوچک قطعه سازی در رفسنجان و حومه فعال شده است ،تنها کارخانه داروسازی در منطقه جنوب شرق به نام رفسنجان دارو به همت بخش خصوصی دررفسنجان افتتاح شد .

,

انارکی محمدی اذعان داشت :کارخانه 7 مگاوایتی انرژی خورشیدی با اعتبار 11 میلیون یورو کلنگ زنی شده است تا تیرماه سال آینده به بهره برداری می رسد ،تولید کود شمیایی درآینده برای اسید مس در راستای تولیدات داخلی صورت گرفته است .

,

وی یادآور شد : احداث 110  کیلومتر با اعتبار 180 میلیارد تومان برای راه روستایی  و 29کیلومتر جاده رفسنجان به بافق که مراحل پایانی آن رو به اتمام است و احداث باند دوم رفسنجان –نوق که قطعه فاز دوم آن به زودی کلنگ زنی خواهد شد ،بازسازی جاده رفسنجان به داوران و زرند با هزینه های غیر دولتی از دیگر اقدامات ماست .

,

نماینده مردم رفسنجان با اشاره به اینکه حفر یک حلقه چاه روستایی در حومه غربی در سه سال گذشته ایجاد شده است گفت :سن چاه های ما به سال رسیده است باید در مصرف آب صرفه جویی کرد .

,

انارکی مردم تاکید داشت :احداث مخزن دو هزار مترمکعبی به طول 12 کیلومتر برای آبیاری شهری با اعتبار 6 میلیارد تومان و پیگیری خط انتقال لوله آب از داوران به طول 45 کیلومتر با اعتبار 50 میلیارد تومان ،ساخت مخزن 15 هزار متر مکعبی با اعتبار 7 میلیارد تومان که  تا شهریور سال آینده به بهره برداری می رسد از دیگر خدمات ماست .

,

وی بیان داشت :افتتاح کارخانه اسید مس یکی از دغدغه های مردمی در بحث آلایندگی بود که با راه اندازی آن تا پایان سال با تولید 900 هزار تن اسید مس نقش مهمی در کاهش آلایندگی خواهد داشت .

,

انارکی محمدی با بیان اینکه زیرساخت های صنایع مس در منطقه ویژه اقتصادی برای ایجاد صنایع پایین دستی شکل گرفته است گفت :1500 هکتار زمین برای صنایع پایین دستی مس در نظر گرفته شده است طی 30 تا 40 سال به رفسنجان کمتر توجه شده است الان هم راضی نیستیم چراکه مردم توقع دارند از ظرفیت مس در رفسنجان استفاده نمایند .

,

وی ادامه داد :با جلسات زیادی که با مسئول مس گذاشتیم و در خصوص نخریدن اجناس ما گفتگو کردیم مس بازار خوبی دارد چقدر از بازار مس سهم ما مردم رفسنجان شده است ؟

,

نماینده مردم رفسنجان تصریح کرد :با همدلی و همراهی مسئولین اقدامات خوبی در ایجاد فضای کسب و کار در مس انجام می گیرد .

,

وی بیان داشت :مردم از سیاست بازی خسته شده اند ،مسئولین باید بدانند مردم از این جناح بازی خسته شده اند، از هر گروهی و جناحی هستید باید هدف نظام را در نظر بگیرید با اتحاد و همدلی و بدور از جناح و سیاسی بازی می توان به پیشرفت شهر فکر کرد کسانیکه با مردم نباشند به نظام و مردم صدمه خواهند زد با همگرایی و همدلی به مردم امید بدهیم .

,

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان نیزدر جمع راهپیمایان یوم الله 22 بهمن  اظهار داشت : رفسنجان و همه رفسنجانی ها اعم از مرد و زن ،پیر و جوان آمدند تا به وظیفه خود عمل کنند .

,

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع  مقدس و مدافع حرم بیان داشت :از همه کسانیکه که در خلق  این حماسه بزرگ  شرکت داشتند قدردانی و تشکر می کنم .

,

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد :چهل سال جهاد ،ایثار ،مقاومت  ،عزت و اقتدار ،چهل سال امانتداری ،غیرت و استقلال همه جانبه سیاسی ،فرهنگی و اجتماعی و تا حدودی اقتصادی و رشد علمی در عرصه های مختلف وچهل سال پیشرفت و مقابله با زورگویی های دشمن و تحریم های ظالمانه، نشان از دستاوردهای انقلاب دارد.

,

وی افزود :همه مسئولین شهرستان با همدلی و اتحاد برای شما مردم خدمت خواهند کرد .

,

ریگان:امروز ندای این ملت از شرق کشورمان از  ریگان بلند بود که مرگت باد آمریکا
حجت الاسلام علی عارفی در جمع مردم ولایتمدار ریگان اظهار داشت:امروز مرکز وحی یعنی مدینه و مکه به دست انسانهای پلیدی چون وهابیت افتاده و مرکز شرک و بت پرستی آنهم نه بت سنگی ،بت آمریکا و اسرائیل شده،تنها منبع فریاد مظلومیت ملت های مسلمان در جهان و فلسطین مظلوم،یمن لبنان، افغانستان از حلقوم ملت ایران بلند میشود.

, ریگان:امروز ندای این ملت از شرق کشورمان از  ریگان بلند بود که مرگت باد آمریکا, ریگان:امروز ندای این ملت از شرق کشورمان از  ریگان بلند بود که مرگت باد آمریکا,
,

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد:این افتخار برای ایرانی هاست،این مردم مانند آهن آب دیده اند و از هیچ چیز نمی ترسند.

,

وی افزود:قبل از انقلاب و بعد از انقلاب با هم قابل مقایسه نیست چون قبل از انقلاب ایران هیچ چیز نداشت و مردم از گرسنگی می مردند اما امروز جزء برترین ها هستیم.در جنگ جهانی دوم ده میلیون ایرانی از گرسنگی مردند و این خیانت پهلوی ها بود امروز برخی میخواهند چهره پهلوی ها را تطهیر کنند.

,

ایشان تصریح داشت:امروز برادران اهل سنت و شیعه با هم فرق ندارند.امروز دو امام جمعه در کنار هم نشسته اند و نماد اتحاد اسلامی است به برکت روح خدا خمینی کبیر.امروز در چهلمین سال از انقلاب اسلامی دست به دست هم دادیم و تفرقه را به گورستان تاریخ سپرده ایم و گفته ایم مسلمان هیچ فرقی باهم ندارد و این انقلاب متعلق به اسلام است نه متعلق به مکتب خاص و جمهوری اسلامی مال همه است.

,

وی عنوان داشت:قبل از انقلاب یک جاده هم نداشتیم اما امروز خدا را شکر همه چیز داریم.ما تحت فشار بودیم ما در سربالایی انقلاب بودیم و این طبیعی است که در سربالایی ماشین انقلاب کند میرود دشمن ترمزهای زیادی را به این ماشین وصل کردند امریکایی ها مارا از روز اول تحریم کردند.اختلافات قومی و قبیله ای راه انداختد برای اینکه ایران را از هم بشکنند و ایران را مثل سابق ببلعند.اما ولایت فقیه که محور درایت این نظام بود درست هدایت کرد و گفتند همه ایرانی اند و مسلمان و فرقی بین مسلمان ها نیست و تا امروز همه دوش به دوش هم همه یک صدا دارند و فریاد میزنند مرگ بر استعمارگر پیر انگلیس که اختلاف می انداخت تا بتواند مردم را غارت کند.

,

عارفی تصریح کرد:امروز ندای این ملت از گوشه های شرق کشورمان از شهرستان ریگان بلند بود که مرگت باد آمریکا کور شو ما با همه ی مشکلاتی که داریم چهلمین سال انقلابمان را با این جمعیت بالا جشن گرفتیم.ترامپ و پامپئو که گفتند ایران چهل سالگی انقلاب را نخواهد دید مانند بوش و ریگان و آقایان دیگر شما هم به گورستان خواهید رفت و سالها این انقلاب بر دلهای ملت ایران حاکمیت خواهد داشت و توسعه پیدا خواهد کرد.

,

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: ما امروز با اینکه در سربالایی و ترمزهایی بودیم که یک مورد آن ترور شخصیت های ما بود اما حاکمیت به هم نخورد این قدرت اسلام است که همه دنبال اسلام و قران اند.دنبال خدا بودن با یک رفتن و آمدن تکان نخواهد خورد و هیچ چیز آن را نخواهد لرزاند آنها ما را تحریم های گوناگون کردند اما ما به پیشرفته ترین دستاوردها رسیده ایم.

,

وی با بیان اینکه امروز ما در دقت و قدرت موشکی اول هستیم،گفت:امروز ما زیر دریایی میسازیم و پیشرفته ترین ناوگان دریایی را دارا هستیم به پشتوانه ی همین مردم .امروز ما داروهای ضد سرطان تولید میکنیم در حالی که فقط یکی دو کشور توانایی تولید آن را دارد.امروز پیشرفته ترین هواپیماهای جنگی را ما داریم.امروز خود آمریکایی ها از پیشرفت ایران حرف میزنند.

,

ایشان ادامه داد:تحلیلگر نظامی آمریکا میگوید آقای قاسم سلیمانی گفته است هر جا شما باشید ما بالای سرتان هستیم.انقلاب ایران امروز فقط در عراق ، سوریه ،لبنان و فلسطین نرفته است و در این کشورها خلاصه نمیشود بلکه امروز انقلاب ایران اروپا را هم در بر گرفته است.در مرکز مهد تمدن اروپا که دموکراسی از کشور فرانسه شروع شد در شهر پاریس شعار عدالت اجتماعی سر داده میشود .شعار عدالت اجتماعی شعار انقلاب اسلامی ایران بود این یعنی انقلاب اسلامی ایران به مرکز اروپا و جهان غرب رسوخ کرده است.

,

وی عنوان کرد:امروز انقلاب اسلامی ایران کل آفریقا را در برگرفته است.آمریکای لاتین تحت تاثیر مستقیم انقلاب ایران واقع شده اند و دهها هزار نفر در کشور آمریکای لاتین مسلمان شده اند به برکت این انقلاب.امروز در کنار کاخ سیاه آمریکا شعار مرگ بر آمریکا داده میشود.آمریکا راهی ندارد و دست و پا میزند.امروز اسرائیل محاصره مسلمان هاست و اگر کوچکترین حرکتی آمریکا بر علیه ایران انجام دهد اسرائیل محو خواهد شد و این را خوب میفهمند.

,

حجت الاسلام عارفی خاطر نشان کرد:ما هر کجا که تهدید شویم سلاح هایمان را با بردی میسازیم که مرکز تهدید را مورد حمله قرار بدهیم.ما توانایی بالایی داریم و از مکتب قران و اهل بیت درس گرفته ایم.سران سعودی اشتباه می کنند.آقای بن سلمان هم یک آدم معتاد دیوانه ای مثل خود ترامپ است.آمریکا بزرگترین بدهکار است.

,

بافت:مردم در راهپیمایی 22 بهمن فخر آفرینی کردند/دستاوردهای انقلاب با نظام جمهوری اسلامی متفاوت است

, بافت:مردم در راهپیمایی 22 بهمن فخر آفرینی کردند/دستاوردهای انقلاب با نظام جمهوری اسلامی متفاوت است, بافت:مردم در راهپیمایی 22 بهمن فخر آفرینی کردند/دستاوردهای انقلاب با نظام جمهوری اسلامی متفاوت است,

حجت الاسلام و المسلمین مهدیزاده در مراسم راهپیمایی 22بهمن در شهرستان بافت اظهار داشت : از حضور تک تک شما عزیزان تشکر می کنیم که با وجود هوای بارانی باز حضوری باشکوه در راهپیمایی22 بهمن امسال  داشتند .

,

وی گفت : امروز مردم با حضور خود فخر آفرینی کردند و در جشن 40سالگی انقلاب حضور به هم رساندند و این جشن برای شماست.

,

امام جمعه بافت خاطر نشان کرد : اگر بخواهیم انقلاب های گذشته و معاصر را ورق بزنیم می بینیم چهار نوع انقلاب وجود داشته است که برخی انقلاب ها شروع نشده پرونده آن ها بسته شد ودسته دوم انقلاب هایی که موفقیت داشتند ولی به استقرار نرسیدند و دسته سوم انقلاب های موفق بودند .

,

مهدیزاده با بیان این که انقلاب جمهوری اسلامی از دسته چهارم انقلاب هاست ؛ یادآور شد : دسته چهارم انقلاب های کامل هستند که دارای چهار مرحله پیروزی، استقرار ،استکمال و استمرار می باشند .

,

وی یکی از عومال موثر در جمهوری اسلامی را رهبری الهی دانست و افزود :  در زمان امام خمینی (ره)  چالش ها و بحران هایی داشتیم که با مدیریت حکیمانه و الهی امام از پرتگاه های عبور کردیم و اکنون هم با توجه به شرایط خاص کشور و با تدبیر و مدیریت معجزه آسای فرماندهی کل قوا توانستیم تمامی بحران های کشور و منطقه را پشت سر بگذاریم .

,

امام جمعه بافت ادامه داد : رکن دوم کمال انقلاب اسلامی مردم هستند و هر کجا مردم پا به رکاب رهبری دینی حرکت کردند حاکمیت الهی مستقر شد و مردم در چهل سال انقلاب به کوری چشم دشمنان و تفاله های غرب در داخل جشن انقلاب را با صلابت تمام و تکیه بر خداوند و ولایت فقیه گرفتند و این راه را ادامه خواهند داد .

,

مهدیزاده عنوان داشت : دستاوردهای انقلاب با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی متفاوت است و یکی  از مهم ترین دستاوردهای انقلاب محصور شدن اسرائیل در قدرت مقاومت و انقلاب اسلامی است که طبق فرمایش مقام معظم رهبری 25سال آینده را هرگز نخواهد دید .

,

وی تشریح کرد : دستاوردهای انقلاب اسلامی بس زیاد هستند که زمان برای گفتن همه آن ها نیست اما یکی از این دستاوردها قدرت دفاعی و  هسته ای ما است که توسط فرزندان سپاه به تولید انبوه رسیده است .

,

امام جمعه بافت گفت : اکنون وظیفه ماست که در تبعیت از ولایت فقیه  قدرت مقام معظم رهبری را بشناسیم و تابع ولایت و رهبری باشیم  و در انتخابات چهارگانه کشوری به وظایف خود طبق فرامین الهی شرکت کنیم تا انقلاب اسلامی آسیب نبیند .

,

مهدیزاده متذکر شد : اگر به فرامین الهی در شناخت نیروی کارآمد در انتخابات توجه نکنیم مقصر بی توجهی ها ما هستیم که در صورت عدم توجه ضربه خواهیم خورد و همچنین مسئولین کشور هم باید تابع و مطیع رهبری باشند زیرا این اصالت ماست .
وی با اشاره به این که امروز باید قدرت دیپلماسی ما همانند گذشته مطیع رهبری باشد ، گفت : اکنون برخی مسئولین به برکت خون شهداء به مقام معظم رهبری نامه می نویسند و باید خجالت بکشند که بعد از 40سال نمی دانند از رهبری چه می خواهند و وی را در تنگنا قرار می دهند .

,
,

امام جمعه بافت اظهار داشت : مقام معظم رهبری بارها به دستگاه دیپلماسی و دولت گفتند که به آمریکا اعتماد نکنید ولی آن ها گوش نکردند ولی باید گفت آمریکا در 40سال گذشته همواره ما را مورد حمله قرار می داده است و جزء براندازی کشورمان از ما چیزی نمی خواهد .

,

مهدیزاده  با بیان این که تصویب برجام ، fatf   و پالرمو برای ما هیچ نفعی ندارد ؛ افزود: این ملت به کسی اجازه  نمی دهد که با پیمودن مسیر باطل برجام مشکلات را به گردن رهبری بیندازند زیرا انقلاب اسلامی در قلب همه مردم ریشه کرده است و اینملت پای خود را بر روی هنجره تفاله های غرب خواهد گذاشت .

,

وی تصریح کرد : طبق فرمایش رهبری ملت با دولت در وحدت و انسجام همزبان هستند و باید دولت را به سرمایه های داخلی سوق دهیم و مسئولین نیز باید بدانند ملت با وجود مشکلات اقتصادی و گرانی باز برای دفاع از نظام حضور یافته اند پس باید تدبیر کنند .

,

امام جمعه بافت در پایان خاطر نشان کرد :مردم ما انتقادی به نظام و ولایت فقیه ندارند و تنها از وضعیت معیشتی خود ناراضی هستند و تقاضای ما از ریئس جمهور این است که مسئولین بی کفایت را کنار بگذارد زیرا در این صورت از قهر ملت برخوردار خواهد شد.

,

عنبرآباد:امروزه ایران رکورد دار سریعترین اژدرهای دریایی در جهان 

, عنبرآباد:امروزه ایران رکورد دار سریعترین اژدرهای دریایی در جهان , عنبرآباد:امروزه ایران رکورد دار سریعترین اژدرهای دریایی در جهان ,

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کریمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه عنبرآباد در جمع پرشور مردم ولایی عنبرآباد در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: امروز جمهورى اسلامی ایران در بالاترین درجه رشد و توسعه در چهل سال گذشته قرار دارد که این مرهون مجاهدت و همیشه در صحنه بودن مردم عزیز همراه با رهنمودهای امام راحل و راهبری مقام معظم رهبری است.

,

وی با بیان اینکه از لحاظ نظامی، کشور ما در دوره پهلوی وابسته به آمریکا بود و حتی اوایل جنگ سیم خاردار نیز نداشتیم افزود: اکنون کشور ما، امن ترین آسمان دنیا را دارد و همچنین رکورددار سریعترین اژدرهای دریایی در جهان می باشد.

,

کریمی با برشمردن دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در چهل سال افتخار افزود: از لحاظ رشد علمی، ما اکنون با 11 درصد رشد جهانی به رتبه هفدهم تولید علم در جهان دست یافتیم.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: در آینده با افول انرژی های پر مصرف، قدر تکنولوژی نانو دانسته خواهد شد و امروز بحمدلله کشور ما در این تکنولوژی برتر دنیا، در رتبه دوم دنیا قرار گرفته است.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عنبرآباد گفت: در بسیاری از تکنولوژی ها همچون؛ سلول های بنیادین، سدسازی، ساخت نیروگاه های خورشیدی، ساخت دکل های برق و... امروز انقلاب در جایگاه سوم جهان قرار دارد.

,

وی افزود: شاهان ایران، مردم را وابسته آمریکایی ها نگه داشته بودند اما امروز ایران روی پای خویش ایستاده و از هیچ ابرقدرتی حساب نمیبرد.

,

حجت‌الاسلام کریمی ادامه داد: در دوره منحوس پهلوی که 44 سال بود 150 هزار دانشجو داشتیم اما بحول و قوه الهی امروز ما در مملکت خود، بیش از چهار و نیم میلیون دانشجو داریم.

,

این مقام مسئول عنوان داشت: در حوزه هوا و فضا در دوره پهلوی افتخاری نداشتیم اما امروز ایران در رده بالای رشد در جهان قرار گرفته و رتبه هشتم جهانی را کسب کرده است.

,

وی گفت: ایران، امروز از لحاظ صنعت، علوم پزشکی، کشاورزی، ورزش، تولید زیردریایى، حقوق زنان، اختراعات و... به هیچ وجه قابل مقایسه با دوران ستم شاهی نیست.

,

ویخاطر نشان کرد: در این چهل سال از عمر انقلاب، نظام همیشه با فراز و نشیب های زیادی روبرو بوده است اما با حضور مردم ومسئولین انقلابی از آن عبور کردیم و این حرکت مقدسی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه