اخبار داغ

در گفت و گو با چهره های سیاسی و دینی راهپیمایی ۲۲ بهمن آذربایجان غربی مطرح شد؛

نمایش اقتدار و عزت ملی با حضور حماسی و تماشایی مردم/ تجلی وحدت اقوام و ادیان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن

نمایش اقتدار و عزت ملی با حضور حماسی و تماشایی مردم/ تجلی وحدت اقوام و ادیان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن
در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با وجود تلاش های دشمنان ایران اسلامی، مردم غیرتمند آذربایجان غربی حضور حماسی و با شکوه خود را در راهپیمایی ۲۲ بهمن تماشایی چله انقلاب به نمایش گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با وجود تلاش های دشمنان ایران اسلامی، مردم غیرتمند آذربایجان غربی حضور حماسی و با شکوه خود را در راهپیمایی ۲۲ بهمن تماشایی چله انقلاب به نمایش گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در آستانه ورود به پنجمین دهه پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار و انقلابی استان آذربایجان غربی با حضور قدرتمند و پر صلابت خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اکمال و ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

,

مردم همیشه در صحنه آذربایجان غربی با حضور در مراسم جشن چله انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن، باز هم حمایت و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی را به اثبات رساندند.

,

آذربایجان غربی که پس از پیروزی انقلاب وارد جنگ با دشمنان بیگانه و منافقان شده و تا امروز که ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد، همچنان درهای شهادت باز و با عبور سرفرازانه از گردنه های پر پیچ و خم جایگاه عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی را به برکت خون مطهر شهیدان و مجاهدت های ایثارگران، در برابر جهانیان بیش‌ از پیش استحکام بخشیده و انقلاب را به خاری در چشم دشمنان و یاوه ‌گویان تبدیل کرده است.

,

جشن انقلاب و راهپیمایی مردم انقلابی و ولایتمدار آذربایجان غربی با مشت ‌های گره‌ کرده و سردادن شعارهای «آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی»، «آذربایجان جانباز انقلابدان آیریلماز»، «الله ‌اکبر»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» ضمن ابراز برائت از استکبار جهانی، بار دیگر بیعت خود را با آرمان ‌های امام خمینی(ره) شهدا و رهبر فرزانه انقلاب اعلام کردند.

,

حضور حماسی مردم موجب یاس دشمنان در چله انقلاب شد

, حضور حماسی مردم موجب یاس دشمنان در چله انقلاب شد,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به حضور شکوهمند و دشمن شکن مردم آذربایجان غربی در سرمای زمستان و هوای برفی ۲۲ بهمن اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی همواره از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در صدد نابودی و شکست انقلاب بودند و آن را کوتاه مدت عنوان می کردند.

, اروم نیوز,

حجت الاسلام و المسلمین ناصر خدایاری با اشاره به گذشت ۴۰ سال از بلوغ انقلاب و ورود به پنجمین دهه پیروزی انقلاب، افزود: مردم ظلم ستیز و انقلابی آذربایجان غربی همراه با مردم سایر شهرهای کشور در مقابل ظلم پهلوی ایستادگی کرده و جمهوری اسلامی را به رهبری امام خمینی (ره) در کشور برقرار کردند.

,

وی صلابت و اقتدار مردم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را در این راهپیمایی با شکوه عنوان کرد و گفت: پیام ملت ایران به دشمنان به ویژه آمریکا در جشن انقلاب، نا امیدی از وارد کردن هر گونه خللی به انقلاب بوده و به فرموده امام راحل آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

,

حفظ وحدت میان مردم و مسئولین اصلی ترین نیاز امروز است

, حفظ وحدت میان مردم و مسئولین اصلی ترین نیاز امروز است,

کشیش کلیسای شرق آشور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، عنوان کرد: هدف اصلی دشمنان ایران در زمان حاضر برهم زدن وحدت مردم و اقوام حاضر در کشور است.

,

داریانوش عزیزان، افزود: مسئولان و دست اندرکاران باید در این زمینه تلاش کنند تا با تدابیر مناسب نسبت به اصلاح وضعیت کشور تلاش کرده و وحدت و انسجام ملی را حفظ کنند.

,

وی، ابراز داشت: اتحاد و همدلی برای مردم ایران نمادی از دین و عقیده آن ها بوده و در دوران مختلف انقلاب نیز شاهد تجلی این عزت و استقلال بوده ایم.

,

حضور پر شور مردم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان

, حضور پر شور مردم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان,

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: امروز وظیفه تک تک آحاد ملت ایران است تا با حضور پرشور در این راهپیمایی پیام استقلال و عزت انقلاب را به دنیا فریاد بزنند.

, اروم نیوز,

عزیز سهندی افزود: راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خاطر شرایط خاص کشور در سالهای اخیر به ویژه تحریم ها و توطه های دشمنان دارای اهمیت بسیاری بوده و حضور ملت به عوامل داخلی و خارجی نشان می دهد که این مردم همچنان پیرو خط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبری هستند.

,

وی ابراز کرد: دشمنان در تلاش هستند تا مردم را از نظام و کشور دلسرد کنند و حضور پرشور در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان این یاوه گویان خواهد بود.

,

۲۲ بهمن نقطه عطف مبارزات ملت ایران است

, ۲۲ بهمن نقطه عطف مبارزات ملت ایران است,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، ضمن با شکوه خواندن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: آحاد مردم اعم از شیعه و سنی به وظیفه خود که حضور پرشور در راهپیمایی است، عمل کرده و حضوری قدرتمند و دشمن شکن در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب داشتند.

, اروم نیوز,

حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز، افزود: مردم استان امسال نسبت به سال های قبل با قدرت و صلابت بیشتری شعار «مرگ برآمریکا» را فریاد زدند، چرا که هیچگاه دشمنی ما با آمریکا از اذهان عمومی پاک نخواهد شد.

,

وی، با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تیری به چشم دشمنان نظام و انقلاب است، گفت: بهترین پاسخ به یاوه گویی های سران آمریکا وحدت مسلمانان، حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حمایت از ولایت فقیه، اعتنا نکردن به صحبت های دشمن است.

,

حجت الاسلام دیرباز، افزود: با این حال با بصیرت مردم، حضور همیشگی آنان در صحنه، هدایت های داهیانه امام(ره) و درایت مقام معظم رهبری، این نظام همواره پابرجا بوده و در مسیر توسعه و ترقی گام برداشته است.

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: ۲۲ بهمن نقطه عطف بزرگی در مبارزات ملت ایران و الهام بخش بسیاری از نهضت هایی آزادی بخش و حق طلبانه جهان و روز تجدید میثاق با امام(ره) شهدا و آرمان های نظام مقدس اسلامی است.

,

وی، خاطرنشان کرد: مردم همچون سالهای گذشته باری دیگر به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با نیت قربه الی الله با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.

,

حجت الاسلام دیرباز ۲۲ بهمن را روز نشان دادن بصیرت و وفاداری مردم انقلابی ایران به دشمنان عنوان کرد و گفت: مردم انقلابی با حضور پرشور و شکوه خود باری دیگر مشتی محکم بردهان یاوه گویان زده و نشان دادند ما همچنان پای حفظ عزت، شرف و جمهوری اسلامی خود هستیم و خواهیم ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه