اخبار داغ

خرمن استکبار آتش گرفت/ آسمان اصفهان آرام و قرار ندارد

خرمن استکبار آتش گرفت/ آسمان اصفهان آرام و قرار ندارد
۲۲ بهمن امسال با شکوه تر از هر سالی با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان در سراسر استان اصفهان برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حالی که استکبار تمام بوق های تبلیغاتی خود را فعال کرده بود تا حضور مردم را کمرنگ تر کند و در خیال خود و معادلات که جواب یقینی از آن گرفته بود و بر این باور بود که وضعیت بد در معیشت و مشکلات اقتصادی، مردم را از انقلاب جدا خواهد کرد و با این باورها محکم تر بر بوق هایش می دمید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

, ,

گرگی که در پوست میش رفته بود

, گرگی که در پوست میش رفته بود,

استکبار که با تقویت جبهه های مختلف تبلیغاتی تمام تلاش خود را برای اینکه انقلاب را در چهلمین سالگرد خود، پشتوانه مردمی  را از دست بدهد؛ از این رو خود را دلسوز مردم ایران عنوان می کرد و دندان های تیز خود را پشت ظاهر آرام و فریبکارانه خود مخفی کرده بود و چون گرگی در پوست میش رفته بود تا به خیال خود مردم را فریب دهد؛ استکبار که در انتظار جوانه زدن بذرهای نفاقش بود اما در روز ۲۲ بهمن خرمن داشته هایش آتش گرفت و آن چه با میلیاردها میلیارد سرمایه گذاری در انتظار آن بود که حتی یک درصد موفقیتش را جشن بگیرد، جز مشتی محکمی بر دهان یاوه گویش چیزی از این همه سرمایه گذاری دشت نکرد.

,

, ,

اصفهان کاری کرد کارستان

, اصفهان کاری کرد کارستان,

مردم در گوشه گوشه استان اصفهان خروشیدند و هر چه فریاد داشتند بر سر امریکا کشیدند و یکبار دیگر دل و جان خود را برای هدیه به انقلاب در کف دست گرفتند و با حضور خود بیعتی دوباره با آرمان های انقلاب به نمایش گذاشتند؛ اصفهانی ها که همیشه پیش قدم بودند و قدم به قدم پشت انقلاب حرکت می کنند. این بار هم در 22 بهمن 97 کاری کردند کارستان، هر چند که چنین انتظاری هم از اصفهان می رفت.

, ,

همه آمدند، شاید کلیشه باشد اما اگر هم نگویم استکبار می بیند

, همه آمدند، شاید کلیشه باشد اما اگر هم نگویم استکبار می بیند,

خانواده شهدا، پیشگامان انقلاب، مسوولان هم در دل انبوه مردم حاضر دیده می‌شدند و از نکات قابل توجه این راهپیمایی حضور پر شور جوانان و نوجوانان بود که با حضور خود آتش به اختیار به حمایت از رهبری خروشیده بودند و یکبار دیگر مثل همیشه همه گروه ها و اقشار مختلف در این راهپیمایی شرکت کردند، شاید برای ما این حضور حداکثری تازگی نداشته باشد اما چشمان از حدقه درآمده دشمنان باز هم از این حضور حداکثری خیره مانده و به خوبی میبیند که همه پشتوانه انقلاب هستند و از این سیلی محکم مردم یکبار دیگر گیج می شود.

,

, ,

هوای اصفهان هم از این حضور پر شور مردم آرام و قرار نداشت؛ گاه قطره های باران شوق می ریخت و گاه با آفتاب ملایمش این همه بصیرت و ایستاگی مردم را نوازش می‌داد؛ ملتی که بدون شک بی نظیر و بی همتا هستند و عاملی هستند که امروز علی رغم مشکلاتی که در پیش راه انقلاب بوده است، انقلاب چهل ساله می شود و در تمام زمینه ها پیشرفت خرق العاده ای داشته است.

,


یکبار دیگر مردم با حضور خود انقلاب را بیمه کردند حال نوبت مسئولان است که این گنجینه بصیرت مردمی از سوی مسوولان هم دیده شود و مطالبات آن ها از سوی مسئولانی با جدیت پیگیری و محقق شود.

, ,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه