اخبار داغ

جزئیات ترافیک سنگین در هراز و فیروزکوه

جزئیات ترافیک سنگین در هراز و فیروزکوه
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای هراز و فیروزکوه سنگین و بارش برف در این دو محور باعث لغزندگی شدید سطح جاده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم, ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز علی‌رغم یک طرفه شدن این محور از ساعت ۱۴ امروز، شاهد ترافیک سنگین و پر حجمی را به سمت شهر تهران هستیم و ممنوعیت ورود خوروها به این محور تا ساعت ۲ بامداد ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در حال حاضر بارش باران را در شهرهای ورودی تهران و بارش برف را در ارتفاعات محورهای هراز و فیروزکوه داریم که لغزندگی شدید جاده‌های کوهستانی را در پی داشته است.
,
 
,
وی افزود: بنابراین هموطنان در چنین شرایطی با صبر، حوصله و شکیبایی رانندگی کنند و از سرعت، سبقت و انجام حرکات حادثه‌ساز جدا خودداری کرده و به هیچ عنوان بدون تجهیزات زمستانه وارد محورها نشوند.
,
 
,
محبی ادامه داد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه در محور فیروزکوه به سمت تهران سنگین است و به مرور بر حجم ورود خودروها به سمت تهران افزوده می‌شود و باید مسافران در این زمان ها مدیریت زمان سفر را رعایت کنند.
,
 
,
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شهرستان تهران رخ نداده، اظهار کرد: وضعیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین در جریان است و بارش باران در این محور لزوم رعایت کامل مقررات راهنمایی رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب را از سوی رانندگان الزامی می‌کند.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه