اخبار داغ

اختصاصی دانا

تجلیل از ۲۳ آزاده در اختتامیه جشنواره فیلم فجر / 23 نفر هم سیمرغ گرفت + تصاویر

تجلیل از ۲۳ آزاده  در اختتامیه جشنواره فیلم  فجر / 23 نفر هم سیمرغ گرفت + تصاویر
عصر امروز دوشنبه ۲۲ بهمن ماه در مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ۲۳ آزاده سرافراز که سرگذشت‌شان سوژه فیلم سینمایی «۲۳ نفر» از فیلم‌های حاضر در بخش سودای سیمرغ این دوره از جشنواره بود، تقدیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا شهیدی‌فرد در این بخش نام ۲۳ آزاده را قرائت کرد و این آزادگان با همراهی نوجوانانی که در فیلم ایفاگر نقش‌شان بودند، روی صحنه حاضر شدند. این حضور با تشویق ایستاده حاضران همراه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

گوهر خیراندیش، حبیب احمدزاده و منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما در ادامه برای آیین تجلیل از این آزادگان روی صحنه حاضر شدند.

,

گوهر خیراندیش گفت: به شما قهرمانان کشور تعظیم می‌کنم. به سینما آستارا رفتم تا فیلم «قصر شیرین» را ببینم، قبل از آن وارد سالن شدم تا در هنگام دیدن «۲۳ نفر» شاید بتوانم چرت بزنم اما فیلمی بسیار خوب و درباره رشادت نوجوان‌هایی بود که این همه رشادت به خرج دادند تا یک وجب از خاک ما به دست دشمن نیفتد. نتوانستم چشم از فیلم بردارم.

,

وی در ادامه با اشاره به یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم «۲۳نفر» گفت: ملاصالح عزیز کسی است که در ۳ دوره اسارت دید و شکنجه شد و این ۲۳ نفر بعد از آزادی برای همه روشن کردند که ملاصالح یک قهرمان است.

,

در ادامه سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی سرپرست سازمان سینمایی و ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر برای تجلیل از آزادگان روی سن حاضر شدند و یک سیمرغ بلورین به صورت نمادین به این ۲۳ آزاده اهدا شد. مالک محمدی بازیگر نوجوان فیلم این جایزه را به نمایندگی از عوامل فیلم دریافت کرد.

,

در همین بخش سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی هم به مجتبی فرآورده و مهدی جعفری برای فیلم سینمایی «۲۳نفر» تعلق گرفت.

,

مجتبی فرآورده در سخنان کوتاهی این سیمرغ زرین را به ۲۳ آزاده سوژه فیلمش تقدیم کرد.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه