اخبار داغ

سردار حاج قاسم سلیمانی در همایش مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در کرمان:

حفظ نظام و حفظ ارزشهای دینی جدا ناشدنی هستند/ اشعار و مضامین مداحی یک کلاس درس است

حفظ نظام و حفظ ارزشهای دینی جدا ناشدنی هستند/ اشعار و مضامین مداحی یک کلاس درس است
سردار سلیمانی در همایش مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) گفت: در شرایط امروزی حفظ دین و حفظ ارزشهای دینی بدون حفظ نظام و حفظ نظام بدون حفظ ارزشهای دینی امکان پذیر نیست و این دو مسئله جدا شدنی نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از “راه آرمان”، سردار قاسم سلیمانی عصر امروز در همایش مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) با ابراز خرسندی از برگزاری هر ساله این همایش گفت: از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی این است که حدود ۴ هزار مداح ثبت شده در استان کرمان وجود دارد و مایه مباهات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,


سردار سلیمانی ادامه داد: وقتی نوجوان و جوانی در مسیر مداحی و ذاکری اهل بیت قدم می گذارد در واقع روح و جسم خود را با اشعار اهل بیت تعلیم می دهد و همین موضوع در زندگی او بسیار تاثیرگذار است.

,
,


فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر افزایش مشارکت جوانان در زمینه قرآن و مداحی خاطرنشان کرد: توسعه هر چه بیشتر در این حوزه‌ها باعث می‌شود جامعه در ابعاد فرهنگی عمق پیدا می‌کند.

,
,

 

,

وی افزود: هر چه این دست از مسائل را گسترش دهیم ضمانت بقای حاکمیت دین افزایش می یابد زیرا امروز دفاع از نظام دفاع از دین است.

,

 

,

سردار حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: در شرایط امروزی حفظ دین و حفظ ارزشهای دینی بدون حفظ نظام و حفظ نظام بدون حفظ ارزشهای دینی امکان پذیر نیست و این دو مسئله جدا شدنی نیستند.

,

 

,

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان اظهار داشت: اشعار و مضامین بلند و جلسات مداحی به مثابه یک کلاس درس است و قطعا تاثیر این مطالب از ذکر مصیبت بیشتر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه