اخبار داغ

عاملان پایین آوردن ارزش پول از نظر وزیر اقتصاد

عاملان پایین آوردن ارزش پول از نظر وزیر اقتصاد
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: همواره نمی‌توان دولت را مقصر دانست و نسبت به بقیه موارد بی‌تفاوت بود چرا که برخی از کاسب‌نماهای بازار ارز و دلالان بی‌تعصب به وطن، ارزش پول را پایین آورده و کاهش دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد دژپسند دوشنبه‌شب در جمع مردم این شهرستا در مسجد توفیق آیت‌الله کوهستانی اظهار کرد: تلاش برای رفع مشکلات مردم از دغدغه‌های مهم دولت بوده و رفع بیکاری و کاهش این معضل و افزایش اشتغال هم از دغدغه‌های جدی دولت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه که ناشی از عوامل درونی و بیرونی است، نباید همه مسائل را در سوء مدیریت دنبال کرد که البته شاید بخشی از عوامل در بخش‌هایی ناشی از سوء مدیریت باشد اما در مجموع عوامل مختلف دخیل هستند.
,
 
,
وزیر امور اقتصاد و دارایی با اعلام اینکه دولت با مدیریت لازم در طول سال‌های اخیر تلاش کرد تا تورم را کاهش دهد، یادآور شد: تورمی با پیش‌بینی ۵۰ تا ۶۰ درصد با مدیریت انجام شده، به حدود ۲۰ درصد رسیده است و دولت تلاش دارد تا این تورم را کاهش دهد.
,
 
,
دژپسند گفت: همواره نمی‌توان دولت را مقصر دانست و نسبت به بقیه موارد بی‌تفاوت بود چرا که برخی از کاسب‌نماهای بازار ارز و دلالان بی‌تعصب به وطن، ارزش پول را پایین آورده و کاهش دادند.
,
 
,
وی با اشاره به دوران جنگ و مشکلات اقتصادی در آن زمان تصریح کرد: مشکلات در همه دوران انقلاب وجود داشته و در دوران جنگ ۱۰۰ میلیارد دلار به زیرساخت‌های کشور ضربه و خسارت وارد شد و این ملت با ایستادگی و تحمل در برابر مشکلات از گردنه‎‌ها عبور کرد.
,
 
,
وزیر امور اقتصاد و دارایی ادامه داد: اکنون هم در جنگ هستیم و جنگ اقتصادی دشمن سخت‌تر از گذشته بر ما تحمیل شده و باید در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.
,
 
,
دژپسند گفت: ملت ما با ایستادگی در برابر مشکلات جنگ هشت‌ساله را پشت سر گذاشته و اکنون وارد دوران شکوفایی و اقتدار شده است.
,
 
,
وی اضافه کرد: رشد علم و فن‌آوری، فرهنگ، آموزش و بهداشت و درمان و افزایش ۲۰ ساله امید به زندگی و همه و همه در گرو ایستادگی در دوران مختلف انقلاب است و لذا با مقاومت در برابر سختی‌ها و مشکلات می‌توان به آینده امیدوار بود.
,
 
,
وزیر امور اقتصاد و دارایی تصریح کرد: زمانی فکر رسیدن به شکوفایی برای ملت ایران قابل باور نبود و روستاییان ما از حداقل‌ها در دوران ستم‌شاهی محروم بودند و نگرش رژیم قبل، نگرش شهرگرایی بود و توجهی به روستاها و محرومیت‌زدایی و منطقه‌ای وجود نداشت.
,
 
,
دژپسند ادامه داد: در دوران طاغوت ملت از حداقل‌ها محروم بودند و تعادل درآمدی و افزایش توان ساخت سد و آزادراه‌ها و اتکا به توان داخلی وجود نداست و انقلاب اسلامی تعادل مناسب بین ارائه خدمات به مردم در شهرها و روستاها ایجاد کرد.
,
 
,
وی افزود: امروز به شهرها و روستاها با هم دیده می‌شوند و دولت برای اشتغال روستایی در سال‌های اخیر تلاش فراوان انجام داده است تا با ایجاد اشتغال در مناطق روستایی با تسهیلات کم‌بهره، شاهد رشد اقتصادی در روستاها باشیم.
,
 
,
وزیر امور اقتصاد و دارایی خاطرنشان کرد: فراهم کردن زیرساخت‌های مختلف برق، آب، بهداشت و راه روستایی و آموزش و پرورش روستایی از نگرش‌های مهم بعد از انقلاب به روستاها برای توسعه‌یافتگی است.
,
 
,
دژپسند در پایان گفت: امروزه با وجود همه مشکلات اقتصادی که وجود دارد و دولت هم با برنامه برای برون‌رفت از مشکلات وارد شده است؛ باید پای ارزش‌های انقلاب بایستیم و با ایستادگی در برابر مشکلات مختلف و از جمله مشکلات اقتصادی و تورم، برای اقتدار و عظمت بیشتر کشورمان و مقابله با دشمن تلاش کنیم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه