اخبار داغ

عضو شورای شهر یزد:

هزینه‌های سمپوزیوم خشت خام یزد باید شفاف‌سازی شود

هزینه‌های سمپوزیوم خشت خام یزد باید شفاف‌سازی شود
عضو شورای شهر یزد با بیان اینکه در مصوبه شورای شهر میزان هزینه لازم برای برگزاری سمپوزیوم خشت خام نیامده است، گفت: هزینه‌های سمپوزیوم خشت خام باید شفاف‌سازی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عضو شورای شهر یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در رابطه با جزییات هزینه برگزاری دومین سمپوزیوم خشت خام در یزد اظهار کرد: این سمپوزیوم باهدف ایجاد گفتمان فرهنگی و هنری در شهر جهانی یزد در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

الهه جورابی خاطرنشان کرد: در مصوبه شورا میزان هزینه سمپوزیوم نیامده است و قرار شد از همه نهادهای ذی‌ربط برای تأمین هزینه این سمپوزیوم کمک گرفته شود.

,

وی در پاسخ به این سؤال که آیا باوجود مشکلات موجود شهری، برگزاری این سمپوزیوم ضرورت دارد، تصریح کرد: شورای شهر تلاش می‌کند تا در همه زمینه‌ها شاهد پیشرفت یزد باشیم؛ در طی برگزاری این سمپوزیوم مهمانان بازدیدهایی دارند که دستاوردهایی به دنبال خواهد داشت؛ نظر شورای شهر این هست که چون شهرمان جهانی شده، باید رویدادهایی جهانی در این شهر برگزار شود.

,

نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی در پاسخ به جویا شدن نظر شخصی وی در مورد برگزاری سمپوزیوم، گفت: مطیع رأی شورا هستیم و وقتی موضوعی رأی می‌آورد کار باید انجام شود؛ پنج نفر مخالف انجام کار و مابقی موافق انجام آن بودند و درنهایت تصمیم بر برگزاری این سمپوزیوم شد.

,

وی با بیان اینکه کمیسیون بودجه در جریان هزینه این سمپوزیوم هست، اذعان کرد: هزینه‌های سمپوزیوم خشت خام باید شفاف‌سازی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه