اخبار داغ

هشدار درباره کالاهای آرایشی ساخت آمریکا

هشدار درباره کالاهای آرایشی ساخت آمریکا
مدیر فرآورده های آرایشی سازمان غذا و دارو با هشدار نسبت به فروش محصولات آرایشی ساخت آمریکا گفت: این محصولات از کشور آمریکا یا وارد نمی شود یا واردات آن بسیار محدود یا قاچاق و تقلبی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالعظیم بهفر با اشاره به اینکه لوازم آرایشی رنگی«Color cosmetics »، از آمریکا یا به کشور وارد نمی شوند و یا واردات آن بسیار محدود است، گفت:  مردم در هنگام خرید لوازم آرایش توجه کنند که  اگر برچسب محصول یا بسته بندی این نوع ساخت آمریکا باشد، درصورت عدم اطمینان از اصالت کالا و واردات قانونی آن، از خرید محصول خودداری کنند، چراکه آن کالا قاچاق، تقلبی و یا فاقد تاریخ مصرف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با تاکید بر خطرناک بودن مصرف کالاهای قاچاق و یا تقلبی، یادآور شد: لازم است خانواده ها برای حفظ سلامت خود به برچسب اصالت کالا توجه کرده و هرگز فریب عده ایی سودجو و متقلب را که هدفی جز منفعت طلبی نداشته و اهمیتی برای سلامتی مردم قائل نیستند را نخورند.
,
 
,
مدیرکل فراورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با اشاره به تکنیک های سودجویان در مورد لوازم و فراورده های آرایشی و بهداشتی، توضیح داد: معمولا هنگام فروش محصولات غیرمجاز به خریداران گفته می شود که  این کالا به صورت چمدانی  یا از طریق مسافران از اروپا و آمریکا به صورت موردی وارد شده است،  که در اکثر موارد ناصحیح و ادعای نادرستی است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: سلامت مردم و حفظ و ارتقاء آن از اولویت های کاری سازمان غذا و دارو بوده و اداره کل آرایشی و بهداشتی سازمان، با هماهنگی و همکاری دانشگاه های علوم پزشکی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ... با جدیت بیشتری به بازرسی ها در سطح عرضه اقدام و  موارد تخلف را به مردم اطلاع رسانی می کند.
,
 
,
بهفر به مردم  توصیه کرد: از خرید کالاهای بدون برچسب اصالت خودداری کرده و در صورت وجود برچسب اصالت نیز با خراشیدن این برچسب ، کد ١٦ رقمی آن این عدد را به سامانه 20008822 پیامک کرده و حتما مشخصات ارسالی از طریق پیامک را با کالای در دست مطابقت دهند و فقط به جمله کالا اصالت دارد اکتفا نکنند.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه