اخبار داغ

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی مطرح کرد

اعزام خادمیاران سلامت به مناطق محروم مشهد با هدف محرومیت‌زدایی

اعزام خادمیاران سلامت به مناطق محروم مشهد با هدف محرومیت‌زدایی
مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی اعزام خادمیاران سلامت به مناطق محروم مشهد و ویزیت رایگان بیماران کم‌برخوردار را یکی از برنامه‌های مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی به منظور محرومیت‌زدایی در جامعه بیان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی مشهدپیام، ناصر سرگلزایی در خصوص ارائه خدمات رایگان پزشکی خادمیاران رضوی در شهر مشهد، گفت: در روزهای گذشته بیش از 10 نفر از خادمیاران سلامت متشکل از پزشک و پرستار دارالشفاء امام رضا(ع) به مناطق مسجد الرضای بلوار مصلی و مسجد الرضای منطقه خواجه‌ربیع مشهد اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی اظهار کرد: در جریان این طرح در مسجد الرضای منطقه خواجه ربیع به 300 نفر از افراد خدمات پزشکی مختلف ارائه شد.

,

وی تشریح کرد: این خدمات شامل ویزیت توسط پزشک و کنترل فشار خون و قند خون بود که در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در مسجد این منطقه به اهالی ارائه شد.

,

سرگلزایی اظهار کرد: ارائه خدمات به بیمارانی ارائه می‌شود که توسط مساجد آستان قدس رضوی در سطح شهر شناسایی و معرفی شده‌اند.

,

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی بیان کرد: این طرح جهادی با همکاری خادمیاران سلامت همکار با مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی، معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی و همچنین پایگاه بسیج مقاومت شهید محسن ناظمی‌نژاد دارالشفاء امام رضا(ع) به اجرا رسید.

,

وی یادآور شد: علاوه بر این خدمات، برای عموم زائران و مجاوران نیز خدماتی از جمله کنترل میزان فشار خون و قند خون با حضور پرستاران خادمیار سلامت اعزام‌شده از سوی دارالشفاء امام رضا(ع) نیز ارائه شده است.

,

سرگلزایی تشریح کرد:این خدمات‌دهی از روز 14 الی 21 بهمن ماه در محل پایگاه پایش سلامت مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی در محل نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در چهارراه شهداء مشهد صورت گرفت.

,

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی با استفاده از ظرفیت خادمیاران سلامت همکار با این مؤسسه، برای ارائه خدمات درمانی ارزنده به اقشار آسیب‌پذیر جامعه تلاش می‌کند.

,

وی اعزام خادمیاران سلامت به مناطق محروم مشهد و ویزیت رایگان بیماران کم‌برخوردار را یکی از برنامه‌های مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی به منظور محرومیت‌زدایی در جامعه بیان کرد.

,

سمیه عطائی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه