اخبار داغ

رئیس پلیس راهور: پلیس حق توهین ندارد

رئیس پلیس راهور: پلیس حق توهین ندارد
رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه یکی از ویژگی های پلیس قاطعیت است افزود: اعمال قانون با قاطعیت، هیچ منافاتی با رعایت ادب ندارد و حق نداریم تحت هیچ شرایطی به مردم توهین و بی‌ادبی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار تقی مهری روز سه شنبه در همایش استانداردسازی رفتار کارکنان پلیس راهور فاتب گفت: رفتار کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بسیار خوب است اما باید رفتارهایی مانند خویشتن سازی را تقویت کنند تا دیگر هیچ شکایتی از طرف مردم نباشد.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: علاقه‌مندی و دلسوزی یکی دیگر از خصلت‌هایی است که اگر آن‌ها را نداشته باشیم در مأموریت‌هایمان موفق نیستم و همچنین یک پلیس در انقلاب اسلامی باید امانت‌دار باشد.

وی گفت: از دیگر ویژگی های یک پلیس موفق صداقت و شجاعت است و پلیس هیچ موقع بر روی حقایق سرپوش نمی‌گذارد و باید خطرپذیر باشد.

مهری با بیان اینکه هوشیار کسی است که حتی اگر غافلگیر شد، بهترین تصمیم را بگیرد افزود: پلیس هم باید همین‌گونه عمل کند و هیچ‌گاه متوقف نشود و عملکرد عاقلانه، مدبرانه و اطمینان‌بخش داشته باشد.

مهری با اشاره به همایش استاندارسازی رفتار کارکنان پلیس راهور فاتب ابراز امیدواری کرد برگزاری این دوره‌ها به نظم ترافیک در پایتخت کمک کند.

وی افزود: مهم‌ترین مسئله‌ای که در این دوره‌ ها به دنبال آن هستیم اهداف شناختی و رفتاری است و در جامعه امروز اقناع نقش مهمی دارد و آگاهی کارکنان در زمینه رفتار ترافیکی در جامعه باید ارتقا یابد.

مهری تصریح کرد: تمام کارکنان ما باید به مأموریتی که به آن‌ها محول شده است علاقه مند شوند و دیدگاه‌های منفی‌ای که علیه پلیس وجود دارد توسط خود این کارکنان از بین رود.

وی برگزاری این دوره ها را در هویت بخشی جایگاه پلیس، بازآموزی و انتقال تجربه کارکنان پلیس موثر ارزیابی کرد و افزود: این دوره‌ها ازنظر گفتاری، رفتاری و کرداری به کارکنان ما کمک می‌کند.

مهری گفت: در حوزه مأموریتی که پلیس راهنمایی رانندگی دارد شکایت‌ها از پلیس کمتر شده ولی باید سعی کنیم از این نیز کمتر شود.

قبول شدگان در آزمون رانندگی مشکلی برای تردد ندارند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در حاشیه برگزاری دوره استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس راهور فاتب در جمع خبرنگاران گفت: افرادی که در آزمون راهنمایی و رانندگی قبول می شوند هیچ مشکلی برای تردد ندارند چون کد گواهینامه‌ آنان در سامانه ثبت می‌شود.

سردار تقی مهری گفت: مشکل ارسال گواهینامه برطرف شده و در کمتر از یک ماه گواهینامه تمام افرادی که در آزمون قبول شده‌اند به دستشان می‌رسد.

وی افزود: اما افرادی که گواهینامه دریافت نکرده اند می توانند با مراجعه به پایگاه های پلیس یک رسید برای تردد دریافت و در صورت بروز مشکل از آن استفاده کنند.

مهری همچنین ادامه داد: پلیس در مراجع قانونی از کارکنانش حمایت های لازم را به‌عمل می‌آورد و اگر از سوی مجرمی علیه پلیس اقدامی صورت گیرد ما حتما از همکارمان پشتیبانی لازم را انجام خواهیم داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی درباره تأثیر برگزاری دوره‌های استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس راهور و شکایت از نیروهای پلیس راهور گفت: نتایج خوبی از این دوره‌ها به دست آمده و ما بر اساس دستاوردهای جدید و علمی تکنیک های رفتاری را برای کاربران آموزش می‌دهیم.

وی افزود: از زمان برگزاری این دوره‌ها کمترین شکایات را نسبت به کارکنان پلیس راهور داشته‌ایم و با برگزاری این دوره‌ها برای رفتار بهتر اقدام کردیم.

 احتمال افزایش سفر های نوروزی وجود دارد

به گزارش ایرنا، مهری با بیان اینکه از اول اسفند خریدهای شب عید مردم شروع می شود اظهار داشت: پلیس طرح ویژه را برای کلان‌شهرها در شب عید در دست اجرا دارد و برای سفرهای نوروزی نیز تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است و همچنین پیش‌بینی می‌شود که امسال شاهد افزایش سفرهای نوروزی باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, قبول شدگان در آزمون رانندگی مشکلی برای تردد ندارند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,  احتمال افزایش سفر های نوروزی وجود دارد,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه