اخبار داغ

طوفان، بنادر پل و لافت را تعطیل کرد

طوفان، بنادر پل و لافت را تعطیل کرد
مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم اعلام کرد: بنادر لافت و پُل به دلیل افزایش سرعت باد و تلاطم دریا، از ساعت ۱۴:۰۰ امروز، تعطیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، علی اشتری اظهار داشت: به دلیل افزایش سرعت باد و تلاطم دریا، بنادر لافت و پُل از ساعت ۱۴:۰۰ امروز، تعطیل شد.

وی افزود: بازگشایی مجدد این بنادر، منوط به احراز شرایط مساعد جوی خواهد بود.

به گفته مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم، در حال حاضر به دلیل شرایط نامساعد جوی و دریایی، فعالیت در کلیه بنادر و اسکله های قشم، متوقف است.

اشتری خاطرنشان کرد: در صورت تغییر و بهبود در اوضاع جوی، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

گفتنی است، از نخستین ساعات بامداد امروز سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۹۷، خلیج فارس و تنگه هرمز با یکی از شدیدترین طوفان های زمستانی همراه با بارش باران ورعدوبرق مواجه شده است؛ بر همین اساس، تمامی بنادر مسافری هرمزگان در مرکز و غرب استان تا زمان مساعد شدن آب و هوا تعطیل شده اند.

یادآور می‌شود، بر اساس اطلاعیه های هوشناسی، سرعت بادهای شمال غربی تا جنوب غربی در مناطق بحرانی به فراتر از ۴۰ نات و ارتفاع موج به بیش از ۳ متر خواهد رسید.

این طوفان تا بامداد فردا (روز چهارشنبه)، تمامی مناطق و بنادر خلیج فارس و بخصوص تنگه هرمز و همچنین مسیرهای دریایی به بنادر کشورهای جنوبی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/مقداد ذکی زاده

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه