اخبار داغ

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان:

ساماندهی رودخانه های رشت هزارمیلیارد تومان هزینه دارد/ وضعیت اقتصادی مردم گیلان چندان مطلوب نیست

ساماندهی رودخانه های رشت هزارمیلیارد تومان هزینه دارد/ وضعیت اقتصادی مردم گیلان چندان مطلوب نیست
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با بیان اینکه وضعیت اقتصادی مردم گیلان چندان مطلوب نیست، گفت: این موضوع تا حدودی به فرهنگ کار وابسته است و این فرهنگ کار گیلانیان باید تغییر کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، کیوان محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان پیش از ظهر امروز در نشست خبری ضمن عرض تبریک به مناسبت ۲۲بهمن روز اوج و شکوه ملت ایران با بیان اینکه هر ساله دشمن فکر می کند سال آخر انقلاب است اظهار کرد: این کشور علیرغم تحریم، تحمیل جنگ و با اتحاد ملی و رهبری تاکنون بر پای خود ایستاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

وی با تاکید بر اینکه ملت ما با دستان خالی ۸ سال جنگ را اداره کرده است گفت: در شرایط کنونی علیرغم همه مشکلات باز هم می توانیم کشور را اداره کنیم.

,

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان این عمل ملت و انقلاب را انقلاب مناظره و مذاکره خواند و بیان کرد: در هیچ زمانی از مناظره ترسی نداشته و نخواهیم داشت.

,

محمدی با اشاره به بودجه ۹۸ تصریح کرد: لایحه بودجه سازمان برنامه و بودجه یک میلیون و ۷۰۳ هزار میلیارد تومان بود که رشد خوبی را نسبت به سال های قبل نشان می دهد.

,

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با بیان اینکه این پیشنهاد ارائه شده بود و مصوب نشده است، افزود: مجلس با حق خود می تواند این پیشنهاد را تغییر دهد ولی لایحه بودجه بر اساس شرایط موجود کشور طراحی می شود.

,

محمدی تصریح کرد: از مجلس می خواهیم که ایرادات کارشناسی داشته باشد و هرآنچه را که مجلس و نظام‌مکلف کنند ما وظیفه خود میدانیم.

,

وی در ادامه اولین ایراد بودجه را موازنه نبودن بودجه هزینه ای و عمرانی خواند و افزود: متکی بودن بودجه به نفت دیگر انتقاد ما از بودجه است بنابراین کار دوم در اصلاح ساختاری این است که تکیه خود به درآمدهای نفتی کاهش دهیم.

,

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با بیان اینکه از بودجه ۳۲۰هزار میلیاردی بودجه هزینه ای، ۱۳هزار میلیارد در اختیار استان است تصریح کرد: کشور زمانی موفق می شود که بودجه عمرانی آن ۵برابر بیشتر از بودجه هزینه ای باشد.

,

محمدی با بیان اینکه عقب ماندگی استان ما از ناهماهنگی و عدم انسجام است، گفت: در رابطه با قطار به احتمال ۹۹درصد با حضور رئیس جمهور در اسفند ماه افتتاح خواهد شد و خواهش من از شما این است که اکنون دیگر بر انزلی و آستارا تمرکز کنید.

,

انتهای پیام/

,

 

,

** ساماندهی رودخانه های رشت حداقل هزارمیلیارد تومان هزینه دارد

, ** ساماندهی رودخانه های رشت حداقل هزارمیلیارد تومان هزینه دارد,

وی در پاسخ به سؤالی در رابطه با بودجه ساماندهی رودخانه های رشت با بیان اینکه حداقل هزارمیلیارد تومان هزینه دارد، بیان کرد: در این زمینه با برخی سازمان های بین المللی همکاری می کنیم اما روند کار طبق خواسته ما و محمدباقرنوبخت معاون رییس جمهور نبوده است.

,

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با بیان اینکه زمانی که مردم‌فکر کنند در تعیین حکومت ها و مسئولیت ها نقشی ندارند میدان خالی می شود گفت: اکنون مردم در صحنه هستند و ما برکت آنان را داریم.

,

محمدی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی مردم گیلان چندان مطلوب نیست اذعان کرد: تا حدودی به فرهنگ کار وابسته است و این فرهنگ کار گیلانیان باید تغییر کند.

,

وی در ادامه تصریح کرد: باید بپذیریم که به سرمایه گذار داخلی و خارجی نیاز داریم و این مهم به اخلاق، رفتار و محیط امن نیاز دارد.

,

در این نشست معاونین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گزارش کار خود را ارائه دادند و همچنین کتاب ۴۰سال تلاش با حضور جانباز ۷۰درصد انقلاب رونمایی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه