اخبار داغ

اجرای طرح «بازی و یادگیری» در ۶ مدرسه ابتدایی در میاندوآب آغاز شد+ تصاویر

اجرای طرح «بازی و یادگیری» در ۶ مدرسه ابتدایی در میاندوآب آغاز شد+ تصاویر
اجرای طرح «بازی و یادگیری» به صورت آزمایشی در شش مدرسه ابتدایی میاندوآب آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مراسم آغاز این طرح امروز در مدرسه ابتدایی آیت الله کاشانی میاندوآب و با حضور مسئولان آموزش و پرورش این شهرستان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار ما در حاشیه آغاز اجری این طرح اظهار کرد: اجرای این طرح در ۱۰۰ مدرسه ۱۰ استان کشور آغاز شده که استان آذربایجان غربی نیز یکی از این استان ها است.

,

بهروز تقی نژاد گفت: این طرح در میاندوآب در شش مدرسه ابتدایی برای اولین بار امسال برگزار می شود.

,

وی افزود: هدف از اجرای این طرح افزایش قوه استدلال، قوه ذهنی و استعدادهای ذهبی و خلاقیت دانش آموزان و ایجاد محیطی برای بروز استعدادهای دانش آموزان و بالفعل شدن این استعدادها است.

,

هم چنین مهرداد سلیمانپور معاون ابتدایی آموزش و پرورش میاندوآب نیز به خبرنگاران گفت: شادی و نشاط در مدارس شرط اساسی در ماندگاری و پایداری یادگیدی است که با اجرای این طرح شادی در مدارس حاکم می شود.

,

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۶۰۰دانش آموز تحت پوشش اجرای این طرح در میاندوآب هستند،افزود: آموزش در بستر هنرهایی نظیرنمایش، قصه گویی، شعر، بازی و اسباب بازی عمقی خواهدبود و چشاندن لذت یادگیری به دانش آموزان و پیوند بین علم و عمل ازاهداف آن است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه