اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد:

بهره‌برداری از ۱۰۳ خانه ورزش روستایی تا پایان سال در مناطق کم برخوردار

بهره‌برداری از ۱۰۳ خانه ورزش روستایی تا پایان سال در مناطق کم برخوردار
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ۱۰۳ خانه ورزش روستایی تا پایان سال ۹۷ در مناطق کم برخوردار تحویل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره در استان مرکزی گفت: در حال حاضر ۱۱۱ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در استان مرکزی وجود دارد، طبق اولویت‌بندی کارشناسان ۴۲ پروژه در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

حقدادی اظهار کرد: پنج پروژه توسط شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی کشور و مابقی توسط اداره کل ورزش و جوانان و ۳ پروژه با کمک خیرین ساخته شد و در اختیار مردم قرار گرفت.

,

وی ادامه داد: سالن ورزشی لیلیان و جلماجرد خمین و آکادمی تخصصی تیراندازی با کمان در اراک تماماً توسط خیرین به بهره‌برداری رسید و در سالن ورزشی شهابیه۳۰ درصد پروژه با کمک خیرین صورت پذیرفت .

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی در استان تقریباً ۲/۵ سانتی‌متر به سرانه ورزشی استان اضافه‌شده است بیان کرد: این میزان کافی نیست باید تلاش شود با بهره‌برداری از سایر پروژه‌ها شاهد افزایش بیشتر سرانه ورزشی استان باشیم.

,

حقدادی اظهار کرد: پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر حدود ۲۵ میلیارد تومان ارزش ریالی داشت که تماماً قبل از نوسانات دلار قرارداد بسته‌شده بود.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: ۱۰۳ خانه ورزش روستایی تا پایان سال ۹۷ در مناطق کم برخوردار تحویل خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه ۵۶ سمن فعال در حوزه جوانان وجود دارد خاطرنشان کرد: در اکثر نقاط استان خانه‌های جوان راه‌اندازی شده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه