اخبار داغ

واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به اظهارات حسام الدین آشنا در گفتگو با دانا:

حاکمیت تفکر افرادی مثل «آشنا» عامل اصلی حوادث تروریستی در کشور است/ اظهارنظری که فقط خوشایند ضدنظام و غرب باشد قطعاً به نفع ملت نیست/ آشنا خودش را نخود هر آشی می‌کند

حاکمیت تفکر افرادی مثل «آشنا» عامل اصلی حوادث تروریستی در کشور است/ اظهارنظری که فقط خوشایند ضدنظام و غرب باشد قطعاً به نفع ملت نیست/ آشنا خودش را نخود هر آشی می‌کند
سید حسین نقوی حسینی گفت: آقای «آشنا» نخود هر آشی است و ما در ماه های گذشته شاهد اظهار نظرهای او درباره بودجه، فضای مجازی، مسائل فرهنگی، رسانه، امنیت، سیاست خارجی و ... بوده‌ایم و کسی که خود را مطلع در هر موضوعی جلوه می کند یعنی حرفای او بدون مبنا و پایه است.
[

سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص توییت و اظهار نظر اخیر حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهور مبنی بر عدم انتقام جویی از تروریست ها اظهار داشت: همه می دانند که ایران یکی از قربانیان تروریسم در دنیا بوده است و در طول 40 سال گذشته، تروریسم بیشترین خسارت مالی و جانی را به مردم و کشور ما وارد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه افزود: در سال های اخیر شاهد عملیات‌های تروریستی زیادی در داخل مرزهای کشور بودیم که از جمله آنها می توان به عملیات تروریستی در مجلس، حرم امام، حادثه تروریستی اهواز، ربودن مرزبانان و به شهادت رساندن آن‌ها، حمله به پاسگاه‌های مرزی، عملیات انفجار اتوبوس که 27 نفر از عزیزانمان شهید شدند و ... اشاره کرد.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه در سال‌های اخیر تروریست‌ها عملیات‌های زیادی در مرزهای کشور داشتند تأکید کرد: عامل اصلی حوادث تروریستی که در چند سال اخیر در کشور رخ داده است، حاکمیت افکار کسانی مانند حسام الدین آشنا در بدنه دولت است؛ این افراد امنیت کشور و مردم را نیز بازیچه تفکر خود کرده‌اند.

, عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه در سال‌های اخیر تروریست‌ها عملیات‌های زیادی در مرزهای کشور داشتند تأکید کرد: عامل اصلی حوادث تروریستی که در چند سال اخیر در کشور رخ داده است، حاکمیت افکار کسانی مانند حسام الدین آشنا در بدنه دولت است؛ این افراد امنیت کشور و مردم را نیز بازیچه تفکر خود کرده‌اند., عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه در سال‌های اخیر تروریست‌ها عملیات‌های زیادی در مرزهای کشور داشتند تأکید کرد: عامل اصلی حوادث تروریستی که در چند سال اخیر در کشور رخ داده است، حاکمیت افکار کسانی مانند حسام الدین آشنا در بدنه دولت است؛ این افراد امنیت کشور و مردم را نیز بازیچه تفکر خود کرده‌اند.,

نقوی حسینی در ادامه بیان داشت: اگر قرار بود با این تفکر که نباید انتقام گرفت امنیت کشور را اداره کنیم، فردا داعش و تروریست‌ها در کوچه پس کوچه‌های تهران هم به عملیات تروریستی می‌پردازند و امنیت را از مردم شهر ها سلب می کنند.

,

وی با بیان اینکه افرادی مانند آشنا در پی پرستیژ بشر دوستانه هستند گفت: این افراد برای اینکه در دل ضد انقلاب جا باز کنند و در در نگاه آمریکا افراد حامی حقوق بشر معرفی شوند، قیافه بشر دوستانه به خود می گیرند و چهره موجه از خود به نمایش می گذارند؛ این افراد د رحقیقت مردم خود را فدای این پرستیژ خود می کنند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین افزود: آقای آشنا اگر مخالف انتقال گرفتن از تروریستهاست باید بیاید و جواب خانواده های شهدای حوادث تروریستی که در چند سال گذشته در کشور رخ داده است را بدهد؛ اظهار نظری که فقط خوشایند ضد نظام و غرب باشد قطعاً به نفع کشور و ملت نیست.

,

نقوی حسینی با بیان اینکه سالها به غرب اعتماد کردند اما چیزی عایدشان نشد تصریح کرد: ملت ایران قضاوت می کنند و آشنا و امثال او بدانند که ملت ایران زیر بار زور و قلدر مآبی، ترور و وحشت نخواهند رفت و در مقابل همه آنها می ایستند.

,

وی در ادامه به جایگاه مشاور فرهنگی حسام الدین آشنا اشاره کرده و گفت: آقای «آشنا» نخود هر آشی است و ما در ماه های گذشته شاهد اظهار نظرهای او درباره بودجه، فضای مجازی، مسائل فرهنگی، رسانه، امنیت، سیاست خارجی و ... بوده‌ایم و کسی که خود را مطلع در هر موضوعی جلوه می کند یعنی حرفای او بدون مبنا و پایه است.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه