اخبار داغ

رهبرانقلاب در پیامی به مناسبت حادثه تروریستی سیستان‌وبلوچستان:

ارتباط عاملان جنایت زاهدان با سازمان‌های جاسوسی مسلّم است/ دستگاه‌های مسئول موضوع را با جدیت دنبال کنند

ارتباط عاملان جنایت زاهدان با سازمان‌های جاسوسی مسلّم است/ دستگاه‌های مسئول موضوع را با جدیت دنبال کنند
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفتند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفتند و خطاب به دستگاههای مسئول تأکید کردند با تمرکز بر این جنایت که ارتباط عاملان آن با سازمانهای جاسوسی برخی کشورها مسلّم است، موضوع را با جدیت دنبال کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

دست جنایتکار مزدوران بار دیگر به خون جوانان صالح و خدمتگزار کشور آلوده شد و جمعی از سرمایه‌های انسانی که خود را وقف حراست از مرزها و پاسداری از امنیت مردم کرده بودند، در حمله‌ی تروریستهای سیه‌رو و سنگدل به شهادت رسیدند. ارتباط عاملان این جنایت با سازمانهای جاسوسی برخی کشورهای منطقه و فرامنطقه مسلّم است و دستگاههای مسئول کشور باید بر آن تمرکز کنند و آن را با جدیت دنبال کنند.

,

اینجانب به خانواده‌ها و بازماندگان این شهیدان مظلوم و به خانواده‌ی بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت و تبریک میگویم و صبر و پاداش الهی را برای آنان و علوّ درجات برای شهدای عزیز و شفای عاجل برای مجروحان از خداوند متعال مسألت می‌کنم. پیگیری قصور احتمالی در این حادثه نیز وظیفه‌ی حتمی سپاه است.

,

سیّدعلی خامنه‌ای
25 بهمن ماه 1397

,
,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه