اخبار داغ

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس :

خراسان‌جنوبی برای پیشرفت نیاز به اعتبارات ملی دارد/ لزوم توجه به صنعت

خراسان‌جنوبی برای پیشرفت نیاز به اعتبارات ملی دارد/ لزوم توجه به صنعت
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: با اعتبارات موجود 20 درصد در استان شاهد رشد خواهیم بود و این استان برای پیشرفت نیاز به اعتبارات ملی دارد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، نظر افضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در شورای اداری استان که با حضور رئیس دیوان محاسبات کشور برگزار شد، ضمن تشکر از حضور مردم خراسان‌جنوبی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهادت مرزبانان به دست کوردلان را نیز تسلیت گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی افزود: در این مقطع از زمان که دشمن حضور ایران را در منطقه مخل می‌داند باید بیش از این حضور داشت و دشمن را ناامید کرد.
,
 
,
 
,
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خراسان‌جنوبی با وسعت بسیار زیادی که دارد دچار عقب ماندگی تاریخی است.
,
 
,
 
,
افضلی با بیان اینکه این استان با خشکسالی های 20 ساله مواجه است، عنوان کرد: طی چند روز گذشته شاهد ریزش نزولات جوی در سطح استان بودیم که ان‌شاءالله این بارندگی‌ها ادامه داشته باشد.
,
 
,
 
,
وی اظهار کرد: اقتصاد عمده مردم خراسان‌جنوبی بر پایه کشاورزی و دامداری است که این سال‌ها به دلیل خشکسالی تحت تاثیر قرار گرفته و بیش از 30 درصد از جمعیت حوزه انخابیه من تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته‌اند.
,
 
,
 
,
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: در خراسان‌جنوبی بسیاری از زیرساخت‌ها از جمله دو بانده شدن جاده‌ها و راه آهن نسبت به سایر استان‌ها به کندی پیش می‌رود که لازم است برای توسعه استان و جذب سرمایه‌گذار به زیرساخت‌ها به ویژه راه آهن توجه ویژه شود.
,
 
,
 
,
افضلی به آبرسانی سیار 400 روستا در خراسان‌جنوبی اشاره کرده و افزود: تامین آب شرب یکی از مهمترین مشکلات استان است و با این اعتبارات اندک نمی‌توان کاری انجام داد.
,
 
,
 
,
وی به گازرسانی به شهر و روستاها اشاره کرده و این را اقدامی مناسب دانست و اظهار کرد: باید برای اشتغال و ماندگاری مردم در روستاها برنامه ریزی کرد چرا که طی این سال‌ها بیش از 7 هزار نفر از حوزه انتخابیه من به شهرها و سایر استان‌های کشور مهاجرت کرده‌اند.
,
 
,
 
,
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خراسان‌جنوبی دارای ظرفیت‌های فراوانی است و یکی از این ظرفیت‌ها مرز است اما برای توسعه صنعت در این استان اقدام خاصی صورت نگرفته است.
,
 
,
 
,
افضلی خاطرنشان کرد: با اعتبارات موجود 20 درصد در استان شاهد رشد خواهیم بود و این استان برای پیشرفت نیاز به اعتبارات ملی دارد .
,
 
,
 
,
وی بابیان اینکه قنات‌ها در خراسان‌جنوبی شاه‌راه حیاتی استان هستند، گفت: لازم است برای احیای قنوات تدابیر لازم اندیشیده شود و در بحث آبخیزداری نیز اقدامات موثری صورت گیرد.سال گذشته 200 میلیون دلار برای حوزه آبخیزداری در نظر گرفته شد که این اعتبارات باید ادامه داشته باشد.
,
 
,
 
,
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید نگاه به شرق کشور نگاه امنیتی باشد چراکه استقلال کشور در شرق استقلال امنیتی است و امنیت موجود در خراسان جنوبی نباید باعث عدم توجه دولت‌مردان به این استان شود.
,
 
,
 
,
افضلی رعایت بیش از حد قوانین در خراسان‌جنوبی را مشکل‌زا دانست و گفت: اگر انحراف به نفع مردم باشد انحراف نیست، پیشرفت است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه